Podcast apraide: Mājoklis pagātnes kļūdām, ko izraisījusi garīga slimība

Kad esam atguvušies no psihiskām slimībām, mēs mēdzam pakavēties pie pagātnes kļūdām. Domas par neveiksmēm un cilvēkiem, kurus esam ievainojuši, atgremojas mūsu galvas iekšpusē un apgrūtina virzību uz priekšu.

Kāpēc mēs domājam par šīm lietām? Vai tas mūs aizsargā, liek mums justies labāk, vai tas ir veids, kā atturēt mūs no virzības uz priekšu? Šajā epizodē mūsu saimnieki apspriež savas pagātnes neveiksmes, cerot, ka tas ļauj mūsu klausītājiem saprast, ka dzīvošana pagātnē īsteno tikai vienu. . .

ABONĒT UN PĀRSKATĪT

"Tas vienkārši iezogas dziļā tumšā manas galvas dziļumā, un tas vienkārši iet apkārt, apkārt un apkārt."
- Mišela Hammera

Svarīgākie notikumi no sērijas “Ruminations”

[2:00] Mēs šodien runājam par atgremojumiem

[4:30] Ruminācijas baro maldus

[6:00] Gabe uzturas savās pagātnes sievās

[8:20] Mišela atgremo par to, kā brālis agrāk izturējās pret viņu

[11:00] Gabe mēģināja izveidot savu brāli, lai nokļūtu nepatikšanās

[13:00] Mēs vēlamies, lai Mišela labotu savu brāli

[18:00] Kāpēc atgremošana kaitē jūsu veselībai.

[19:30] Gabe mājo par savu bioloģisko tēvu

[21:00] Kāpēc mēs nevaram vienkārši tikt pāri lietām un doties tālāk?

Datorā ģenerēts atšifrējums raidījumam “Mājoklis garīgo slimību izraisītajās kļūdās”

Redaktora piezīme:Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis atšifrējums ir ģenerēts datorā, un tāpēc tajā var būt neprecizitātes un gramatikas kļūdas. Paldies.

Diktors: [00:00:07] Iemeslu dēļ, kas pilnīgi aizbēg no visiem iesaistītajiem, jūs klausāties A Bipolar, A Šizofrēniķi un A Podcast. Šeit ir jūsu vadītājas Gabe Howard un Michelle Hammer.

Gabe: [00:00:19] Jūs klausāties cilvēku, kurš dzīvo ar bipolāru, cilvēku, kurš dzīvo ar šizofrēniju, un digitālo portatīvo multivides failu. Mani sauc Gabe Hovarda, un es esmu persona, kas dzīvo ar bipolāriem traucējumiem.

Mišela: [00:00:28] Sveiki, es esmu Mišela Hammera un esmu cilvēks, kurš dzīvo ar šizofrēniju. Vai jūs, puiši, tagad esat laimīgi?

Gabe: [00:00:33] Jā. Skatiet, mēs to mainījām visiem.

Mišela: [00:00:36] Dievs, vairs neraksti burtus. Lūdzu, palieciet ārpus mūsu sociālajiem medijiem. Personas pirmā valoda, labi?

Gabe: [00:00:43] Es domāju, ka mēs to izdarījām. Es domāju, ka jūs zināt, rīkojoties šādi, lai gan mēs tagad esam iznīcinājuši diskrimināciju. Mēs esam iznīcinājuši stigmu. Vietu visiem ir pietiekami daudz. Bezpajumtniecības garīgo slimību dēļ vairs nav. Cietumos nav ieslodzīto. Izmantojot personas dzimto valodu, mēs esam atrisinājuši visas šīs citas problēmas, vai ne?

Mišela: [00:01:04] Mums ir jādara. Tāpēc personas pirmā valoda vienmēr ir pirmais komentārs, ko mēs saņemam. Pilnīgi.

Gabe: [00:01:09] Uzgaidiet. Es saņemu dīvainu īsziņu.

Mišela: [00:01:11] Ak. Ak nē, kas notika?

Gabe: [00:01:13] Jā. Izrādās, ka mēs neko nedarījām. Mēs neko nedarījām. Tāpat kā cilvēka pirmā valoda. Tā nebija. Tas neatrisināja nekādas problēmas. Nē. Tagad cilvēki ir dusmīgi par mums, ka mēs viņus ņirgājamies.

Mišela: [00:01:22] Ak, nē! Mēs ņirgājāmies par cilvēkiem? Šajā izrādē mēs nekad neko nejokoam.

Gabe: [00:01:27] Mēs vienmēr bijām tik pieklājīgi, profesionāli un izglītojoši. Mēs nekad nesakām fuck.

Mišela: [00:01:32] Mēs nekad nesakām ne fuck, ne sūkāt manu locekli, ne jūsu -

Gabe: [00:01:37] [Smiekli]

Mišela: [00:01:37] Dievs, Gabe, par ko tu smejies? Šobrīd es patiešām nopietni. Es esmu cilvēks, kurš dzīvo ar šizofrēniju. Es esmu cilvēks, kurš dzīvo ar savu pagātni.

Gabe: [00:01:45] Jūs esat cilvēks, kurš dzīvo kopā ar savu pagātni?

Mišela: [00:01:46] Mana pagātne, pie kuras es pakavējos ar savām atgremotājām. Tagad es pārdomāšu šo situāciju: ka es nevarētu padarīt pasauli labāku. Man ir jāuzlabo pasaule. Gabe, man ir jāuzlabo pasaule.

Gabe: [00:01:58] Šis ir vissliktākais segments mūsu izrādes vēsturē. Un tas kaut ko saka. Tāpēc, ka mums ir bijuši daži vareni šausmīgi segmenti.

Mišela: [00:02:08] Ko mēs darām?

Gabe: [00:02:11] Gadījumā, ja jūs to vēl neesat izdomājuši, dāmas un kungi, mēs runājam par lietām, kuras mēs esam aplaupījuši pirms diagnozes noteikšanas, piemēram, atveseļošanās periodā, kad mēs cenšamies kļūt labāki , un lietas, kas mūs vēl joprojām vajā, un mēs izmisīgi izlaidīsim 20 minūtes no tā.

Mišela: [00:02:26] Izmisīgi.

Gabe: [00:02:28] Tātad, Mišela ir daži atgremojumi, kas līdzīgi šodien domā, ka pēdējie seši mēneši kā šīs izrādes ilggadējais klausītājs zina, ka mēs esam atveseļojušies. Jums klājas diezgan labi, neskatoties uz to, ka esat šizofrēniķis. Man klājas diezgan labi, neskatoties uz to, ka es dzīvoju ar bipolāriem traucējumiem, kurus esam pārvarējuši par mānijas depresijas psihozi un visu, kas pa vidu. Bet mēs joprojām domājam par lietām, jo ​​to dara visi. Mums droši vien vajadzētu sākt tur. Vai jūs domājat, ka atgremošanās par lietām pieder tikai cilvēkiem ar garīgām slimībām, vai jūs domājat, ka visi atgremo?

Mišela: [00:02:59] Es domāju, ka visi zināmā mērā atgremo. Tas ir lieliski atgremojams, jūs vienkārši nevarat to apturēt, kad tas patiešām tiek nekontrolēts.

Gabe: [00:03:07] Man patīk, ka mēs esam izaicinājuši sevi pēc iespējas vairāk reizes ievietot vārdu “atgremot”.

Mišela: [00:03:13] Kā jūs uzrakstāt šo vārdu?

Gabe: [00:03:15] Man nav ne mazākās nojausmas. Man nav ne jausmas, ka tā patiešām ir izrādes problēma

Mišela: [00:03:19] Vai mums vajadzētu definēt atgremošanu cilvēkiem?

Gabe: [00:03:20] Dariet to.

Mišela: [00:03:21] Atgremošana ir tad, kad jūs varat domāt par vienu un to pašu atkal un atkal, un jūs to vienkārši nevarat izkļūt no galvas. Tas tikai iet apkārt un apkārt, un apkārt. Parasti tas dzen riekstus.

Gabe: [00:03:33] Tā, piemēram, Mišelas māte, kurai nav absolūti nekādu garīgu slimību, par kurām runāt, runā par to, kāpēc Mišela ir neveiksme.

Mišela: [00:03:42] Hei.

Gabe: [00:03:42] Vienkārši viņa to nevar dabūt ārā no galvas.

Mišela: [00:03:44] Es neesmu izgāšanās.

Gabe: [00:03:45] Es neteicu, ka tu esi. Es teicu, ka jūsu māte par to atgremo.

Mišela: [00:03:47] Viņa to nedara.

Gabe: [00:03:48] Es domāju varbūt mazliet?

Mišela: [00:03:49] Viņa to nedara.

Gabe: [00:03:50] Labi, mana māte, neraugoties uz to, ka man nav nekādu garīgu slimību, neatkarīgi no tā, vai es viņu pametu zem autobusa podkāstā.

Mišela: [00:03:58] Vai viņa?

Gabe: [00:03:58] Es domāju, iespējams.

Mišela: [00:03:59] Es nezinu.

Gabe: [00:04:01] Jā, es nedomāju, ka viņa pasaka.

Mišela: [00:04:02] Es bieži atgremoju, kāpēc mani atlaida no jebkura iepriekšējā darba.

Gabe: [00:04:05] Vai jūs runājat par atlaišanu no darba kā šizofrēnijas simptomu? Vai arī tas ir tikai kaut kas tāds, ko vēlaties, lai jūs varētu atgriezties laikā un izdomāt?

Mišela: [00:04:14] Nu, tas drīzāk ir kā dažādas situācijas, kas notika, un kā es vēlētos, lai es tās būtu varējis rīkoties citādi.

Gabe: [00:04:19] Bet vai visi to nedara? Tāpat kā jūs kādreiz to darāt? Un esiet godīgi, es domāju patiesi būt godīgs. Atcerieties, ka mēs novērtējam godīgumu. Vai jūs kādreiz nonākat cīņā ar savu draudzeni, un, tāpat kā jūs cīnāties, jūs kliedzat, jūs kliedzat, un pēc tam jūs atkāpjaties uz atsevišķiem stūriem. Viss ir kluss. Tas ir beidzies, jūs esat izdomājis un domājat: "Dievs, es vēlētos, lai es to būtu teicis?" Vai kā domās tam izskrien?

Mišela: [00:04:40] Bet tas ir savādāk nekā atgremot.

Gabe: [00:04:42] Nu kā ir?

Mišela: [00:04:43] Man atšķirīgs? Tā kā atgremošana to vienkārši neaptur. Es eju apkārt, apkārt un apkārt, un pat tad, kad eju pa ielu, ejot cauri visam, es gandrīz kļūšu maldīgs un domāju, ka esmu kopā ar tiem citiem cilvēkiem, kuriem šī saruna sāk dusmoties, tikai sāku padarīt visu situāciju par 8 miljoniem reizes sliktāk nekā tas bija tāpēc, ka es turpinu par to domāt vēl un vēl, un vēl, un vēl, un vēl un vēl. Tas nepazudīs un, ja viņi to tik ļoti ienīst.

Gabe: [00:05:08] Vai jūs domājat par atgremošanu un maldiem, viņi baro viens otru?

Mišela: [00:05:13] Jā absolūti.

Gabe: [00:05:14] Vispirms jūs domājat par šo lietu. ES tiku atlaists. Viņi mani atlaida. H. R. piezvanīja mani ar septīto reizi, kad es saņēmu. Kad esat pabeidzis, esat atgriezies tajā laikā un vietā. Jūs to izjūtat vēlreiz, un tas ir tāpat, kā tas notiek tieši tagad. Pat ja tas bija pirms trim gadiem.

Mišela: [00:05:26] Jā.

Gabe: [00:05:27] Oho. Vai tas joprojām notiek ar jums tāpat kā 2019. gadā? Vai tas joprojām notiek ar Mišelu Hammeru?

Mišela: [00:05:32] Jā.

Gabe: [00:05:33] Kāda ir prasme tikt galā ar to? Tāpēc, ka tev taisnība. Jūs esat labi paveikts cilvēks.Kāpēc mēs rūpējamies?

Mišela: [00:05:38] Godīgi sakot, runājot par atgremojošām domām. Jo, kad jūs runājat par atgremojošām domām, parasti runā persona, ar kuru jūs runājat: "Kāpēc tas jums tik ļoti rūp?" Varbūt jūs to mazliet izrunājat, un tad jums patīk: “Oho. Tev taisnība. Kuram rūp šis mēmais stulbais cilvēks vai šis stāsts vai kaut kas par situāciju. Tas ir tik bezjēdzīgi, kāpēc es par to tik daudz domāju un tik un tā nevar mainīt pagātni. Tev taisnība. Es to izrunāju. Tagad es jūtos labāk.

Gabe: [00:06:03] Bet vai jūs nevarat kaut kā mainīt pagātni? Vai jūs to nevarat atcerēties savādāk? Jūs nevarat to rediģēt domās, vai nevarat novērst lietas, kas iepriekš ir kļūdījušās tāpat kā ar citiem cilvēkiem?

Mišela: [00:06:16] Jūs domājat, piemēram, mācīties no savas pagātnes?

Gabe: [00:06:17] Nē. Mācīšanās izklausās nobriedusi, un mums tas šeit īsti nepatīk.

Mišela: [00:06:21] Labi. Tad es nezinu, par ko jūs runājat.

Gabe: [00:06:23] Šeit ir labs piemērs. Man ir trešā laulība. Mana sieva ir brīnišķīga, un es viņu mīlu, un šī laulība ir pastāvējusi daudzus gadus. Un man nav sūdzību. Es to gribu pateikt tieši tagad. Bet esmu divreiz šķīries. Nevis šķebinošas šķiršanās, bet, ziniet, lietas, kas nejutās labi. Un es esmu piedzīvojis šķiršanos utt. Tāpēc mana sieva ik pa laikam kaut ko darīs, un tas man atgādinās kaut ko, ko izdarīja mana bijusī sieva, un es domāju. "Uzgaidi minūti. Jūs zināt, ka es to palaidu vaļā, kad to izdarīja sieva otrā. Tāpēc man tas jālabo ar sievu numuru trīs. ” Pat ja viņi ir pavisam cits cilvēks. Tas ir pavisam cits laiks, un nekas nav tas pats, izņemot varbūt kā vienu mazu lietu. Vai jūs to nekad nedarāt? Tāpat kā jūs nekad nemēģināt noteikt robežu ar savu pašreizējo draugu, kuru nenoteicāt kopā ar savu pēdējo draugu, un tagad jūs esat kā mirstīgs ienaidnieks?

Mišela: [00:07:10] Nē.

Gabe: [00:07:11] Nē?

Mišela: [00:07:11] Nē. Kaut ko es daru, es zinu, ka daru ar satraukumu, bet uzvelku citus cilvēkus, tas ir tas, ka es viņiem sākšu uzdot miljonu jautājumu par lietām. Un tad viņi saka: "Kāpēc jūs man uzdodat miljonu jautājumu?" Un es esmu līdzīgs: “Ak, tas ir mans satraukums. Es toreiz tikai brīnījos? Es tikai domāju, vai jūs zināt šo vietu? Es tikai gribēju uzzināt, ko jūs darīsit pēc tam? Ko jūs darīsit pirms tam? Es esmu tāds, ka esmu vienkārši noraizējies. Man žēl. Es gribēju zināt. ” Ja tam ir kāda jēga.

Gabe: [00:07:33] Es noteikti to arī daru. Jūs zināt, piemēram, ka pastāvīga laika pārbaude lieta? Vai nevēlaties kavēties?

Mišela: [00:07:37] Jā.

Gabe: [00:07:38] Tad cik ir pulkstenis? Pulkstenis ir četri. LABI. Mums tur jābūt četros trīsdesmit. Cik ir pulkstenis? Tie ir četri vai viens. LABI. Mums tur jābūt četros trīsdesmit. Cik ir pulkstenis? Puisīt, joprojām ir četri vai viens. Bet jūs zināt dažas lietas, kas ir iesprostotas manā galvā, no kurām es vienkārši nevaru izkļūt, ir tikai tas, kāds es biju slikts draugs, vai kāds es biju šausmīgs dēls, vai kāds es biju šausmīgs ģimenes loceklis.

Mišela: [00:07:58] Jā, jā.

Gabe: [00:07:58] Un dažreiz es dusmojos uz apkārtējiem cilvēkiem, jo ​​pieņemu, ka viņi joprojām ir dusmīgi uz mani, jo es joprojām esmu dusmīgs uz mani. Vai tādas lietas ar jums kādreiz notiek?

Mišela: [00:08:09] Es domāju, ka es joprojām turu daudzas vendetes pret savu brāli, kuras esmu viņam parādā. Taisnība? Visi saka, ka es vienkārši pakavējos pie pagātnes. Pat viņš saka, ka es vienkārši, piemēram, palieku pagātnē. Par to, kad mēs esam ļoti jauni. Es un mans brālis, un cik viņš bija ļauns pret mani un viss. Mēs redzētu viens otru vidusskolas gaitenī, un viņš man pat nesveicinājās. Tomēr, kad viņš devās uz koledžu, un mēs joprojām izmantojām AIM, un viņš man tūlīt nosūtīja ziņojumu, es neatbildēju. Tāpēc viņš ar mani nerunāja, ieraugot mani vidusskolā gaitenī, tomēr es pārtraucu viņam atbildēt, kad viņš devās uz koledžu. Un tas nebija labi. Kas man nav jēgas. Tomēr tagad mēs sen neesam redzējušies, jo viņš dzīvo citā valstī. Un, kad viņš atgriezīsies, man tagad ir jābūt ar viņu jauku. Jo es domāju, ka viņš tagad ir cits cilvēks? Tomēr es nekad neesmu saņēmis nekādu atvainošanos vai tamlīdzīgu, bet man vajadzētu redzēt, ka viņš tagad ir cits cilvēks. Es nezinu, kāpēc. Mums tagad vajadzētu būt labiem draugiem vai tamlīdzīgi. Es domāju, kāpēc tikai ziņkārības dēļ? Es tikai domāju.

Gabe: [00:09:12] Vai jūsu brālis tagad ir cits cilvēks?

Mišela: [00:09:14] Acīmredzot viņš tagad ir cits cilvēks. Es nezinu. Bet-.

Gabe: [00:09:18] Viņam bija jāatstāj valsts, lai patiešām tiktu prom ar tevi.

Mišela: [00:09:20] Es nezinu, kur tas mainījās, bet man tagad vajadzētu izturēties pret viņu citādi. Man vajadzētu aizmirst visu no pagātnes, visu ļaunprātīgo izmantošanu pagātnē, un man viņš it kā patīk. Es nezinu, kāpēc.

Gabe: [00:09:31] Es neesmu dzirdējis, ka būtu aprakstīta ļaunprātīga izmantošana. Jūsu aprakstītais ir pāris pieaugušu brāļu un māsu, kas savā starpā nerunā.

Mišela: [00:09:36] Nē Nu labi.

Gabe: [00:09:37] Ko viņš tev nozīmē? Vai viņš tevi sauca? Pagaidiet, vai viņš izvilka jūsu pigtailus?

Mišela: [00:09:39] Nu, viņš devās uz karatē, un viņš visas savas karatē kustības praktizēja uz manis. Nepārtraukta cīņa, dauzot galvu zemē, līdz deguns asiņo. Sauc mani par Maiklu, nevis Mišelu. Sauc mani par zēnu. Tāds gāja ar Maiklu. Aizcērt durvis man sejā. Neļaujot man spēlēt ar viņu. Tāpat kā tad, kad mēs esam ļoti mazi. Mēģiniet izmantot viņa rotaļlietas, nevis atļauts izmantot viņa rotaļlietas. Patiesībā, kad mana mamma un tētis kopā ar mani atgriezās mājās no slimnīcas, kad es piedzimu, viņi teica: "Ak, Sets, šeit ir tava māsa." Viņš man uzmeta izbāztu dzīvnieku. Jā. Es nezinu, kāpēc viņi man stāstīja šo stāstu.

Gabe: [00:10:11] Tātad viņš ir tavs vecākais brālis?

Mišela: [00:10:12] Jā.

Gabe: [00:10:12] Tāpēc, ka jūs teicāt, ka viņš, uznākot mājās no slimnīcas, jums uzmeta izbāztu dzīvnieku, un viņi jums pastāstīja šo stāstu, un jūs to saliekat kopā ar visiem citiem jautājumiem, kas jums bija ar brāli augot, kad bijāt bērni?

Mišela: [00:10:27] Jā, es un mani līdzīgi salauzu arī manu kaklarotu un pēc tam vainoju mani, jo es biju kaitinoša. Tāpēc viņam nācās mani pagrūst, un mana kaklarota traucās, un tā saplīsa.

Gabe: [00:10:36] Tas ir pasakaini, ka jūs to aktualizējat, un šeit ir iemesls. Jo mana brāļa un māsas pasaulē es esmu jūsu vecākais brālis. Es biju vecākā. Es biju neticami greizsirdīga par savu brāli. Vienu reizi, lai sagādātu viņam nepatikšanas, kad mēs bijām bērni, es izņēmu sīrupu no pieliekamā un nometu to uz grīdas, lai es varētu viņu ierāmēt, lai viņš to darītu. Zinot, ka viņam radīsies nepatikšanas. Mana māte tikko nejauši tajā rītā pārvietojās ātrāk nekā parasti un vēroja, kā es to daru. Un, lai arī viņa redzēja, kā es to daru, es tomēr centos viņu viņam pārmest. Pilnīgi, nepārprotami, vienkārši ienīda viņu kā brāli. Es biju top suns. Es biju vecākā. Es kādreiz dzīvoju pie vecmāmiņas. Tad mana māte apprecējās vēlreiz un pēc deviņiem mēnešiem es dabūju šo nelieti savā mājā, un es izturējos pret viņu kā pret absolūtu atkritumu. Absolūti atkritumi.

Mišela: [00:11:22] Mans mīļākais bija tas, kad viņš teica: “Tu esi dumjš.” Un es teiktu: "Nē, jūs esat stulbi." Un tad viņš teica: “Nu, es esmu gudrāks par tevi. Tātad, ja es esmu stulbs, cik tu esi mēms?

Gabe: [00:11:30] Jūs zināt, ka tagad esat pilngadīgs, vai ne?

Mišela: [00:11:31] Es zinu. Bet acīmredzot es to nevaru pārvarēt, jo es nesaprotu, kāpēc viņš man tagad patīk, kad es nekad neesmu saņēmis nekādu atvainošanos.

Gabe: [00:11:38] Kādu atvainošanos jūs vēlaties, kad jūs augāt?

Mišela: [00:11:41] Varbūt vienkārši: "Piedod, ka es tev biju drausmīgs pakaļa un gadiem ilgi tevi ignorēju un visu tamlīdzīgu."

Gabe: [00:11:47] Klausieties, es nekad nekad neesmu teicis brālim un māsai: “Piedod. Es tev biju briesmīgs pakaļa. ” Kādreiz.

Mišela: [00:11:55] Lai es nesaprotu, kāpēc man viņš jāpieņem atpakaļ manā dzīvē?

Gabe: [00:11:59] Es domāju, ka jums nav. Bet vai jūs šobrīd jūtaties labi?

Mišela: [00:12:01] Man visi ģimenes locekļi saka, ka man viņu jāpieņem dzīvē.

Gabe: [00:12:06] Labi. Nu izdrāzt viņus. Nevajag. Vienkārši sēdiet apkārt un domājiet par to, cik sašutusi un dusmīga bija 8, 12 un 15 gadus vecā Mišela.

Mišela: [00:12:13] Uzgaidiet vienu sekundi, mums ir jāsazinās ar mūsu sponsoru.

Diktors: [00:12:16] Šo epizodi sponsorē betterhelp.com drošas ērtas un pieejamas tiešsaistes konsultācijas. Visi konsultanti ir licencēti akreditēti profesionāļi. Viss jūsu kopīgotais ir konfidenciāls. Ieplānojiet drošas video vai tālruņa sesijas, kā arī tērzēšanu un īsziņu nosūtīšanu ar terapeitu ikreiz, kad jums šķiet, ka tas ir nepieciešams. Tiešsaistes terapijas mēnesis bieži maksā mazāk nekā viena tradicionāla klātienes sesija. Apmeklējiet vietni betterhelp.com/ un izbaudiet septiņu dienu bezmaksas terapiju, lai uzzinātu, vai tiešsaistes konsultācijas jums ir piemērotas. Betterhelp.com/.

Mišela: [00:12:44] Vai vēlaties, lai mēs atbildētu uz jūsu jautājumiem šovā? Dodieties uz vietni .com/BSPquestions un aizpildiet veidlapu.

Gabe: [00:12:54] Mēs esam atgriezušies un joprojām mēģinām pateikt vārdu atgremošana tik reižu, cik cilvēciski iespējams. Jums ir 30 gadi, jūs esat pārcēlies uz savu dzīvi. Bet jūs joprojām domājat par sūdiem, kas ar jums notika, kad jums bija burtiski astoņi gadi.

Mišela: [00:13:06] Labi, es redzu, kurp jūs ejat ar šo.

Gabe: [00:13:08] Kā tas jums izdodas?

Mišela: [00:13:08] Es nezinu. Es viņu neredzu. Man ar viņu nav jārunā. Un tad mana mamma saka: “Vai jūs esat runājis ar savu brāli? Vai esat viņam nosūtījis īsziņas? Vai esat ar viņu runājis? ” Jā. "Man nepatīk, ka jums, puiši, nav attiecību. Kāpēc mani bērni ienīst viens otru? ”

Gabe: [00:13:23] Nu, es domāju, ka jūs formulējāt, kāpēc jūs katru ienīstat.

Mišela: [00:13:25] Es zinu, es tikai saku, to viņa saka.

Gabe: [00:13:27] Es domāju, vai viņš ir kaut ko tev nodarījis kā pieaugušais? Ļaujiet mums to noteikt, piemēram, uzreiz. Laikā, kad jūs abi kļuvāt par pieaugušiem pieaugušiem cilvēkiem, vai ne? Vai arī viņam ir bijis labi?

Mišela: [00:13:36] Nu, kad es pabeidzu koledžu, viņš strādāja tādā veidā kā dizaina aģentūra. Viņa priekšnieks, radošais direktors, viņš gribēja man sniegt padomu. Tāpēc viņš mani ieveda, un viņš paskatās uz manu portfeli, un viņa priekšnieks man teica: “Man patīk jūsu lietas. Es gribu sniegt jums nelielu palīdzību. Es gribēju jums piedāvāt kā nepilna laika praksi šeit, bet jūsu brālis teica nē ”.

Gabe: [00:13:54] Nu, bet jūs nezināt, ka tā ir taisnība.

Mišela: [00:13:57] Viņa priekšnieks man to teica.

Gabe: [00:13:58] Jā, bet ko? Cilvēki visu laiku melo.

Mišela: [00:14:00] Nē, tas ir simtprocentīgi kaut kas, ko darītu mans brālis. Kāpēc viņš melotu un teiktu, ka es jums šeit piedāvātu praksi, bet jūsu brālis teica nē? Jo kāpēc viņš aicinātu mani nākt tur, apskatīt manu portfeli un redzēt visu manu darbu, un man padomu? Kāpēc viņš piedāvātu to darīt?

Gabe: [00:14:16] Ja viņš tev teiks nē, kāpēc viņš to vispār darīja?

Mišela: [00:14:17] Viņš man tikai padeva. Un viņš vienkārši teica, ka vēlas man piedāvāt praksi un ka viņš to pilnīgi izdarīs manā vietā, bet mans brālis teica nē.

Gabe: [00:14:25] Tātad tavs brālis bija viņa priekšnieka priekšnieks?

Mišela: [00:14:27] Mans brālis teica, ka viņu nepieņemiet par praktikantu.

Gabe: [00:14:31] Kāpēc tad viņš vispār ar tevi runāja?

Mišela: [00:14:32] Tāpēc, ka viņš gribēja man sniegt padomu.

Gabe: [00:14:34] Vai tu jautāji par to brālim?

Mišela: [00:14:36] Nē, es negribētu sākt cīņu.

Gabe: [00:14:39] Bet, es šeit jūtos žurkas smarža.

Mišela: [00:14:41] Nē, es šeit nejūtu žurku. Acīmredzot, Gabe, tu nepazīsti manu brāli, ja netici šim stāstam.

Gabe: [00:14:46] Tam vienkārši nav patiesības gredzena.

Mišela: [00:14:47] Patiesībā tas ļoti daudz skan patiesībā.

Gabe: [00:14:50] Labi. Pieņemsim, ka tā ir pilnīgi taisnība. Tas ir 100 procenti.

Mišela: [00:14:52] Labi.

Gabe: [00:14:52] Pieņemsim, ka tas skan patiesībā?

Mišela: [00:14:54] Saki, ka tas skan patiesībā? Tā ir 100 taisnība.

Gabe: [00:14:55] Pareizi, tā ir 100% taisnība. ES piekrītu. Cik sen tas bija? Cik gadus?

Mišela: [00:15:00] Es uzskatu, ka man bija 22. Labi, tā tas bija pirms astoņiem gadiem.

Gabe: [00:15:04] Astoņi gadi? Visiem Mišelai Hammerai ir 30 gadu.

Mišela: [00:15:04] Jūs teicāt pieaugušo dzīvi, Gabe. Es savā pieaugušajā dzīvē izaudzināju kaut ko tādu. Tātad jūs zināt, tas ir tikai tāpēc, lai jūs zināt, jūs kaut ko teicāt manā pieaugušo dzīvē.

Gabe: [00:15:14] Es nezinu. Nedaru to. Jūs par to esat ļoti sarūgtināts.

Mišela: [00:15:17] Viņš negribēja, lai es strādātu tajā pašā vietā, kur viņš strādā. Jūs teicāt, ka pieaugušo dzīve jums iet vai nē.

Gabe: [00:15:25] Bet jūs to atkārtojat.

Mišela: [00:15:26] Arī mans brālis dzīvo Kolumbijā. Kolumbija, nevis koledža. Cilvēki jau iepriekš to ir ļoti sajaukuši.

Gabe: [00:15:31] Vai jūs izmetāt savu brāli no valsts?

Mišela: [00:15:35] Es priecājos, ka viņš aizgāja.

Gabe: [00:15:35] Labi.

Mišela: [00:15:38] Tikmēr jūs zināt, kurš nekad nav uzaicināts uz Kolumbiju, lai viņu apmeklētu?

Gabe: [00:15:40] Es iešu ar jums.

Mišela: [00:15:41] Jā.

Gabe: [00:15:42] Vai jūs domājat, ka jūs nekad neesat uzaicināts, tāpēc, ka jūs viņu ienīstat?

Mišela: [00:15:48] Viņš mani nekad nav uzaicinājis.

Gabe: [00:15:48] Tāpēc, ka jūs viņu ienīst.

Mišela: [00:15:50] Nu, viņš mani nekad nav uzaicinājis.

Gabe: [00:15:51] Tāpēc, ka jūs viņu ienīst.

Mišela: [00:15:52] Viņš mani nekad nav uzaicinājis.

Gabe: [00:15:53] Vai esat uzaicinājis viņu uz savu māju?

Mišela: [00:15:55] Viņš ir bijis manā dzīvoklī. Viņš ir bijis tur.

Gabe: [00:15:58] Vai jūs esat satraukts par to, vai ne?

Mišela: [00:15:58] Nu, mēs paliekam pie pagātnes, Gabe.

Gabe: [00:16:00] Vai vēlaties izveidot attiecības ar savu brāli, vai ne?

Mišela: [00:16:03] Mums nesanāk.

Gabe: [00:16:05] Es neteicu, vai tu saproti. Es teicu, vai tu gribi saprasties?

Mišela: [00:16:08] Es gribu, lai viņš atzīst, ko viņš ir izdarījis.

Gabe: [00:16:13] Bet kāpēc jūs vēlaties, lai viņš atzīst, ko viņš ir izdarījis?

Mišela: [00:16:16] Tāpēc, ka viņš rīkojas tik nevainīgi.

Gabe: [00:16:17] Es patiešām nopietni runāju.

Mišela: [00:16:19] Tāpat kā izskats, viņš rīkojas tā, it kā viņš nebūtu darījis neko sliktu. Un tad pagātne ir pagātne, un man to vajadzētu ignorēt.

Gabe: [00:16:24] Klausieties, ko es saku, jūs domājat par lietām, kas notika kā bērns un kā jauns pieaugušais. Daudz. Un tas to izvirza. Jūs esat neapšaubāmi par to neapmierināts, un citi jūsu ģimenes locekļi zina, ka esat neapmierināts ar šo problēmu, un mēģiniet to novērst. Kaut arī acīmredzami slikti. Un es pilnīgi piekrītu, ka visas šīs lietas ir patiesas. Jautājums, kas man jums ir, ir vienīgais, uz kuru es vēlos, lai jūs atbildētu. Vai vēlaties, lai viņš atvainojas, jo vēlaties atvainošanos? Vai arī jūs vēlaties, lai viņš atvainojas, jo jums pietrūkst brāļa un vēlaties labot attiecības?

Mišela: [00:16:56] Jā, es gribētu labot attiecības.

Gabe: [00:16:58] Labi, tad pasaki to. Sakiet, ka iemesls, kāpēc jūs tik daudz par šo domājat, ir tāpēc, ka jums ir skumji, ka jūs karojat ar savu brāli.

Mišela: [00:17:05] Un man ir bijuši draugi, kuri vairākas reizes ir satikuši manu brāli un man teikuši, ka tavs brālis ir penis.

Gabe: [00:17:11] Jā, viņš izklausās kā īsts penis. Klausieties -

Mišela: [00:17:13] Es tikai saku. ES tikai saku.

Gabe: [00:17:14] Es nesaku, ka viņš tā nav. Tavs brālis ir penis. Es saku, ka jums ir jāsaprot sava motivācija, jo, kamēr to nedarāt, es nedomāju, ka jūs to pārvarēsiet. Un es domāju, ka daudzu mūsu klausītāju dzīvē ir kāds, par kuru viņi šādi jūtas. Neatkarīgi no tā, vai tas ir draugs, ģimenes loceklis, dažos gadījumos tas ir kā vecāks vai aizbildnis. Tas ir kāds, kurš palīdzēja viņus audzināt, vai autoritāte, un viņi visi šajā dienā rušinās.Un, ja viņi nenovērš attiecības vai nepārvar attiecības, tad vai nu ar roku dzelžiem viņiem tagad, tāpat kā jums, jo jūs domājat par to tieši tagad, un tas aizņem pārāk daudz jūsu vietas kādam puisim, kurš pat nedzīvo valstī. Un divi, jums vienkārši tas jāatlaiž un jāizlemj, vai izskatās, ka šīs attiecības nav man domātas, un jāpārtrauc par to domāt. Atklāti sakot, es nedomāju, ka tam visam ir kāds sakars ar šizofrēniju. Es nedomāju, ka tā notiek. Tam ir viss sakars ar to, ka pazīstamas attiecības ir mūsu ģimene un mūsu draugi, tas ir tāds sīkums, kas jūs drāž.

Mišela: [00:18:10] Es domāju, ka tas ir saistīts ar šizofrēniju, ir fakts, ka es par to padomāšu un vienkārši nokasīšu galvā, un tas iezogas dziļā tumšā galvas dziļumā, un es vienkārši iet apkārt un apkārt, un apkārt un apkārt.

Gabe: [00:18:22] Vai vēlaties uzzināt, kas ir mans lielais brālis? Vai vēlaties uzzināt, kurš to dara manā labā? Jūs vēlaties uzzināt, kurš ielīst manā galvā un vienkārši pagriežas un apiet, un nekad neatlaidīs? Mans bioloģiskais tēvs. Puisis ir miris. Viņš ir miris, un es domāju par viņu tieši tāpat, kā jūs domājat par savu brāli.

Mišela: [00:18:41] Tiešām?

Gabe: [00:18:41] Jā, viņš ir miris. Viņš nevar atvainoties. Viņš to nespēj kompensēt. Tas ir beidzies. Es uzvarēju, jo nemiru no alkoholisma.

Mišela: [00:18:49] Es varu saprast, kāpēc.

Gabe: [00:18:50] Kāpēc tu mani ienīdi? Tas ir viss, par ko es varu domāt, kāpēc viņš mani ienīda? Un tagad jūs darīsit tieši to pašu, ko es tikko izdarīju jūsu vietā. Jūs būsiet līdzīgi: "Puisīt, viņš tevi neienīda, ka viņš bija penis. Viņš bija alkoholiķis. Viņš pameta savu bērnu. ” Tas ir līmenis, kuru mēs paši spīdzinām.

Mišela: [00:19:02] Es to saprotu. Kad vecāki izvēlas alkoholu, nevis bērnu. Es varu saprast, kāpēc bērns jūtas ļoti satraukts.

Gabe: [00:19:10] Ak, izskatās, ka es nedomāju, ka viņš izvēlējās alkoholu, nevis mani. Es domāju, ka viņš izvēlējās burtiski jebko. Es domāju, ka viņš būtu izvēlējies mani kā pūšošu lapu.

Mišela: [00:19:18] Dažreiz tēvs ir tikai sperma.

Gabe: [00:19:20] Jā. Jūs zināt, ka es aicinu savu spermas donoru.

Mišela: [00:19:22] Jā. Dažreiz tas ir tikai tēvs.

Gabe: [00:19:25] Bet tas ir vislielākais atgremojums, kāds man ir, jo nez vai viņš zināja? Dienā, kad es piedzimu, es biju salauzta un nevērtīga? Kā viņš zināja, ko neviens cits nevar izdomāt?

Mišela: [00:19:37] Viņš to nezināja.

Gabe: [00:19:37] Bet es domāju -

Mišela: [00:19:38] Viņš zināja, ka ir salauzts.

Gabe: [00:19:41] Viņš to nezināja. Viņam bija laba dzīve. Viņš bija laimīgs. Viņš nomira labi.

Mišela: [00:19:44] Nē, viņš nebija laimīgs, viņš bija alkoholiķis.

Gabe: [00:19:46] Jā, laimīgs.

Mišela: [00:19:47] Nē, nav laimīgu alkoholiķu.

Gabe: [00:19:50] Jūs zināt, ka visa pašārstēšanās lieta dažreiz netiek atskaņota. Es nedomāju, ka viņš vispār pats ārstējās. Es domāju, ka viņš bija tikai puisis, kurš darīja visu, ko gribēja, un teica, ko vien vēlējās, un tomēr izturējās. Viņš bija vienkārši nenobriedis.

Mišela: [00:20:00] Tad viņš nebija gatavs būt tētis.

Gabe: [00:20:03] Es domāju, ka viņš bija ļoti jauns. Mana māte palika stāvoklī vidusskolā, un viņš arī mācījās vidusskolā.

Mišela: [00:20:07] Tātad labi, tas padara mazliet labāku.

Gabe: [00:20:08] Bet viņš nekad to neizlīdzināja. Es redzēju viņu uz nāves gultas. Viņš atradās slimnīcā. Viņam bija dzelte, acis bija dzeltenas. Viņi man teica, ka dzīvošanai bija mazāk nekā divas nedēļas. Un es esmu līdzīgs: "Vai jums ir kaut kas man sakāms?" Un viņš bija līdzīgs: "Tā ir jūsu mammas vaina."

Mišela: [00:20:23] To viņš teica?

Gabe: [00:20:23] Tas ir diezgan daudz, ko viņš teica.

Mišela: [00:20:25] Viņš ir penis.

Gabe: [00:20:26] Ak, jā.

Mišela: [00:20:26] It kā viņš ir penis. Tavs bioloģiskais tētis, viņš ir penis.

Gabe: [00:20:29] Bet kāpēc es nevaru tikt tam pāri?

Mišela: [00:20:31] Tāpēc, ka viņš ir tavs tētis.

Gabe: [00:20:33] Jā, es saņēmu tēti. Viņš ir dzīvs. Viņš dzīvo Tenesī. Viņš ir foršs.

Mišela: [00:20:35] Tāpēc, ka viņš ir daļa no jums.

Gabe: [00:20:37] Un es nemēģinu šeit būt nežēlīgs, bet viņš ir tikai puisis, kurš nodarbojās ar seksu ar manu mammu. Es novērtēju DNS un visu

Mišela: [00:20:45] Bet, ja jūs to varat pateikt, tad kāpēc jūs nevarat tam tikt pāri?

Gabe: [00:20:48] Tieši tā. Un tāpēc tas atgremojas, jo Gabes Hovardas intelektuālā daļa domā -

Mišela: [00:20:54] Tātad, vai jūs esat dusmīgs uz savu mammu, ka šī kauliņa atkauloja?

Gabe: [00:20:57] Nē. Es domāju, es esmu dusmīgs uz mammu, kas man dāvā dzīvību, bet tas ir kā vesela epizode. Es nesaprotu, kāpēc man jāpiedzimst un kāpēc man jāpiedzimst salauztam un kāpēc es esmu šeit.

Mišela: [00:21:08] Ir iemesls, kāpēc jūs esat šeit, un šeit ir mērķis, un tas ir.

Gabe: [00:21:12] Es tam neticu.

Mišela: [00:21:13] Mērķis. Es uzskatu, ka vienmēr ir kāds iemesls, kāpēc jūs esat šeit.

Gabe: [00:21:17] Jūs ticat vape pildspalvām.

Mišela: [00:21:20] Jūs ticat Diet Coke. Varbūt pastāv diētas koksa visums.

Gabe: [00:21:23] Tas nozīmē.

Mišela: [00:21:24] Jūs neesat tur. Tas ir tepat netālu.

Gabe: [00:21:27] Tas nozīmē.

Mišela: [00:21:28] Jūs esat šeit, lai dzertu Diet Coke.

Gabe: [00:21:30] Mišela, nopietni. Nopietni, nekas no tā nekalpo nevienam no mums, tad kāpēc mēs to darām?

Mišela: [00:21:36] Tāpēc, ka tas nepazūd.

Gabe: [00:21:39] Un kāpēc tas nepazūd?

Mišela: [00:21:40] Es nezinu, kāpēc tas nepazūd.

Gabe: [00:21:42] Tieši tā. Spriežot pēc mūsu e-pastiem, daudziem mūsu klausītājiem ir šī problēma, kad viņiem vienkārši ir tāda lieta, ka viņi vienkārši nevar tikt pāri. Un, ja viņi neko nav iemācījušies, klausoties šo izrādi, tad viņi nav vieni. Daudziem cilvēkiem ir šīs lietas, par kurām viņi vienkārši nevar tikt pāri, un es domāju, ka ikviens, kurš klausās mani un jūs pēdējās 20 minūtes, varētu domāt, ka šiem abiem ir jāpārvar, jo tas viņiem nekādā veidā nekalpo.

Mišela: [00:22:05] Tikai mazliet. Vai jūs nedomājat?

Gabe: [00:22:06] Bet mēs to neļaujam. Es ceru, ka varbūt viņi mūs uzklausa un saprot, cik tas ir nelietderīgi, lai vienkārši netiktu pāri, un viņi domā, ka es nevēlos būt līdzīgs viņiem, un viņi atlaiž dusmas un lietas, uz kurām viņi vienkārši atgremojas un nevar tikt pāri. Bet man ir aizdomas, ka daudzi cilvēki pieķersies šai atgremošanai, un es ceru, ka viņi atradīs veidu, kā to samazināt, jo dienas beigās Mišela esam to samazinājuši. Pašreizējā vecumā tas mūs neietekmē vienādi. Tas, iespējams, notika pirms 10 gadiem. Vai jūs domājat, ka tagad par to domājat mazāk nekā pirms pieciem gadiem?

Mišela: [00:22:44] Ak noteikti daudz mazāk.

Gabe: [00:22:45] Tātad patiešām ir kāda gudrība, kas savlaicīgi dziedē visas brūces.

Mišela: [00:22:49] Un jūs zināt, ka dzīvojat citā valstī.

Gabe: [00:22:52] Tāpēc man vajadzēja nogalināt savu bioloģisko tēvu. Jums vajadzēja nosūtīt savu brāli uz citu valsti, un tagad pēkšņi mēs kļūstam labāki. Tas ir fantastiski. Tas noteikti ir praktisks padoms. Visi ir sajūsmā, ka klausās šo bipolārā šizofrēniskā apraides epizodi, jo tagad viņi var pārspēt paši savus atgremojumus ar nāvi un deportāciju.

Mišela: [00:23:15] Jā.

Gabe: [00:23:16] Ne katra epizode var būt uzvarētāja dāmas un kungi, bet mēs ceram, ka jūs no tā kaut ko ieguvāt. Paldies, ka pieskaņojāties šai A Bipolar, šizofrēniķa un Podcast epizodei. Neaizmirstiet pāriet uz veikalu. PsychCentra.com, ir palikuši daži krekli. Šī ir pēdējā reize. Burtiski pēdējo reizi, kad mēs kādreiz šajā izstādē uzsitīsim “Define Normal” kreklus. Tātad, ja jūs esat karājies ar vēlmi to iegādāties, tagad ir īstais laiks. Paldies visiem. Lūdzu, patīk mums visur, un mēs tiksimies nākamreiz.

Mišela: [00:23:45] Viņš ir penis!

Diktors: [00:23:50] Jūs klausījāties bipolāru šizofrēnijas veida apraidi. Ja jums patīk šī epizode, neturiet to pie sevis, dodieties uz iTunes vai vēlamo podcast lietotni, lai abonētu likmi un pārskatītu darbu ar Gabe, dodieties uz vietni GabeHoward.com. Lai strādātu ar Mišelu, dodieties uz Schizophrenic.NYC. Par bezmaksas garīgās veselības resursiem un tiešsaistes atbalsta grupām. Dodieties uz vietnes .com Show oficiālo vietni .com/bsp, kuru varat nosūtīt mums pa e-pastu uz [email protected]. Paldies, ka klausījāties un plaši dalāties.

Iepazīstieties ar saviem bipolāriem un šizofrēnijas saimniekiem

Pēc tam, kad 2003. gadā viņa bija nodota psihiatriskajai slimnīcai, GABE HOWARD oficiāli tika diagnosticēti bipolāri un trauksmes traucējumi. Tagad, atveseļojoties, Gabe ir ievērojama garīgās veselības aktīviste un godalgotās Psych Central Show podkāsta vadītāja. Viņš ir arī godalgots rakstnieks un runātājs, ceļojot pa valsti, lai dalītos ar humoristisku, tomēr izglītojošu stāstu par savu bipolāro dzīvi. Lai strādātu ar Gabi, apmeklējiet vietni gab Kautard.com.

MICHELLE HAMMER 22 gadu vecumā oficiāli diagnosticēja šizofrēniju, bet 18 gadu vecumā nepareizi diagnosticēja bipolārus traucējumus. Mišela ir godalgotā garīgās veselības aizstāve, kura ir parādījusies presē visā pasaulē. 2015. gada maijā Mišela nodibināja uzņēmumu Schizophrenic.NYC, garīgās veselības apģērbu līniju, ar misiju samazināt stigmatizāciju, uzsākot sarunas par garīgo veselību. Viņa ir pārliecināta, ka pārliecība var novest jūs jebkur. Lai strādātu ar Mišelu, apmeklējiet Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->