Podcast: Policijas darbinieki un viņu mijiedarbība ar garīgi slimajiem

Ikviens ir pakļauts sadarbībai ar policiju - neatkarīgi no tā, vai viņam ir garīga slimība vai nav. Policija, protams, ir paredzēta, lai mūs pasargātu un īstenotu likuma varu. Tomēr, kad jūs dzīvojat ar garīgām slimībām, policijai ir cita funkcija: pirmais atbildētājs. Šajā epizodē Gabe un Mišela apspriež, kā cilvēki ar garīgām slimībām jūtas par policijas lomu mūsu aprūpē. Klausieties tūlīt!

ABONĒT UN PĀRSKATĪT

Cilvēki uzskata, ka policija iziet visas šīs mācības, lai palīdzētu cilvēkiem ar garīgām slimībām. . . Viņi to nedara. ”
- Gabe Hovarda

Svarīgākie notikumi no “Policijas” sērijas

[2:50] Stāsts par šizofrēnieti Pamelu Tērneri, kuru policisti nošāva Teksasā.

[5:30] Stāsts par šizofrēnieti Debru Danneri, kuru policija nošāva Bronksā.

[7:00] Gabe palīdz apmācīt policistus.

[10:40] Vai policistiem ir labāks veids, kā palīdzēt cilvēkiem ar garīgām slimībām?

[16:00] Tā ir mentalitāte “Mēs pret viņiem”.

[18:30] Šķiet, ka politiķi nevēlas palīdzēt garīgi slimiem cilvēkiem, kurus viņi vaino vardarbībā pret ieročiem.

[21:00] Vai garīgās veselības aprūpei jābūt bezmaksas par labu?

Datorā ģenerēts izraksts “Policijas darbinieki un viņu mijiedarbība ar garīgi slimajiem”

Redaktora piezīme:Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis atšifrējums ir ģenerēts datorā, un tāpēc tajā var būt neprecizitātes un gramatikas kļūdas. Paldies.

Diktors: Iemeslu dēļ, kas pilnīgi izvairās no visiem iesaistītajiem, jūs klausāties A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Šeit ir jūsu vadītājas Gabe Howard un Michelle Hammer.

Gabe: Sveiki, visi un laipni lūdzam šajā A Bipolar, šizofrēniķa un Podcast epizodē. Mani sauc Gabe. Es esmu bipolārais.

Mišela: Sveiki, es esmu Mišela, šizofrēniskā. Nokļuva

Gabe: Jā.

Mišela: Esi.

Gabe: Tu esi palicis vienīgais. Es domāju, ka tas ir vienkārši, tā ir matemātika. Es domāju, cik reizes tu esi kliedzis, ka tā ir tikai matemātika?

Mišela: Es nekad dzīvē tā nebiju kliedzis. Bet noteikti, Gabe, lai ko tu gribētu darīt.

Gabe: Es nejauši zinu, ka citā epizodē, kurā piedalījās policists, jūs uz viņu kliedzāt: “Tā ir tikai matemātika. Es esmu palicis vienīgais. ”

Mišela: Nē nē nē. Es teicu likvidēšanas procesu, eliminācijas procesu.

Gabe: Vai izslēgšanas process nav tikai matemātika?

Mišela: Es domāju, ka tā, bet viņa joprojām bija idiote un to nezināja.

Gabe: Es nedomāju izvirzīt traumatiskas lietas jūsu pagātnē, lai gan tā bija lieliska epizode, un es patiešām mudinu cilvēkus ieskatīties izrādes piezīmēs un atrast šo epizodi un pārbaudīt to, bet mēs vēlamies runāt par to, ka jūs zināt lietas kas notika ar cilvēkiem ar garīgām slimībām. Viņi ne vienmēr ir taisnīgi. Piemēram, piemēram, kad jūs stāstījāt stāstu, jums bija epizode. Jums bija šizofrēnijas simptomi, jūs piedzīvojāt psihozi, un viņi jums nosūtīja policiju. Vai jūs varētu iedomāties, ja jūs salauztu kāju un parādītos policija?

Mišela: Jūs zināt, ka tas būtu absolūti absurds. Bet jā, policisti tomēr parādījās. Nu parādījās viena policiste, un tā vietā, lai jūs zinātu, ka palīdzat man, viņa nolēma mani pārspēt, līdz mani atveda uz slimnīcu, jo viņa nevarēja saprast, kurš ir vainīgais. Jūs zināt.

Gabe: Un tas ir labi, ka šajā situācijā jūs atveda uz slimnīcu. Tas sākās slikti, bet tas nonāca pie jums slimnīcā. Un atkal mums nav atkal jāizstāsta viss stāsts, mēs jau esam izveidojuši epizodi par to. Bet jūs neaizgājāt cietumā.

Mišela: Nē, es negāju cietumā.

Gabe: Daudziem cilvēkiem tas tā nav.

Mišela: Nu, es nenonācu miris, kas bija labāks, jo daudzas reizes, kad jūs saucat policistus, cilvēks beidzas miris.

Gabe: Jūs zināt, ka daudzas reizes, iespējams, ir negodīgi pret policijas darbību Amerikā, bet dažreiz tas notiek, un mums ir stāsti par to, un patiesībā skaitam jābūt nullei. Nulles cilvēki, kuriem ir kāda slimība, slimība vai traucējumi, kas nav labi. Nulles cilvēkiem vajadzētu nonākt cietumā vai arestēt, vai tiesāt, vai būt mirušiem. Es domāju, ka tas ir taisnīgi vai ne?

Mišela: Es pilnīgi piekrītu jums par to, kas ir skaidrs.

Gabe: Jūs atsaucāties uz kaut ko ļoti specifisku. Pastāstiet auditorijai, par ko jūs runājat, jo es domāju, ka daži cilvēki dzirdēs: Ko jūs domājat, ka kāds, kuram ir garīgas slimības, pēc palīdzības meklē galu galā?

Mišela: Tikai pagājušajā nedēļā, 2019. gada maijā. Teksasā ir sieviete. Viņu sauc Pamela Tērnere. Policists vērsās pie viņas, un patiesībā tas viss tika noķerts sociālajos tīklos. Policists piegāja pie viņas. Viņai faktiski bija izcili orderi. Bet visi kopienas locekļi, viņi visi zināja, ka viņai ir garīgās veselības problēmas, un viņa patiesībā ir šizofrēniska, un policists pie viņas vērsās, sāka ar viņu strīdēties, kad viņa pretojās arestam, un viņš sāka viņai likt pāri. Un ķildā viņa satvēra viņa taseru un sāka viņu līdzināt. Un tas, ko viņš izdarīja, lai atriebtos, bija izņemt ieroci un viņš piecas reizes nošāva. Un viens no viņiem viņai iesita, un viņa nonāca mirusi. Vai tas jums šķiet saprātīgi?

Gabe: Neviens no tiem nešķiet saprātīgs. Es domāju, ka tas ir negodīgi visām pusēm. Es domāju, ka mūsu sabiedrībai ir pilnīgi nesaprātīgi sagaidīt, ka policisti būs pirmie, kas reaģēs uz garīgās veselības krīzēm. Es domāju domāt par to uz brīdi. Vai jūs varētu iedomāties, ja jūsu māju aplaupīs un sabiedrība pateiks, ka mēs nosūtīsim ārstu bez policijas vai tiesībaizsardzības iestāžu apmācības? Bet ārsti tagad izmeklē noziegumus, jo tā tas notiek. Mēs sagaidām, ka policisti ar to nodarbosies. Un, kad kaut kas noiet greizi, mēs esam kā stulbi policisti. Bet tajā pašā laikā. Ak Dievs!

Mišela: ES domāju

Gabe: Ak Dievs.

Mišela: Kādam policistam viņu atņem taser? Es domāju, kāds policists vispār uzliek sievietei pienākumus? Un viņi teica, ka viņa vienkārši pretojas arestam, bet viņa bija arī šizofrēnija un acīmredzami garīgi slima. Viņi teica, ka visi kompleksā. Visi apkārtnē. Viņi visi zināja, ka viņai ir šizofrēnija. Viņi zināja, ka pastāv garīgās veselības problēmas. Bet policists saņem to, ka tasers tiek atņemts. Es domāju, kāds jūs esat policists? Viņi teica, ka viņš bija 11 gadus vecs veterāns. Piemēram, kāds policists tas ir? Tasers izrāva no viņas rokas? Tāpat kā nāk uz puisi. Un tad jūsu atriebība? Pieci šāvieni? Tiešām? Tiešām pieci kadri? Viņiem ir jūsu taser, tur ir daudz labāks veids, kā ar to rīkoties. Jums nav nepieciešams izšaut piecus šāvienus, un tad viens viņu sit? Tāpat kā slikta mērķa puisis.

Gabe: Jūs teicāt daudz ko, un tas, uz ko es patiešām vēlos, lai jūs un mūsu klausītāji koncentrētos, ir neapmierinātība jūsu balsī. Realitāte ir tāda, ka mēs tur nebijām. Nav saprātīgi teikt tādas lietas kā viņš izdarīja piecus šāvienus. Kādam policistam tiek atņemts tasers? Kā viņš nezināja, ka viņa ir garīgi slima? Policisti nav maģija. Viņi nav gaišreģi. Jūs to varat cienīt. Es reaģēju uz to, ka esmu garīgi slims. Kas notiek, ja man ir garīgās veselības problēma un kāds mēģina saņemt man palīdzību, un es galu galā esmu miris?

Mišela: Jā. Tomēr tas nav vienīgais jautājums. Vai jūs zināt, kas notika 2016. gada oktobrī ar Deboru Danneri? Vai esat dzirdējuši šo stāstu Ņujorkā Bronksā?

Gabe: ES neesmu.

Mišela: Viņa patiesībā bija arī Strūklaku nama biedre, pirms es vēl biju tur biedrs. Viņai bija vairākas epizodes, kuras policisti viņai bija izsaukuši jau iepriekš, bet nekas īsti liels nenotika. Bet vienā dienā policistus izsauca. Viņa bija tur kopā ar māsu un policistu, un vispirms viņa vicināja šķēres. Viņi teica, ka nelietojiet šīs šķēres, nolieciet tās, lai viņa noliktu šķēres, un viņa iznāk ar nūju. Tagad ir tā, vai viņa šūpoja sikspārni vai nē? Bet kas notika, kopš viņai ir sikspārnis rokā. Policists viņu nošāva. Pēc tam, kad tas tika nodots tiesai, policists tika attaisnots un netika atzīts par vainīgu, bet Ņujorkas pilsēta ģimenei iedeva divus miljonus dolāru.

Gabe: Es vienmēr cīnos ar šo kā pilsoni. Es nedomāju, ka mums vajadzētu apsūdzēt policistus par kļūdām, kas notiek darbā. Mēs neuzliekam ārstiem maksu. Ja ārsts pieļauj kļūdu un nogalina savu pacientu, mēs viņu nemēģinām nogalināt. Es to nesaku

Mišela: Nu, Maikls Džeksons.

Gabe: Tas, ko policija darīja, bija pareizi vai nepareizi.

Mišela: Maikla Džeksona ārsts. Maikla Džeksona ārsts nonāca cietumā.

Gabe: Nu, bet Maikla Džeksona ārsts pašlaik neizdarīja dalītu otro izvēli.

Mišela: Taisnība, taisnība.

Gabe: Viņš nepārtraukti darīja to pret ārstu ieteikumiem. Jā, tur ir daudz. Es nevēlos to iestatīt kā policistus salīdzinājumā ar cilvēkiem ar garīgām slimībām, jo ​​es patiešām uzskatu, ka tas kaitē abām pusēm. Pēdējo 10 gadu laikā esmu sarunājies ar daudziem policistiem, veicot krīzes intervences komandas apmācību. Tur es apmācu policistus, kā labāk palīdzēt cilvēkiem, kuriem ir psihoze, depresija, šizofrēnijas simptomi, bipolāri simptomi, un viņu ģimenes izmisumā izsauc policiju, un visi policisti saka vienu un to pašu. Kāpēc mēs esam šeit? Kāpēc mūs sauc? Kāpēc medicīnas cilvēki nevar iet? Bet medicīnas cilvēki neies.

Mišela: Bet es nesaprotu, kā sikspārņa turēšana ir vienāda ar šaušanu krūtīs.

Gabe: Klausieties, es neesmu policists, kā es varu uz to atbildēt?

Mišela: Bet

Gabe: Es nesaprotu, cik grafiski faili ir slāņos? Tā ir viena bilde, bet jūs man nedēļu pēc nedēļas pastāstāt, ka tā ir septiņa, un jūs sakāt, ka aktīvi. Kāda fuck ir vērtība? Es redzu tikai logotipu. Nav septiņu aktīvu

Mišela: Bet

Gabe: Mišela. Es to nesaprotu.

Mišela: Nav jēgas, ka policists tiks atzīts par vainīgu. Bet tad Ņujorkas pilsēta viņai samaksātu divus miljonus dolāru

Gabe: Jūs tajā kļūdāties. Civilprocesi un kriminālprocesi ir divas pilnīgi atsevišķas lietas, kurām nav nekā kopīga.

Mišela: Bet viņš nav vainīgs? Bet viņi viņai deva naudu ģimenei? Hmmmmm?

Gabe: Taisnība. Tā kā

Mišela: Tad viņi zina, ka izdarīja nepareizi.

Gabe: Kāpēc? Tas neko nenozīmē. Saskaņā ar likumu tā ir tikai vienošanās un gandarījums. Varētu būt vienkāršāk vienkārši samaksāt norēķinu un neatzīt vainu pēc tam un turpinot. Piemēram, ja jūs uzskrienat manai automašīnai un jūs arestējat par slepkavību, jūs izskatās, ka tā bija tikai nelaime. Es nevarēju apstāties laikā, manas bremzes bija sliktas, tāpēc jūs attaisnojat slepkavību, bet tad jums jāmaksā manai ģimenei par manas automašīnas sabojāšanu un nejaušu nogalināšanu, vai ne?

Mišela: Bet divi?

Gabe: Jūs varat nejauši.

Mišela: Viņi ieguva divus miljonus dolāru.

Gabe: Man ir vienalga, vai viņi ieguva 80 miljardus dolāru. Kļūdas nav nelikumīgas, un tām arī nevajadzētu būt. Vai vēlaties, lai kļūdas būtu nelikumīgas? Tāpēc, ka nākamreiz, kad kļūdīsities, par šo kļūdu varētu nonākt cietumā.

Mišela: Es nezinu, es tikai domāju, ka pilsēta zina, ka kaut kas nav kārtībā.

Gabe: Zināt, ka kaut kas nav kārtībā un notiek kaut kas nelikumīgs, ir ļoti atšķirīgi. Mišela, patiesi: Ja mēs ar jums ejam pa ielu un es jūs paklupu, tas nav pareizi. Bet, ja tas bija nelaimes gadījums, jūs man piedosiet. Bet es zinātu, ka izdarīju kaut ko nepareizi. Es nejauši nokļuvu jūsu gigantiskajā zābakā, un jūs nokritāt uz zemes, un es jums esmu parādā jaunus džinsus, un es esmu parādā jums atvainošanos. Tas nenozīmē, ka es jūs uzbrucu. Tas nozīmē, ka mans lielais resnais zābaks tev traucēja, jo es gāju pārāk tuvu.

Mišela: Es nedomāju, ka tas ir gadījums, kad nošauj sievieti.

Gabe: Tas ir burtiski absurds. Ko jūs darāt, un es esmu patiess. Tas, ko jūs sakāt, ir tas, ka policisti mērķtiecīgi vēršas pret garīgi slimiem cilvēkiem, lai mūs nogalinātu.

Mišela: Es nesaku, ka viņi mērķē. Es saku, ka virsnieks domāja, ka viņa ir pilnīgi aizgājusi prātā, un viņš jutās apdraudēts ar šo sikspārni.

Gabe: Jā, pareizi.

Mišela: Kas netika šūpots. Tā bija visa lieta, ka viņa nesūpojās.

Gabe: Kuru tas interesē? Tātad?

Mišela: Sikspārnis un viņa atriebība bija viņu nošaut.

Gabe: Jā.

Mišela: Vai jūs domājat, ka šī sieviete, 66 gadus veca sieviete, uzskatīja, ka viņam draud briesmas? Šis vīrietis nevarēja atņemt sikspārni 66 gadus vecai sievietei? Viņam vajadzēja viņu nošaut un ne tikai ņemt sikspārni? Viņš nevarēja cīnīties ar šo 66 gadus veco sievieti, lai tā patiešām izņemtu sikspārni no rokas? Vai jūs nedomājat, ka tas būtu bijis labāk?

Gabe: Jūs zināt, ka tas ir labs viedoklis, jūs esat mani pilnīgi pārliecinājis. Es piekrītu tev 100 procentiem.

Mišela: Paldies, Gabe.

Gabe: Un jūs nevarējāt nomierināties, un jūs nevarētu mierīgi iet kopā ar policistu? Jums vajadzēja viņai uzbrukt?

Mišela: Nē, viņa man uzbruka.

Gabe: Jūs nevarētu mierīgi iet?

Mišela: Nu, es viņai ļoti pieklājīgi teicu, ka es gribētu jums parādīt savā guļamistabā. Vai mēs to varam izdarīt?

Gabe: Nu viņš teica, ka ļoti pieklājīgi nolika nūju. Šī ir problēma, Mišel. Katru reizi, kad stāstāt stāstu, jūs vainojat tiesībaizsardzību. Tas nav svarīgi. Jums vienmēr ir taisnība, un tiesībaizsardzības iestādes vienmēr ir nepareizas. Tas nav vēstījums, ko mēs kā cilvēki, kas dzīvo ar garīgām slimībām, vēlamies iegūt sabiedrībā. Tas nav pareizi. Un policisti uz to neatbildēs.

Mišela: Nu, jābūt labākam veidam, kā ar to tikt galā, Gabe.

Gabe: Tam es piekrītu, un tāpēc es cenšos pateikt. Es domāju, ka mēs abi esam fucked. Es domāju, ka abas puses ir fucked. Mēs vienkārši cenšamies izskaidrot šo ideju, ka daudzi cilvēki, kas dzīvo ar garīgām slimībām, uzskata, ka tiesībaizsardzības iestādes vēlas tos iegūt, un tas nozīmē, ka mums nav palīdzības, un daudzi tiesībaizsardzības policijas darbinieki nezina, kā mums palīdzēt . Jūs zināt, kāpēc viņi nezina, kā mums palīdzēt?

Mišela: Apmācība?

Gabe: Jā, viņiem nav apmācības, un viņiem tiek ieteikts nākt klajā un palīdzēt mums ar nulles apmācību.

Mišela: Aizturēt. Mums ir jāsazinās ar mūsu sponsoru.

Diktors: Šo epizodi sponsorē BetterHelp.com. Droša, ērta un pieejama tiešsaistes konsultēšana. Visi konsultanti ir licencēti, akreditēti profesionāļi. Viss jūsu kopīgotais ir konfidenciāls. Ieplānojiet drošas video vai tālruņa sesijas, kā arī tērzēšanu un īsziņu nosūtīšanu ar terapeitu, kad vien jums šķiet, ka tas ir nepieciešams. Tiešsaistes terapijas mēnesis bieži maksā mazāk nekā viena tradicionāla klātienes sesija. Dodieties uz vietni BetterHelp.com/ un izbaudiet septiņu dienu bezmaksas terapiju, lai uzzinātu, vai tiešsaistes konsultācijas jums ir piemērotas. BetterHelp.com/.

Gabe: Mēs atkal cenšamies novērst sistēmisku trūkumu starp to, kā policisti redz garīgās slimības, un to, kā patiesībā ir garīgās slimības.

Mišela: Mēs visi atrodamies šajā sasodītajā laivā. Bet kāpēc neviens to nemēģina atrisināt? Es atceros, ka manā disciplinārajā sanāksmē pēc tam, kad policists bija ieradies, policists nāca pa tālruni, un mums vajadzēja viņai piezvanīt un dzirdēt viņas stāsta versiju. Un viņa teica, ka mūsu situācija pārsniedz jebkādas krīzes apmācības, kāda viņai jebkad bijusi.

Gabe: Tagad es zinu, ka jūs to teicāt dusmīgā ņirgāšanās veidā, bet padomājiet par to. Noņemiet visas savas emocijas un uz brīdi apsveriet to. Persona, kas tika nosūtīta jums palīdzēt, nesaņēma krīzes apmācību.

Mišela: Viņa teica, ka tas ir ārpus krīzes apmācības, ko viņa jebkad ir iemācījusies.

Gabe: Taisnība. Labi.

Mišela: Es tikai domāju, kādas krīzes apmācības viņa kādreiz ir iemācījusies?

Gabe: Nulle. Nav. Cilvēki domā, ka es to izdomāju. Cilvēki uzskata, ka policisti iziet visas šīs mācības. Viņi tā nav. Labākajā gadījumā viņi saņem vienas nedēļas kursu. Vai jūs varētu iedomāties, vai ārstam, kurš izrakstīja jūsu dzimstības kontroli, bija vienas nedēļas sieviešu bioloģijas kurss? Vai jūs apmeklētu ginekologu, kuram bija vienas nedēļas kurss?

Mišela: Es ceru, ka es nekad negriezos pie ginekologa, kuram bija vienas nedēļas kurss. Tas būtu smieklīgi.

Gabe: Labi. Bet policisti, kuri tiks izsaukti, lai palīdzētu mums vienas nedēļas kursu.

Mišela: Tas ir smieklīgi.

Gabe: Tas ir pilnīgi smieklīgi. Un tāpēc mums ir jāsadarbojas ar policistiem, jo ​​klausieties, ka neviens neuzklausīs cilvēkus ar garīgām slimībām. Tas ir sajaukts. Mēs varam teikt, skatieties, ka mēs mirstam, mūs nogalina, mums ir bail, mēs nonākam cietumā un cietumā garīgo slimību simptomu dēļ. Kāpēc neviens nemēģina veikt nopietnas sistēmiskas izmaiņas? Kāpēc nevar iznākt policists un sociālais darbinieks? Kāpēc sociālais darbinieks nevar iznākt? Kāpēc policisti nevar saņemt apmācību ilgāk par vienu nedēļu, jo viņi ir pirmie, kas reaģē uz garīgās veselības krīzēm? Kāpēc?

Mišela: Un cietumā ir tik daudz garīgi slimu cilvēku, cik nereāli. Arī viņi netiek ārstēti. Man šķiet, ka, ja Dievs pasarg, kaut kas noticis, un es šobrīd esmu cietumā, viņi man pat nedod manas zāles. Vai jūs varat iedomāties, kā es rīkotos cietumā bez manām zālēm?

Gabe: Un ne tikai jūs rīkotos šādi, jo jums nav medikamentu, bet arī visi noziegumi, kurus jūs izdarījāt cietumā vai cietumā, kamēr neesat lietojis zāles. Jūs tiktu tiesāti tā, it kā jums būtu pilnīgi labi. Pat ja mēs zinām, ka šie ir šizofrēnijas simptomi, jūs valsts uzvedības dēļ neesat ārstēts. Jūs joprojām būtu atbildīgs par šīm zālēm. Tagad šie ir ārkārtīgi gadījumi. Dāmas un kungi, lūdzu, lūdzu, saprotiet, ka mēs piedāvājam vissliktākos scenārijus. Bieži vien tas izdodas labi. Bet jūs zināt, ka bieži vien tas nav pietiekami labs. Jūs zināt? Pieņemsim, ka tas ir 50 50. 50 procentus gadījumu cilvēki, piemēram, es un Mišela, saņem pareizu ārstēšanu. Kā ar pārējiem 50 procentiem? Un tas, kas mani patiešām satrauc, ir tas, ka jo vairāk naudas jums ir, jo lielāka ir iespējamība, ka pret jums izturēsies godīgi. Jo labākā apkaimē jūs dzīvojat, jo lielāka iespēja, ka šiem policistiem būs apmācība. Jo vairāk bagātības esat uzkrājis, jo lielāka iespēja, ka vecāki jūs aizvedīs uz krīzes stabilizācijas vienību, nevis izsauks policiju. Un, ja jums nav atbalsta sistēmas, ja jūs neesat Gabe un Mišela un jums nav mātes, kas viņus mīl, jūs vienkārši esat katrs pats un kāds, kurš izsauc policiju, jūs pat nezina .

Mišela: Jā. Jā. Es domāju, ja jūs kliedzat un mājojat savā dzīvoklī, jūsu kaimiņi sauc jums policistus un kas zina, kas tad notiks?

Gabe: Jā, un policija klauvēs pie kaimiņu durvīm, un kaimiņš teiks, ka es ienīstu, ka ienīstu šo sievieti. Viņa visu laiku kliedz, un šī persona būs satraukta. Vismaz, kad jūsu ģimene izsauc policiju, viņi saka, ka tā ir mana meita, un es viņu mīlu, un es nezinu, kāpēc viņa nenomierināsies. Un tas ietekmē policistus. Viņi ir cilvēki. Viņi ir tur. Viņi ir noguruši. Jūs saņemat policistu bez apmācības divkāršās maiņas beigās ar sievieti, kas kliedz un šūpo sikspārni? Notiks slikti sūdi.

Mišela: Viņa nesūpojās.

Gabe: Tas nav godīgi.

Mišela: Viņa nesūca sikspārni. Viņa pat nesūca sikspārni.

Gabe: Un tas tikai vēl vairāk pasliktina to, ka mēs zinām, ka pēc tam, kad notikuši putekļi, pēc izmeklēšanas mēs zinām, cik slima šī sieviete bija. Un jūs zināt, skatieties, ka mēs nevaram piesaistīt policistu šovā, bet es nevaru iedomāties, ka šis puisis par to jūtas labi.

Mišela: Viņa nebija noziedzniece. Viņa bija slima.

Gabe: Tieši tā. Un mēs šajā valstī kriminalizējam garīgās slimības, un mums kaut kas šajā ziņā ir jādara. Mums vienkārši tas jādara, jo daudzi, daudzi, daudzi, daudzi cilvēki jūt, ko Mišela modelē. Jūs zināt, ka visiem ir tikpat traki, ka neviens to nedomā. To domā visi. Šī ir traumēta slimu cilvēku grupa, kas jūtas policija, lai viņus dabūtu. Es uzdrošinos uzminēt, ka puse no mūsu klausītājiem šobrīd tā jūtas un viņi ir kā dārgais Dievs, Gabe, laiž Mišelu prom. Tā mēs jūtamies. Bet tas nedarbosies, jo tā ir tikai mēs pret viņiem mentalitāte. Un, ja mēs cīnāmies savā starpā, problēmu neviens neatrisina.

Mišela: Nepavisam.

Gabe: Es pat nedomāju, ka kāds personīgi meklē problēmu. Mēs zinām, cik daudz garīgi slimu cilvēku atrodas cietumos un cietumos, kurus neviens neinteresē. Mēs zinām, cik daudz garīgi slimu cilvēku ir bezpajumtnieki.

Mišela: Esmu redzējis Lockup. Cietumā ir tik daudz cilvēku, kuriem ir garīgas slimības, un, kaut ko darot, šis puisis pārgriež sev visu roku. Visā viņa kamerā visur bija asinis. Viņš to ir darījis vairākas reizes, un viņi saka, ka viņam nav problēmu. Viņš vienkārši vēlas izkļūt no jums, zināt viņa kameru un doties uz psihiatrisko nodaļu. Tas atrodas slimnīcā, un viņš vienkārši vēlas citas dekorācijas. Viņš ir vienkārši noguris. Viņam nav īsti nekā slikta. Un es skatos, kā tas notiek, šis cietums ir šausmīgs. Viņi redz, ko šis puisis dara pats ar sevi, un viņi saka, ka viņš vēlas uzmanību un vēlas citas dekorācijas. Tas ir šausmīgi. Tas ir šausmīgi. Kāpēc viņi to vispār izliek šovā, jo tas liek cietumam izskatīties briesmīgi? Tas ir slikti cietumā, nevis slikti puisim. Tas, ko viņi rāda, ir šausmīgi.

Gabe: Un tas ir tas, kas ir tik skumji. Fakts, ka tas iekļuva galvenajā šovā, un fakts, ka neviens nesaprata, ka tas padara cietumu sliktu, liek mums saprast cilvēkus, kuri dzīvo ar garīgām slimībām, cilvēkus, kuriem ir šī nasta, kuru vidusmēra pilsonis uzskata, ka tā ir visa mūsu vaina.

Mišela: Jā.

Gabe: Viņi domā, ka mums, slimajiem cilvēkiem, ir jāmaina veids, kā policijas policija, kā tiek izsniegtas zāles, kā arī garīgās veselības drošības tīkls. Tas viss ir uz mums. Cilvēkiem ar šizofrēniju, bipolāriem traucējumiem, psihozēm, cilvēkiem, kuri ir ļoti slimi, arī visā valstī ir jāizveido plaša reforma, kā Amerikā tiek veikta garīgās veselības ārstēšana. Un mēs esam tie, kas ir traki.

Mišela: Es zinu, es zinu. Visi runā par to, kā mums jāpalīdz cilvēkiem ar garīgām slimībām, jo ​​viņi vienkārši ir tik vardarbīgi, bet tad nepalīdz nevienam.

Gabe: Tas ir tas, ko es mīlu visvairāk. Katru reizi, kad notiek šaušana, mēs vienmēr sakām par garīgu slimību, garīgu slimību, garīgu slimību, garīgu slimību, garīgu slimību. LABI. Vai mēs finansēsim garīgās veselības drošības tīklu, lai pārliecinātos, ka garīgi slimi cilvēki saņem nepieciešamo ārstēšanu? Nē.

Mišela: Nē, nepavisam. Nē.

Gabe: Nu, tas tikai parāda jums, ka politiķi kopumā neuzskata, ka cilvēki ar garīgām slimībām ir atbildīgi par šo vardarbību, jo viņi neliek nekādus resursus, lai apturētu šo, garīgo slimību postu. Viņi tikai ļauj tam iet.

Mišela: Jūs zināt, ka šajās šaušanās visas tās ir vīrieši. Tātad patiesībā mēs tikko nonācām, mums jāpārtrauc visi vīrieši. Apturot vīriešu dzimšanu, jo vīrieši veic visas šaušanas. Tie nav psihiski slimi cilvēki, bet vīrieši. Ejam, būsim reāli, Gabe. Tie ir vīrieši.

Gabe: Tas, protams, mani aizrauj

Mišela: Problēma ir vīrieši. Problēma ir vīrieši. Salabosim vīriešus.

Gabe: Tas ir tas, ko es mīlu, Mišel, cilvēki, kas to šobrīd klausās, ir kā wow, ka šīs sievietes idiots vaino visus vīriešus par šaušanu. Bet es derēju pirms piecām minūtēm, kad, kad mēs vainojām visus garīgi slimos cilvēkus, cilvēki ir kā šīs dziesmas. Jūs varat vainot visu grupu par šīs mazās sīkās daļas uzvedību. Ja vien viņi nav vīrieši, tad jūs esat idiots.

Mišela: Jā. Jā.

Gabe: Jūs aizstājat vīriešus ar jebkuru citu vārdu, jūs esat ģēnijs. Jūs aizstājat vīriešus ar minoritātēm, musulmaņiem, feministēm, vienkārši garīgi slimiem cilvēkiem, pēkšņi jūs esat ģēnijs. Tā runā patiesību pie varas. Bet, ja jūs vainojat baltos vīriešus ar ieročiem, jūs stereotipizējat kuci, kā jūs varētu?

Mišela: Piedod, Gabe. Vai visi šāvēji nav bijuši vīrieši?

Gabe: Es domāju, jā.

Mišela: Aiziet. Tas viss ir vīrieši. Tātad patiesībā, Gabe, jūs riskējat būt šāvējs, jo esat vīrietis.

Gabe: Un, protams, cilvēki, kas to dzird, domātu, ka tas ir absurds, vai ne?

Mišela: Jā, tas izklausās traki.

Gabe: Bet tagad sakiet to otrādi. Mainiet cilvēku pret garīgi slimu. Pasakiet tieši to pašu teikumu, un mēs redzēsim, kā cilvēki to dzird.

Mišela: Tagad, Gabe, jūs riskējat būt šāvējs, jo esat garīgi slims.

Gabe: Jā, puse sabiedrības ir tāda, ka tam ir jēga. Tam ir jēga. Tātad jūs esat kļuvis par debīlu par to, ka mani stereotipizēju par to, ka esmu vīrietis, par par ģēniju, kas mani stereotipizē par to, ka esmu garīgi slima.

Mišela: Pilnīgi.

Gabe: Un tas ir tas, kas mums jāmaina mūsu sabiedrībā, un tas prasīs vairāk nekā garīgi slimu cilvēku, kurus jūs atklāti pazīstat, mirst. Tas prasīs vairāk nekā baru garīgi slimu cilvēku, kurus ieslodzīs cietumos un cietumos. Tas prasīs vairāk nekā jebkurš no šiem. Mums ir vajadzīga tiesībaizsardzības iestāžu, sociālo darbinieku, medicīnas iestādes, mūsu ģimenes un draugu palīdzība, un mums ir vajadzīgi svešinieki, lai saprastu, ka cilvēkiem ar garīgām slimībām mums nav nekādas varas. Mēs esam slimi.

Mišela: Terapijai jābūt bezmaksas. Psihiatriem jābūt brīviem un psihiskiem mediķiem. Tas ir smieklīgi.

Gabe: Nu tagad jūs izklausāties kā sociālists, kurš esat traks prostitūta.

Mišela: Tomēr tā ir taisnība. Ja ir šāda garīgās veselības problēma, padariet visas šīs lietas bez maksas.

Gabe: Jūs nesaņemsit no manis nekādus argumentus, bet tajā brīdī, kad sākat runāt par to, kā palīdzēt cilvēkiem, cilvēki sāk kliegt sociālismu, vai zināt? Jūs zināt, kas vēl ir sociālistisks? Ceļi, parki, skolas, policisti, skolotāji. Bet palīdzēt slimiem cilvēkiem? Tas ir tāds sociālisms, kas mums vienkārši nav vajadzīgs.

Mišela: Ak jā. Jā. Pareizi. Pareizi.

Gabe: Mišela, patiesi, jūs zināt, mēs esam satricinājuši turp un atpakaļ. Mēs spēlējam velna aizstāvi, un es domāju, ka mēs patiešām esam aizkustinājuši daudz nervu par to, cik daudzi mūsu klausītāji jūtas, jo tas tā notiek. Ir sajūta, ka mēs esam pret viņiem. Tātad, Mišela, ja tu šobrīd atrastos telpā, kurā ir pilns ar policistiem, likumsargiem, politiķiem, lai kas arī būtu, un šie ir labi cilvēki, viņi nokļuva tiesībaizsardzībā, jo vēlas glābt dzīvības un palīdzēt cilvēkiem, un viņi ir noguruši arī tas notiek. Mišela Hammera stāv istabas priekšpusē, un visi šajā telpā ir kā, ko mēs darām, lai palīdzētu cilvēkiem ar garīgām slimībām panākt labākus rezultātus? Ko jūs sakāt?

Mišela: Es teiktu, ja jūs atrodaties situācijā, kad kādam ir kāda psihotiska epizode, jums patiešām ir jāsamazina situācija, nevis jāmēģina to pasliktināt ar kaut kādu vardarbību. Tātad, ja policists nonāk situācijā, kad ir kāds, kuram ir kāda psihozes epizode, viņam patiešām ir jāsamazina situācija un nav jāmēģina izraisīt jebkāda veida vardarbība, jo tas patiešām nepalīdzēs. Jums tas tiešām jāaprunā un jānomierinās.

Gabe: Es zinu, ka policisti ir noraizējušies par vardarbības draudiem. Apskatīsim visu popkultūru. Vai atceraties filmu, par kuru mēs runājām par vairākām epizodēm? Ja tas bija tikai tas, tas bija tikai cilvēks, kas domāja par savu biznesu, un viņi uzzināja, ka tāpēc, ka viņi lietoja psihiatriskās zāles, visi jūsu draugi bija līdzīgi vai jūs esat vardarbīga Mišela?

Mišela: Jā.

Gabe: Un šie bija jūsu draugi. Tāpat kā šie ir cilvēki, kas sēž jūsu dzīvoklī un skatās jūsu televizoru jūsu nozagtajā Netflix kontā, un viņi vēlējās uzzināt, vai jūs esat vardarbīgs. Tāpēc es saprotu, kāpēc policisti domā, ka vardarbība ir ap katru stūri, kad runa ir par cilvēkiem ar garīgām slimībām. Vai jūs viņiem pateiktu, lai viņi domā par jums un jūsu dzīvi un cik labi jums klājas, jo esat saņēmis pareizo palīdzību un ir iespējams, ka viņi to var izdarīt tās personas labā, kuras priekšā viņi stāv?

Mišela: Ak, absolūti.

Gabe: Kā panākt, lai cilvēki garīgi slimus cilvēkus redzētu kā potenciālus, nevis riskus?

Mišela: Es domāju, ka mums jāparāda policisti. Mēs varam dalīties savos stāstos par pārdzīvoto ar policistiem un ļaut viņiem zināmā mērā saprast, kas ir nepareizi un kas ir pareizi. Kam vajadzēja būt, kas bija jādara citādi un kas var notikt, ja garīgi slims cilvēks ir zināms, ka viņam ir atbalsta sistēma, viņš saņem ārstniecības līdzekļus, ir ārsti un tamlīdzīgi. Ja esat nonācis situācijā ar kādu psihotisku cilvēku, tad jūs varat aizvest šo personu un nogādāt viņu kaut kur, kur viņi var saņemt palīdzību, nevis cietumu. Noved viņus kaut kur, kur viņi var saņemt palīdzību.

Gabe: Liela ziņa, ar kuru mums jāatstāj pirmie atbildētāji, ir tā, ka viņi mūs redz vissliktākajā stāvoklī. Policisti nekad neklauvē pie manām durvīm un nesaka, ka es varu kļūt skaļāka. Viņi vienmēr klauvē pie manām durvīm un saka, lai es nebūtu tik skaļa. Jūs zināt, ka viņi mani nekad nepavelk un saka, ka esmu izcils šoferis. Viņi vienmēr mani pavelk un saka, ka es braucu ar ātrumu un nekad nesaskaras ar cilvēkiem, kuri dzīvo ar garīgām slimībām. Kad mums klājas labi, viņi ar mums sazinās tikai tad, kad noticis kas slikts. Viņi mūs redz sliktākajā stāvoklī. Es vēlos, lai mēs varētu sarīkot vēl tik daudz sarunu, lai policisti varētu redzēt Gabi Hovardu tagad un Mišelu Hammeru, kā arī visus mūs, kuri tikai domā par mūsu pašu biznesu, kas dzīvo mūsu dzīvi, un jūs zināt, ka mēs tagad esam kaut kā garlaicīgi. Es domāju, ka Gabe un Mišela nav. Gabe un Mišela ir lieliskas. Bet jūs vienreiz zināt, ka esat atveseļojies, jūs vienkārši darāt normālu darbu, un tad neviens vairs mūs vairs neredz, jo nav pamata mūs redzēt. Bet cilvēks tajā brīdī, kad kaut kas noiet greizi.

Mišela: Zini, Gabe, labsajūta ir tik privāta, un krīze ir tik publiska, kas šobrīd ir tik ļoti žēl.

Gabe: Tieši tāpēc mums ir jābūt balsīgiem un mums pašiem jāaizstāv, un mums ir jāizmanto balss, lai parādītu abām pusēm, kā tas ir dzīvot ar garīgām slimībām. Krīzei nav nepieciešama palīdzība. Mēs to jau esam noskaidrojuši; plašsaziņas līdzekļi to ir aptvēruši, bet labsajūtu. Ir daudz cilvēku, kas dzīvo labi, izmantojiet jūsu balsi.

Mišela: Esi balss.

Gabe: Mišela, vai esi gatava izkļūt no šejienes?

Mišela: Es esmu tik gatava.

Gabe: Labi, visi šeit ir tas, ko mums vajag darīt. Vispirms tas ir ļoti vienkārši, lai kur jūs lejupielādētu šo aplādi, atstājiet mums nelielu pārskatu un pēc iespējas vairāk zvaigžņu, cik cilvēciski iespējams. Pēc tam pārejiet uz vietni .com/BSP. Atrodiet nelielu grafiku ar uzrakstu Vai jums ir kādi jautājumi? Iesniedziet savus jautājumus, komentārus vai kaut ko citu. Ja vēlaties mums nosūtīt romānu, tas ir labi. Mēģināsim to izlasīt. Nosūtiet to uz [aizsargāts e-pasts]. Visbeidzot, visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, kopīgojiet to visur. Šī ir izrāde, ko izveidojuši cilvēki, kuri dzīvo ar garīgām slimībām, cilvēkiem, kuri dzīvo ar garīgām slimībām. Tāpēc, lūdzu, kopīgojiet to uz savas sienas, kopīgojiet to savās privātajās grupās, kopīgojiet to visur. Mēs redzēsim visus nākamajā pirmdienā. Paldies.

Diktors: Jūs esat klausījies A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Ja jums patīk šī epizode, neturiet to pie sevis, dodieties uz iTunes vai vēlamo Podcast aplikāciju, lai abonētu, novērtētu un pārskatītu. Lai strādātu ar Gabi, dodieties uz vietni GabeHoward.com. Lai strādātu ar Mišelu, dodieties uz Schizophrenic.NYC. Lai iegūtu bezmaksas garīgās veselības resursus un tiešsaistes atbalsta grupas, dodieties uz vietni .com. Šīs izrādes oficiālā vietne ir .com/BSP. Jūs varat nosūtīt mums e-pastu uz [email protected]. Paldies, ka klausījāties, un dalieties plaši.

Iepazīstieties ar saviem bipolāriem un šizofrēnijas saimniekiem

Pēc tam, kad 2003. gadā viņa bija nodota psihiatriskajai slimnīcai, GABE HOWARD oficiāli tika diagnosticēti bipolāri un trauksmes traucējumi. Tagad, atveseļojoties, Gabe ir ievērojama garīgās veselības aktīviste un godalgotās Psych Central Show podkāsta vadītāja. Viņš ir arī godalgots rakstnieks un runātājs, ceļojot pa valsti, lai dalītos ar humoristisku, tomēr izglītojošu stāstu par savu bipolāro dzīvi. Lai strādātu ar Gabi, apmeklējiet vietni gab Kautard.com.

MICHELLE HAMMER 22 gadu vecumā oficiāli diagnosticēja šizofrēniju, bet 18 gadu vecumā nepareizi diagnosticēja bipolārus traucējumus. Mišela ir godalgotā garīgās veselības aizstāve, kura ir parādījusies presē visā pasaulē. 2015. gada maijā Mišela nodibināja uzņēmumu Schizophrenic.NYC, garīgās veselības apģērbu līniju, ar misiju samazināt stigmatizāciju, uzsākot sarunas par garīgo veselību. Viņa ir pārliecināta, ka pārliecība var novest jūs jebkur. Lai strādātu ar Mišelu, apmeklējiet Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->