Podkāsts: pastāvīgi mīti par garīgām slimībām

Mīti rodas par visu, ko pārprot - un garīgās slimības ir viena no visvairāk pārprastajām lietām. Cilvēki ir vienādas daļas, kas to fascinē un šausmās, šķietami tajā pašā laikā. Šajā epizodē mūsu saimnieki aplūko dažus mītus par dzīvi ar šizofrēniju un pat risina visizplatītāko - vai šizofrēniķi ir vardarbīgi?

Klausieties tūlīt!

ABONĒT UN PĀRSKATĪT

"Cilvēki ar šizofrēniju biežāk kļūst par vardarbības upuriem, nevis rada vardarbību."
- Mišela

Svarīgākie notikumi no “Garīgo slimību mīti” epizodes

[2:00] Kādi ir daži mīti par šizofrēniju?

[4:00] Vai šizofrēnijai ir kāds sakars ar sašķeltām personībām?

[5:30] Garīgās slimības un vardarbība.

[7:00] Vai šizofrēniķi sabojā sabiedrību?

[17:00] Kā ir dzīvot ar šizofrēniju?

[20:00] Ko mēs varam darīt, nevis vainot garīgi slimus cilvēkus?

Datorā ģenerēts izraksts “Noturīgi mīti par psihiskām slimībām”

Redaktora piezīme:Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis atšifrējums ir ģenerēts datorā, un tāpēc tajā var būt neprecizitātes un gramatikas kļūdas. Paldies.

Diktors: Iemeslu dēļ, kas pilnīgi izvairās no visiem iesaistītajiem, jūs klausāties A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Šeit ir jūsu vadītājas Gabe Howard un Michelle Hammer.

Gabe: Sveiki, visi un laipni aicināti uz A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Mani sauc Gabe, un es esmu izstādes bipolārs.

Mišela: Sveiki, es esmu Mišela un domāju, ka esmu šizofrēniķe šovā, kad Gabe sevi pieteica kā bipolāru. Es domāju likvidēšanas procesu. Pareizi, Gabe?

Gabe: Nē, jūs varētu būt aplāde.

Mišela: Apstājies. Tas nav smieklīgi.

Gabe: Tas varētu būt tāds meta. Un tas parādītu stigmu, jo visi uz tevi skatās un viņi pieņem izskatu, ja tu neesi bipolārs, tad tev jābūt šizofrēniķim. Bet varbūt jūs identificējat kā podkāstu?

Mišela: Jā, tev taisnība. Tev taisnība. Es identificēju tikpat daudz lietu kā Gabe.

Gabe: Cik daudz lietu? Cik daudz lietu?

Mišela: Daudzas lietas.

Gabe: Ar ko jūs visvairāk identificējaties? Nesaki New Yorker.

Mišela: Sieviete.

Gabe: Tiešām? No visām lietām, kas attiecas uz jums, jums šķiet, ka būt sievietei ir vislielākā? "Lielākais?" Vai tas ir vārds?

Mišela: Nu, ja es būtu vīrietis, mana duša būtu aizsērējusi pirms mēneša.

Gabe: Tagad tas ir eifēmisms vai līdzība? Vai arī mēs burtiski runājam par aizsērējušu dušu?

Mišela: Burtiski aizsērējusi duša ir viss, kas man par to jāsaka.

Gabe: Es tev nepiekrītu. Ja tu būtu vīrietis, duša nekad nebūtu aizsērējusi. Jūs atstājat matus visur. Ikreiz, kad mēs ceļojam, es varu jūs atrast, vienkārši sekojot jūsu matu takai.

Mišela: Jūs vēlētos, lai jums būtu mani mati. Greizsirdīgs, ingvera galva?

Gabe: Mišela, šodien mēs vēlamies runāt par nepareiziem priekšstatiem, stereotipiem un mītiem, kas saistīti ar šizofrēniju, un, kā mūsu izrāde darbojas, mēs to darīsim stulbi.

Mišela: Labi. Kļūsim stulbi.

Gabe: Visi šie uzskati ir jānāk no kaut kurienes. Un es esmu stingri pārliecināts, ka visā Amerikā šobrīd šīs sarunas notiek.

Mišela: Es esmu pārliecināts, ka viņi ir.

Gabe: Vai tu esi gatavs?

Mišela: Jā.

Gabe: Vai tu esi gatavs?

Mišela: Es esmu tikpat gatavs kā jebkad. Gabe, es esmu gatava. Ejam tūlīt. Es esmu tik gatava.

Gabe: Labi, tāpēc iemesls, kāpēc es uzskatu, ka šīs sarunas notiek tieši tā, kā mēs grasāmies izlikties sarkastiski, ir tāpēc, ka jūs zināt, ka cilvēki saka, ka mums jāpalielina izpratne par garīgām slimībām, mums jāpalielina izpratne par šizofrēniju. Bet es domāju, ka tas ir nepareizi. Es domāju, vai jūs godīgi pazīstat kādu, kurš nezina par garīgām slimībām? Es domāju patiesi, tāpat kā jūs kādreiz sakāt: "Es esmu šizofrēniķis." Un kāds iet: “Ak Dievs. Kas tas ir?"

Mišela: Es domāju, ka viņi par to ir dzirdējuši. Viņi vienkārši neko par to nezina. Viņi to tikko ir redzējuši filmā vai kaut kā citādi.

Gabe: Taisnība!

Mišela: Ak jā, es redzēju šo filmu Sybil. Jā. Tā filma, Sybil.

Gabe: Tieši tā. Tāpēc viņi to apzinās. Neskatoties uz to, ka viņi to zina, neviens neuztraucas spert nākamo soli, lai sevi par to izglītotu vai kļūtu. Es nezinu. Nav mēms. Ejam ar ne mēms.

Mišela: Nav mēms.

Gabe: Lai arī viņi par to ir dzirdējuši, viņi joprojām nezina, kas tas ir. Viņi vienkārši staigā apkārt, uzskatot, ka saprot to, jo ir dzirdējuši šo vārdu.

Mišela: Tieši tā. Jūs zināt.

Gabe: Tas man liek domāt, ka šī saruna notiek mājsaimniecībās visā Amerikā. Mišela, vai esi gatava?

Mišela: Esmu gatavs. Darīsim to.

Gabe: Labi, lai arī nākamajās minūtēs Mišela būs šizofrēniķe, bet Gabe - Džo Amerika. Tikai parasts labs cilvēks, kas dzīvo Amerikā. Mišela, ak Dievs! Visiem šizofrēniķiem ir atšķirīgas personības. Vai zinājāt, ka viņu ir kā miljons, šizofrēniķa galvā dzīvo kā simts cilvēku.

Mišela: Labi, tas ir, Džo Amerika, šizofrēnijai nav nekāda sakara ar vairākām personībām. Sadalītu personību sauc par D.I.D. Disociatīvās identitātes traucējumi, un tas nekas līdzīgs šizofrēnijai. Viņi pilnīgi nav līdzīgi.

Gabe: Tagad tagad tagad tā nav. Tas neizklausās pareizi. Es noraidu jūsu faktus, un es turēšos pie savas dziļas pārliecības, ka šizofrēniķiem ir kā vairāki cilvēki, kas dzīvo viņu galvās. Jo es vienu reizi redzēju filmu un viss kinoteātrī ir patiess. Vai zinājāt, ka dinozauri tika atgriezti un viņi dzīvo uz salas? Patiess stāsts pilnīgi patiess. Redzēja to filmā.

Mišela: Tas ir pilnīgi nepatiesi. Tu nespēj noticēt tam, ko esi redzējis filmās, Džo Amerika.

Gabe: Tam man nav absolūti jēgas. Vai zinājāt, ka tur bija šis citplanētiešu puisis, kurš saņēma ķekaru kristālu un uzvilka tos uz cimda? Un paldies Dievam par Atriebējiem. Atriebēji izglāba mūsu kolektīvos ēzeļus, ja tas nebija viņiem. Bet tagad labi. Pakavies, pakavies. Vai zinājāt, ka visu vardarbību Amerikā izraisa cilvēki ar šizofrēniju? Tāpat kā nopietni, visi vardarbības šizofrēniķi. Tas ir fakts, tas ir pilnīgs fakts.

Mišela: Patiesībā, Gabe, patiesība par šizofrēniķiem ir tā, ka viņi, visticamāk, ir vardarbības upuri, nevis faktiski izdara vardarbīgu noziegumu.

Gabe: Nē nē nē nē. Ziņas, tagad es saprotu, ka jūs sakāt, ka varbūt es nevaru aiziet uz kinoteātri un uzzināt savu faktu. Bet ziņas, ka CNN un Fox News, šī ir viena lieta, par kuru visi jaunumi ir vienisprātis. Visi masu šāvēji ir garīgi slimi un slimo ar šizofrēniju. Viņi visi piekrīt.

Mišela: Tagad ziņās žurnālistikā tiek izmantoti tādi vārdi kā garīgās slimības, garīgā veselība, garīgā labsajūta. Viņi vienkārši izraisa daudz stigmas, un šizofrēnijas pacientiem tas ir jārisina. Jūs zināt, vai tas no tā asiņo. To izmanto ziņošanas taktikā, ko plašsaziņas līdzekļi izmanto, lai veicinātu.

Gabe: Uzgaidi minūti. Nē, nē, nē, nē, tikai a. Es saprotu, ka jūs sākat satraukties, jo jums tas nepatīk, kad man ir taisnība, un jūs kļūdāties. Bet jums jāatzīst, vienkārši vienkārši rakt un vienkārši būt godīgam pret mani, Mišel. Pasaule būtu labāka, ja visi šizofrēniķi būtu miruši.

Mišela: Nē, es nesaprotu, kāpēc tam būtu kāda jēga.

Gabe: Tā kā visas problēmas izraisa cilvēki ar garīgām slimībām, it īpaši cilvēki ar šizofrēniju. Es domāju nopietni tikai, vienkārši atzīstiet to. Un tad es varu, es varu turpināt.

Mišela: Visas problēmas neizraisa cilvēki ar šizofrēniju. Es nesaprotu, kā tam vispār ir kāda jēga. Man nav.

Gabe: Labi, Mišel, vienkārši nāc. Es zinu, ka mēs runājam, un es zinu, ka jūs cenšaties būt viss, ko šovā pazīstat kā profesionālu, un visi, bet esiet godīgi, es domāju tikai to, ka jūs tikai nedomājat, ka pasaule būtu labāka, ja visi cilvēki ar šizofrēniju būtu aizgājis? Es domāju, ka viņi ir atbildīgi par visām mūsu sabiedrības problēmām, tikai ak, nē, vienkārši, esiet godīgi.

Mišela: Es domāju, ka par visām sabiedrības problēmām ir atbildīgi cilvēki, piemēram, jūs, runājot ar tādiem kā es, kuri cenšas panākt pārmaiņas pasaulē. Bet tomēr ir tādi cilvēki kā jūs, kuri domā, ka esat labāki par citiem cilvēkiem un esat gudrāki par citiem cilvēkiem un ka domājat, ka zināt vairāk nekā citi cilvēki, kad patiesībā esat tikai milzīgs mēms dupsis.

Gabe: Tagad tas ir tas, ko šizofrēniķis teiktu.

Mišela: Nē, kāds to teiktu.

Gabe: Es pilnībā ignorēšu visu, ko jūs teicāt diagnozes dēļ. Un tas padara mani saprātīgu un jūs nepamatotu.

Mišela: Nē, kas padara jūs par pilnīgu idiotu un neziņu, un tas nozīmē, ka jums jādodas mājās.

Gabe: Tāpēc, ka man tur ir jāslēpjas šizofrēnijas cilvēku dēļ? Taisnība?

Mišela: Ja jums tur ir jāslēpjas, jo cilvēki ar šizofrēniju, uzturieties savās mājās un nerunājiet nevienam visu atlikušo mūžu, iespējams, esat pārāk liels imbecils.

Gabe: Labi. Tagad, bet tikai, vienkārši, vienkārši, tikai paskatieties, es redzu, ka jūs sākat satraukties. Jūs zināt, ka jūs kļūstat histērisks, un man vienkārši vajag, lai jūs nomierinātos. Es vienkārši nevēlos, lai jūs pārspīlētu. Man kā cilvēkam, kuram nav garīgu slimību, vienmēr ir taisnība. Man ir tiesības ar jums sarunāties un būt piekāpīgam. Jūs varat vismaz piekrist, ka tā ir laba politika politiskajam diskursam un saderībai ar draugiem un kaimiņiem. Man nav jāpārdomā. Jums ir jāmaina sava uzvedība. Vai mēs vismaz varam par to vienoties?

Mišela: Nē, jo es domāju, ka cilvēkiem, kuri ir patiešām lieli mēms ēzeļi, faktiski vajadzētu būt DSM. Un, ja jūs vienkārši turpinat būt mēms dupsis un domājat, ka esat labāks par mani, jo jums nav garīgas slimības, tas patiešām nozīmē, ka esat mazāk inteliģents nekā es, jo tas, ka man ir šizofrēnija, nenozīmē ka es neesmu inteliģents. Ir cilvēki ar šizofrēniju ar doktora grādu, doktora grādu un tamlīdzīgu lietu. Un vai jūs beidzāt vidusskolu, kungs?

Gabe: Patiesībā es gandrīz absolvēju vidusskolu. Bet tas nav svarīgi, jo man nav garīgas slimības. Man nekas nav jāpierāda. Tas ir tikko izveidots.

Mišela: Kā tu zini? Kā tu zini?

Gabe: Ka es esmu ok.

Mišela: Bet kā jūs zināt, ka jums nav garīgu slimību? Tā kā jūs runājat ar mani, es domāju, ka jūs esat traks.

Gabe: Tagad, tagad, tagad es zinu, ka man nav garīgu slimību, jo mana mamma mani mīl un tāpēc, ka es neesmu stūrī, kas snauž kā visi šizofrēniķi.

Mišela: Nē, tas ir vēl viens mīts. Cilvēki mēdza domāt, ka šizofrēniju izraisīs vecāki, kuri audzina bērnus. Bet patiesībā pastāv ģenētika un vides faktori. Es domāju, ka jums vienkārši jāsaņem sitiens pa seju, jo jūs esat mēms dupsis. Turiet vienu sek. Uzzināsim no mūsu sponsora.

Diktors: Šo epizodi sponsorē BetterHelp.com. Droša, ērta un pieejama tiešsaistes konsultēšana. Visi konsultanti ir licencēti, akreditēti profesionāļi. Viss jūsu kopīgotais ir konfidenciāls. Ieplānojiet drošas video vai tālruņa sesijas, kā arī tērzēšanu un īsziņu nosūtīšanu ar terapeitu, kad vien jums šķiet, ka tas ir nepieciešams. Tiešsaistes terapijas mēnesis bieži maksā mazāk nekā viena tradicionāla klātienes sesija. Dodieties uz vietni BetterHelp.com/ un izbaudiet septiņu dienu bezmaksas terapiju, lai uzzinātu, vai tiešsaistes konsultācijas jums ir piemērotas. BetterHelp.com/.

Mišela: Mēs atkal runājam par mēmajiem ēzeļiem.

Gabe: Nākamā lieta, ko jūs sakāt, ir tāda, ka šizofrēnija ir medicīniska slimība, kas ietver medicīnisku ārstēšanu un ka cilvēki ar šizofrēniju var dzīvot kvalitatīvi produktīvi. Un skaidrs, ka tas ir traki. Es domāju, nosauciet vienu cilvēku ar šizofrēniju, kurš tagad labi darbojas. Es domāju, ka es nezinu, ka varu atrast visdažādākās lietas, ko darāt nepareizi, jo atkal kā cilvēkam, kuram nav garīgu slimību, mans zvērināts pienākums ir noraudzīties uz cilvēkiem ar garīgām slimībām un komentēt viņu dzīvi kā es. m eksperts.

Mišela: To sauc par trolli.

Gabe: Nē nē nē nē. Trollis ir atšķirīgs. Trollis ir kāds, kas nozīmē bez iemesla. Es domāju tavu labā.

Mišela: Nē, jūs domājat, jo jums nav nekā labāka, ko darīt, kā vienkārši nokaitināt cilvēkus sava lielā viedokļa dēļ.

Gabe: Klausieties, nosauciet kādu ar šizofrēniju, kurš ir beidzis koledžu.

Mišela: Es.

Gabe: Nu labi. Bet nosauciet kādu ar šizofrēniju, kuram pieder savs bizness.

Mišela: Es.

Gabe: Nē nē nē. Nosauciet kādu, kam ir šizofrēnija un kurš ir sasniedzis nacionālo līmeni un ir atzīts visā Amerikā par ieguldījumu sabiedrībā.

Mišela: Es.

Gabe: Nē, nosauciet kādu ar šizofrēniju, kurš mīl savus vecākus un kuram ir vēl precējusies mamma un tētis.

Mišela: Es.

Gabe: Nosauciet kādu ar šizofrēniju, kurš nav aizdedzinājis savu dzīvokli.

Mišela: Es. Es uguni neliku. Bija dzirkstele.

Gabe: Nu, bet jūs bijāt iesaistīts, tāpēc, iespējams, tā bija jūsu vaina. Vai tas tomēr nav aizraujoši? LABI. Aina. Viss kārtībā. Mēs to esam paveikuši. Vai tā nav līdzīga stulbākajai sarunai, kāda jebkad bijusi?

Mišela: Tas bija toreiz. Jā. Jā.

Gabe: Bet tas ir, cik tālu cilvēki tic, ka šim blēņam. Un tas tā ir.Dzīve ar garīgām slimībām, īpaši dzīve ar šizofrēniju, ir ļoti niansēta diskusija, jo, kā jūs esat norādījis šajā izrādē pirms Mišeles, jūs visu mūžu neesat bijis tik labi. Bija laika periods, kad jūs slimojāt un hospitalizējāt. Tātad jūs saprotat, ka dzīvošana ar šizofrēniju ir saistīta ar visdažādākajām lietām. Bet pats lielākais, ko jūs vēlaties, lai cilvēki saprot, ir tas, ka lielākā daļa šo mītu ir nejēdzība. Un ikviens, kurš klausās mūsu sarunu, pats domātu, kas šim puisim nav kārtībā.

Mišela: Tieši tā.

Gabe: Viņam jābūt mēms.

Mišela: Jā. Jūs rīkojāties kā mēms dupsis. Tāpēc es tev teicu, ka tu esi mēms dupsis.

Gabe: Vai tas nav interesanti, ka, ja jūs patiešām kādu nosaucāt par mēma dupsi par lietām, par kurām es teicu, cilvēki domās, ka jūs esat naidīgs. Tu biji agresors.

Mišela: Jā, jā, pilnīgi pilnīgi. Jā.

Gabe: Mūsu sabiedrība dara šo lielisko lietu, kur mazākuma partijai ir jāpierāda, ka viņi nav minoritāte, turpretī vairākuma pārliecībai vienkārši ir jāpastāv un viss ir kārtībā.

Mišela: Labs punkts. Tas ir patiešām interesanti. Jā, tieši tāpat kā visiem, kam ir parāde par savu etnisko piederību vai Ellenas lietu, cilvēki ir, piemēram, kāpēc viņiem tur ir nepieciešama parāde. Tāpēc, ka ir mazākums. Kā tad baltais cilvēks nesaņem savu parādi. Es esmu tā, ka to sauc par ietvi.

Gabe: Un tā tiešām ir jēga, vai ne. Mums nav jādodas apkārt, lai izskaidrotu, kā ir būt garīgi veselam, jo ​​visi saprot, kā ir būt garīgi veseliem, ieskaitot cilvēkus ar garīgām slimībām, cilvēkus ar garīgām slimībām, bipolāriem traucējumiem, šizofrēniju, depresijas trauksmi. Mēs visi saprotam, kā ir būt garīgi veselīgam, un saprotam, kā ir būt garīgi neveselam, garīgi slimam, bet cilvēki, kuri ir garīgi veseli, nesaprot, kā tas ir būt garīgi slimam. Bet tā vietā, lai viņi iegūtu informāciju, lai mūs saprastu, mums tiek paredzēts rīkoties tā, lai viņi būtu ērti.

Mišela: Kāpēc? Kāpēc mums tie jāpadara ērti?

Gabe: Bet tāpēc, ka viņiem ir neērti.

Mišela: Tā nav mana problēma. Tā ir viņu problēma. Pierodi pie manis.

Gabe: Nē, nē, viņiem tas nav jādara.

Mišela: Jāšanās viņus.

Gabe: Tā ir mūsu problēma.

Mišela: Jāšanās viņus. Jāšanās viņiem izdrāzt.

Gabe: Un jūs zināt, kāpēc viņi tam tic, jo viņi ir vairākums. Viņi ir viņu pašu atbalss kamera. Tāpēc, kad viņi domā, ak Dievs, man ir tik neērti, ka Mišela izturas ar šizofrēniju, viņi dodas pie kāda cita, kurš arī ir garīgi vesels, un viņi viņiem izstāsta šo stāstu, un šī persona arī kļūst neērti. Viņi ir kā Ak Dievs. Mišela Hammera šizofrēnijas dēļ izturējās šādi. Tas ir tik neērti. Tā es domāju. Un tad divi cilvēki uzskata, ka jūs kļūdāties, un pēc tam viņi atrod trešo cilvēku, kurš ir garīgi vesels, un viņi izstāsta stāstu, un šai personai kļūst neērti. Un pirms jūs to zināt, viņi ir ielencuši sevi ar šo garīgi veselīgo cilvēku grupu, kuri visi apspriež, kā ir dzīvot ar šizofrēniju, pilnīgi no kāda cilvēka, kuram ir labi, perspektīvas. Viņi jums tomēr nejautā. Jūs zināt, kāpēc viņi jums neprasa? Jo tu esi atšķirīgs. Un mums nepatīk atšķirīgi cilvēki. Un cilvēkiem, kuri ir atšķirīgi, ir jābūt kļūdainiem.

Mišela: Cilvēki ir mēms. Cilvēkiem vienkārši nav labi. Tas ir absolūti smieklīgi. Bet jūs zināt, ka tajā cilvēku grupā jūs zināt, ka viņi kaut kādā veidā ir saistīti ar garīgām slimībām. Katrs piektais cilvēks. Tur ir 10 cilvēku grupa, padomājiet par to. Tas nozīmē, ka kāds tur melo. Kāds, kas kādu piesedz, viņiem ir bail būt godīgam pret sevi un šo cilvēku grupu, un jūs to zināt.

Gabe: Un tas padara to vēl sliktāku, jo tagad viņi ir pamanījuši, ka nevar iznākt. Viņi nevar būt godīgi. Un klausieties, ka katram piektajam cilvēkam nav šizofrēnijas bipolāri traucējumi smagas depresijas gadījumā katram piektajam cilvēkam ir garīgās veselības krīze, un garīgās veselības krīze var būt daudz dažādu lietu, tas var būt panikas lēkme, tas varētu būt skumjas, tas var būt īss depresijas periods tam nav jābūt. Jūs zināt pilnīgu šizofrēniju, kas ir tās sadaļa par garīgās veselības spektru, tāpat kā bipolāri traucējumi un bipolāri traucējumi ar psihozi un šizo afektīviem, un jūs zināt, ka es nemēģinu spēlēt ciešanas Olimpiskās spēles un pasakiet, kura no tām ir sliktāka, bet visiem ir garīgā veselība, kas nozīmē, ka visiem var būt garīgās veselības krīze. Tātad, pēc jūsu domām, Mišel, visiem 10 ir risks, ka viņiem būs garīgi slikti

Mišela: Tieši tā. Jā.

Gabe: Pat ja visi 10 no viņiem par to runā tāpat kā šizofrēniķis ir traks, un viņi ir ārā.

Mišela: Jā.

Gabe: Viņiem par to vispār nav jārunā.

Mišela: Nē.

Gabe: Tas nozīmē, ka tad, kad viņi saslimst, vai tuvinieks saslimst, viņi to precīzi zinās.

Mišela: Nulle.

Gabe: Par to, kā glābt sevi vai kādu, kas viņiem rūp.

Mišela: Vai arī, ja viņiem ir kāds, ar ko parunāt.

Gabe: Mišela, vai šizofrēnija ir lipīga?

Mišela: Nē nē.

Gabe: Tagad es esmu pamatoti noraizējies par šizofrēnijas noķeršanu. Esmu par to dzirdējis, bet neko par to nezinu. Un es zinu, ka jūs darāt tāpēc, ka dzīvojat ar to. Vai varat paskaidrot, kāpēc šizofrēnija nav lipīga, un, lūdzu, nomieriniet mani?

Mišela: Kā tas varētu būt lipīgs? Tas ir iekšējs, tas ir jūsu smadzenēs. Jūs nevarat noķert smadzeņu slimību. Kā tas ir iespējams?

Gabe: Es domāju, ka es vienkārši nezinu, kas ir šizofrēnija.

Mišela: Nu.

Gabe: Un es jums jautāju, jo es jums uzticos, jo zinu, ka jūs dzīvojat ar to. Es esmu pārsteigts, ka jūs dzīvojat labi. Vai jūs varat man to izskaidrot?

Mišela: Šizofrēnija ir gluži kā dzīvošana divās dažādās pasaulēs vienlaikus. Jūs ejat pa ielu un zināt, ka ir iela, kuru zināt, kurp dodaties, bet dzīvojat citā pasaulē, tajā pašā laikā runājot ar dažādiem cilvēkiem, kuriem ir atšķirīga saruna. Dažreiz jūsu sarunas pārvēršas maldos, un tās sajaucas ar dažādiem maldiem, par kuriem jūs visu laiku nezināt, kas ir reāls. Tātad jums ir jācenšas koncentrēties uz to, kas ir reālā realitāte un kāda jēga pasaulē, un kā kāds to varētu no jums noķert? Es nezinu.

Gabe: Nu, bet tad tas ir saistīts ar sliktu vecāku audzināšanu, vai ne? Es domāju, vai jūsu vecāki jums piešķīra šizofrēniju? Vai tava mamma ir slikta persona, kas tevi un tēvu sita, ir alkoholiķis? Es domāju, ka tieši šeit rodas šizofrēnija, un es vēlos lūgt jūs pievērsties man.

Mišela: Tagad tas noteikti nenāca no maniem vecākiem. Es īsti nezinu. Es domāju, ka tas bija ģenētisks. Es nezinu. Man ir bijušas atzīšanās. Es nezinu, no kurienes tas radies.

Gabe: Tāpēc vienkārši ir neveiksme. Es domāju, ka tā ir tikai neveiksme.

Mišela: Jā, es domāju, ka neveiksme. Neveiksme.

Gabe: Ģenētika

Mišela: Mm hmm.

Gabe: Dzīve.

Mišela: Dzīve.

Gabe: Dzīve tātad līdzīga baldness. Ģenētiski tas varētu būt cēlies no jūsu dzimtas koka vai pat no jūsu vecākiem, taču tas nekas, ka viņi rīkojās nepareizi. Tas nenorāda, ka viņi ir slikti vecāki. Jūs tikko esat dzimis ar slimību. Un patiesībā jūsu vecāki palīdzēja jums to daudz risināt, vai ne?

Mišela: Jā.

Gabe: Vai viņi nebija vieni no pirmajiem cilvēkiem, kas par tevi rūpējās? Tevi pie ārstiem un nepieciešamo aprūpi?

Mišela: Jā.

Gabe: Tātad jūs sakāt, ka jums ir šizofrēnija un labi vecāki? Jūs zināt vēl vienu lietu, par kuru es dzirdēju, ka es ļoti vēlētos, lai jūs pievērstos, ka cilvēki ar šizofrēniju ir atbildīgi par vardarbību. Tagad jūs esat teicis, ka viņi tā nav. Bet, ja cilvēki ar garīgām slimībām un šizofrēniju nav atbildīgi par vardarbību, kas tad ir?

Mišela: Cilvēki ar nepareizu dusmu. Daži cilvēki ir dusmīgi par lietām, un viņi nezina, kā tikt galā ar šiem jautājumiem, un viņi to izlemj nepareizajiem cilvēkiem. Un es nezinu, kāpēc viņi to dara. Visi pētījumi liecina, ka vardarbība ir nejauša.

Gabe: Bet es domāju, ka es justos labāk, ja zinātu, ka par vardarbību ir atbildīgi tikai šizofrēniķi.

Mišela: Nu ko tad tu darītu? Atbrīvoties no visiem tādiem?

Gabe: Es domāju, ka tas ir labs punkts. Vai jūs domājat, ka varbūt iemesls, kāpēc es gribu ticēt, ka visi šizofrēniķi ir atbildīgi par vardarbību, ir tāpēc, ka viss, kas man būtu jādara, lai izvairītos no vardarbības, ir izvairīšanās no šizofrēniķiem? Un tas būtu tas, kas man padarītu manu dzīvi vieglu.

Mišela: Tas

Gabe: Bet, tev taisnība, tā nav taisnība.

Mišela: Tam nav jēgas. Tas ir tāpat kā visi ebreji izraisīja visas šausmīgās lietas Vācijā. Ievietojiet tos daudzās koncentrācijas nometnēs, un Vācija būs labāka nekā jebkad agrāk.

Gabe: Oho. Es domāju, ka to var pateikt tikai cilvēks, kurš dzīvo kopā ar jūdaismu. Vai es pareizi lietoju personas pirmo valodu jūsu reliģijai un rasei?

Mišela: Protams pārliecināts. Es ļaušu tev to dabūt, Gabe. Es domāju, ka tu to saki. Jūs sakāt, ka atbrīvojieties no šizofrēniķiem tāpat kā pazīstat Hitleru un ebrejus, ja vēlaties turpināt runāt par šo. Bet.

Gabe: Man nav. Man nav. Man nav. Es negribu būt Hitlers, jūs zināt, ka es to nedomāju tā teikt, bet jums ir taisnība, domājot, ka visa cilvēku grupa ir atbildīga par visu kaut ko. Tad es domāju, ka tas nav tālu lēciens, tad mums ir jāatbrīvojas no šīs cilvēku grupas. Un es iedomājos, ka šī cilvēku grupa, iespējams, jutīsies patiešām sūdīga par to, ka ir dzīva, un, iespējams, nesaņems nepieciešamo aprūpi. Vai jūs ejat ar šo?

Mišela: Labi. Šeit ir labāka ideja. Kāpēc mēs nesniedzam medicīnisko aprūpi šai cilvēku grupai un pēc tam rehabilitējam viņus, lai viņi nebūtu bīstami?

Gabe: Tātad jūs sakāt, ka, no vienas puses, plašsaziņas līdzekļi, valdība un sabiedrība saka, ka cilvēki ar garīgām slimībām ir atbildīgi par visu vardarbību, bet tad viņi nepieliek tam laika pūles vai līdzekļus. Tātad gandrīz tā ir, ka viņi to vienkārši izmanto kā attaisnojumu, jo cilvēki ar šizofrēniju nav vardarbīgāki par pārējiem iedzīvotājiem? Tātad jūs sakāt, ka cilvēki ar šizofrēniju vai garīgām slimībām mēs visi tiek izmantoti kā grēkāži? Un problēma patiesībā ir citur?

Mišela: Jūs esat iesitis naglai uz galvas.

Gabe: Mišela, tā ir tieša traka saruna. Es došos atkal rāpot zem sava klints. Ticiet visiem nezinošajiem blēņām, ar kuriem es sāku, un tad es esmu ārā.

Mišela: Ārā. Labi, Gabe. Es tev pastāstīšu. Uzmanību visiem politiķiem un sabiedrībai kopumā. Ja jūs visi pilnībā finansējat garīgās veselības drošības tīklu un piešķirat mums visu nepieciešamo aprūpi un resursus, lai dzīvotu pilnvērtīgu un pilnvērtīgu dzīvi, jūs varat teikt visu, ko vēlaties par mani un maniem cilvēkiem. Bet līdz tam apklusti. Fucking idiots, fucking idiots.

Gabe: Jūs pazīstat Mišelu

Mišela: Idioti.

Gabe: Tev ir pilnĪga taisnība. Vienkārši liekulībā fakts, ka par visu šo tiekam vainoti, bet mums netiek doti resursi, lai mums palīdzētu. Es nevaru vienoties vairāk. Un, ja tur ir kādi politiķi, kuri beidzot vēlas pakāpties uz šķīvja, atzīst, ka viņi kļūdās, atzīst, ka mēs neesam atbildīgi par vardarbību un strādājam ar mums, lai mēs varētu palīdzēt cilvēkiem ar garīgām slimībām dzīvot labāku dzīvi. Jūs varat mūs atrast vietnē [email protected]. Šo e-pasta adresi varat arī izmantot, lai nosūtītu ieteikumus par tēmām un jautājumiem. Jūs varat doties uz vietni .com/BSP. Noklikšķiniet uz mazā tāfeles un augšupielādējiet savus jautājumus tieši mums. Tikmēr visur, kur ir zvaigznes, uz kurām jānoklikšķina, lai parādītu mūsu izstādi, jums vajadzētu noklikšķināt uz visām no tām, komentēt to, ko kopīgo sociālajos medijos, darīt visu, lai Michelle Hammer un Gabe Howard būtu slaveni. Mēs redzēsim visus nākamajā nedēļā.

Diktors: Jūs esat klausījies A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Ja jums patīk šī epizode, neturiet to pie sevis, dodieties uz iTunes vai vēlamo Podcast aplikāciju, lai abonētu, novērtētu un pārskatītu. Lai strādātu ar Gabi, dodieties uz vietni GabeHoward.com. Lai strādātu ar Mišelu, dodieties uz Schizophrenic.NYC. Lai iegūtu bezmaksas garīgās veselības resursus un tiešsaistes atbalsta grupas, dodieties uz vietni .com. Šīs izrādes oficiālā vietne ir .com/BSP. Jūs varat nosūtīt mums e-pastu pa e-pastu [aizsargāts pa e-pastu]. Paldies, ka klausījāties un plaši kopīgojat saturu.

Iepazīstieties ar saviem bipolāriem un šizofrēnijas saimniekiem

Pēc tam, kad 2003. gadā viņa bija nodota psihiatriskajai slimnīcai, GABE HOWARD oficiāli tika diagnosticēti bipolāri un trauksmes traucējumi. Tagad, atveseļojoties, Gabe ir ievērojama garīgās veselības aktīviste un godalgotās Psych Central Show podkāsta vadītāja. Viņš ir arī godalgots rakstnieks un runātājs, ceļojot pa valsti, lai dalītos ar humoristisku, tomēr izglītojošu stāstu par savu bipolāro dzīvi. Lai strādātu ar Gabi, apmeklējiet vietni gab Kautard.com.

MICHELLE HAMMER 22 gadu vecumā oficiāli diagnosticēja šizofrēniju, bet 18 gadu vecumā nepareizi diagnosticēja bipolārus traucējumus. Mišela ir godalgotā garīgās veselības aizstāve, kura ir parādījusies presē visā pasaulē. 2015. gada maijā Mišela nodibināja uzņēmumu Schizophrenic.NYC, garīgās veselības apģērbu līniju, ar misiju samazināt stigmatizāciju, uzsākot sarunas par garīgo veselību. Viņa ir pārliecināta, ka pārliecība var novest jūs jebkur. Lai strādātu ar Mišelu, apmeklējiet Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->