Podkāsts: sociālā trauksme, maldi, noraidījums un garīgās slimības!

Lielākā daļa cilvēku cieš no noteiktām sociālām bažām. Tikai ideja par runu pūļa priekšā var likt citādi pārliecinātiem cilvēkiem ielīst nervozā sviedrā. Bailes no noraidījuma ir ļoti izplatītas arī sabiedrībā ... vienkārši pajautājiet pusaudzim, kurš pārāk baidās izlūgt viņu. Šajā epizodē mēs runājam par šīm kopīgajām izjūtām no perspektīvas, kad tiek izmestas papildu garīgās slimības, radot maisījumu, kas nav neviena mīļākais.

ABONĒT UN PĀRSKATĪT

"Jūs baidāties no pazemošanas. Jums ir bail no tikko teiktā. ”
- Mišela Hammera

Svarīgākie notikumi no “Sociālās trauksmes” epizodes

[2:00] No kurienes tu esi?

[4:30] Sociālā trauksme un lielā pilsēta.

[8:00] Runāt ar svarīgiem cilvēkiem ir biedējoši.

[10:30] Pārdomājot visu dienu, kad ejat gulēt naktī.

[12:30] Maldi par pagātni.

[16:00] Kā jūs varat apmierināties ar pagātni?

[18:00] Noraidīšanas nodošana jūsu ziņā.

[23:30] Google saka, ka mūsu vecuma cilvēkiem vairs nevajadzētu būt sociālai trauksmei.

[24:00] Kā mēs atbrīvojamies no satraukuma un publiskas runas!

Datorā ģenerēts izraksts ‘Sociālā trauksme, maldi, noraidījums un garīgās slimības!’

Redaktora piezīme:Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis atšifrējums ir ģenerēts datorā, un tāpēc tajā var būt neprecizitātes un gramatikas kļūdas. Paldies.

Diktors: Iemeslu dēļ, kas pilnīgi izvairās no visiem iesaistītajiem, jūs klausāties A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Šeit ir jūsu vadītājas Gabe Howard un Michelle Hammer.

Gabe: Sveiki, visi, jūs klausāties A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Mani sauc Gabe Hovarda un es dzīvoju ar bipolāriem traucējumiem.

Mišela: Sveiki. Es esmu Mišela Hammera un esmu šizofrēniska.

Gabe: Taisni uz augšu šizo. Tieši no Compton.

Mišela: Pareizi. Jā, pilnīgi no Compton. Tieši no Ņujorkas. Pareizi.

Gabe: Tieši ārpus Ņujorkas. Nu tu biji. Jūs esat dzimis un audzis Ņujorkā, vai ne?

Mišela: Ne tehniski. Protams. Nu es domāju, pietiekami tuvu.

Gabe: Lielākā daļa cilvēku, kad viņi nav kaut kas, viņi to nepretendē. Bet ir dažas lietas, kuras, ja esat pietiekami tuvu, jūs sakāt: "Ak, jā, es esmu no Ņujorkas." Tātad jūs neesat no Ņujorkas, bet visiem sakāt, ka esat.

Mišela: Nu, es šobrīd dzīvoju Ņujorkā. Un, ja es paskaidroju: “Nu, es patiesībā esmu no pirmā apgabala tieši virs pilsētas, netālu no Bronksas. Tātad, ja es braucu apmēram 20 minūtes, es iebraucu Bronksā, tāpēc, ja jūs patiešām vēlaties iegūt tehnisku tehniku, es esmu ļoti tuvu, bet tehniski ne Ņujorkai. Daži cilvēki to sauktu par upstate. Daži cilvēki teiktu, ka tas nav augstākā līmenī, ja jūs esat no turienes, kur esmu. Tas ir arguments, ka mums ir daudz.

Gabe: Jo cilvēki no Ņujorkas domā, ka jūs esat pozētājs.

Mišela: Nē. Viņi teiktu, ka esmu no štata.

Gabe: Bet ne no Ņujorkas?

Mišela: Taisnība.

Gabe: Tātad šizofrēnijas NYC faktiski vajadzētu būt šizofrēnijai Ņujorkas štatā?

Mišela: Ne tagad, jo tas pilsētā pastāv. Tā kā es dzīvoju Astorijā, Kvīnsas štatā, eksistēju un pārdodu visas preces Ņujorkā.

Gabe: Tas ir ārkārtīgi sarežģīti.

Mišela: Es īsti nedomāju, ka tas ir tik sarežģīti, Gabe. Un es nezinu, kāpēc jūs esat tik neskaidrs par to, kur es dzīvoju, jo es dzīvoju Kvīnsā, kas ir viena no piecām Ņujorkas apkaimēm.

Gabe: Tātad tas ir šizofrēnijas punktu karalienes?

Mišela: Queens ir daļa no Ņujorkas, kas ir NYC. Vai jūs to saprotat tagad?

Gabe: Vai jūs esat karalienes karalis?

Mišela: Nē, es neesmu karalienes karalis.

Gabe: Mišela, šodien mēs runājam par sociālo trauksmi un iemeslu, kāpēc mēs pārdzīvojām šo lielisko vingrinājumu, tāpēc, ka katru reizi, kad mēs satiekamies ar cilvēkiem, viens no sociālajiem jautājumiem, ko cilvēki vienmēr uzdod, vai jūs zināt, "no kurienes jūs esat?" Es domāju, ka viņi sākas ar jūsu vārdu, un tad no kurienes jūs esat?

Mišela: Jā.

Gabe: Jums tas ir daudz sliktāk nekā man. Neatkarīgi no tā, kur jūs dodaties valstī, cilvēki uzskata, ka viņi saprot Ņujorku televīzijas un filmu utt.

Mišela: Jā. Ak jā. Un tad viņi man saka. “Ak, es apmeklēju Ņujorku. Es biju tajā apgabalā. Ak, tas notika ar šo. Vai jūs zināt, ka es vienu reizi braucu ar metro? Tas bija ļoti netīrs. ” Un es esmu līdzīgs: “Ak, jā. Jā, jā, metro ir netīrs, jā. Jā, ak. ” "Ak, es biju tur pirms 20 gadiem." Nu, jūs zināt, ka es nebiju tur pirms 20 gadiem, tāpēc es patiešām nevaru jums par to pastāstīt, kā tas bija pirms 20 gadiem. Man žēl. Es vispār neko daudz nezinu.

Gabe: Es esmu tāds kā “Es esmu no Kolumbas”, un viņi ir šādi: “mēs nedodam neko.”

Mišela: Jā. Es skatījos tevi Facebook tiešraidē, un tu esi līdzīgs: "Jā, es esmu no tādas pilsētas kā tiešām liela pilsēta." Jūs esat no Kolumbas. Beidz to teikt, Gabe.

Gabe: Tā ir 14. lielākā pilsēta valstī.

Mišela: 14.? 14.? Tas pat nav pirmais desmitnieks. Tāpēc pārtrauciet to teikt. 14. Nelepojieties ar to, Gabe.

Gabe: Bet tā vienkārši ir liela pilsēta.

Mišela: Jūs ejat ārā no savas mājas, cik ilgā laikā jums jāiet uz veikalu? Lai nokļūtu veikalā staigājot?

Gabe: Pastaigas? Nu, es nezinu, jo es nekad netaisos staigāt.

Mišela: Tieši tā. Jo tas ir tik tālu. Jo tas ir tik tālu. Es zinu, cik ilgs laiks man vajadzīgs, lai nokļūtu jebkāda veida iestādē. Mirkļi. Es eju pa savām durvīm, mazāk nekā 30 sekundes.

Gabe: Bet manā vecajā dzīvoklī, ko es saucu par savu pāksti, pēc 30 sekundēm es nokļūtu veselu ķekaru vietās. Es tur dzīvoju ar nodomu, jo es gribēju, lai es varētu aiziet līdz picas vietai degvielas uzpildes stacijai utt. Es zinu, ka jūs saucāt degvielas uzpildes stacijas par bodegām, es atvainojos.

Mišela: Nē, un degvielas uzpildes stacijas nav bodegi. Jūs nekad nesapratīsit, kas ir bodega, Gabe.

Gabe: Tā ir patiesība. Es nekad to nedarīšu. Bet, kas ir interesanti, jums šķiet, ka jūs ciešat no sociālās trauksmes, un es jūtos tā, it kā es ciešu no sociālās trauksmes, kas daudziem cilvēkiem rada apjukumu, jo viņi nespēj saprast, kā cilvēkiem rīkoties tikpat rosīgi un.

Mišela: Un trakulīgi?

Gabe: Un trakulīgi un skaļi, jo Gabe un Mišela var būt noraizējušies sociālajās situācijās. Un tas jums ir papildu solis, jo cilvēki ir tādi kā mans dievs, kurš jūs dzīvojat lielākajā valsts pilsētā un kā jūs teicāt, ka staigājat ārā un esat iestādē. Tātad jūs nevarat aizmukt no cilvēkiem.

Mišela: Jūs zināt, ka tāda sociālā trauksme ir tāda pati kā domāšana, ka tā ir gandrīz mazliet paranoja? Tas, ka jūs nervozējat, lai atrastos tuvu jauniem cilvēkiem, jūs nezināt, ko cilvēki patiesībā teiks. Bet, dzīvojot Ņujorkā, jūs varat kaut ko pateikt kādam, un, ja tas ir stulbi, jūs, iespējams, nekad vairs neredzēsiet šo cilvēku. Tāpēc tas nav īsti svarīgi.

Gabe: Un jūs jūtat, ka tāpēc tas palīdz? Tāpat kā tā ir tā anonimitāte, kas liek justies labi? Ja mēs atrodamies konferencē vai runājam kaut kur, visi zina jūsu vārdu.

Mišela: Tieši tā.

Gabe: Viņi ir līdzīgi.

Mišela: Un tas ir tik daudz nervus kutinošs.

Gabe: Jo, ja jūs kļūdāties.

Mišela: Visi zina, kas es esmu.

Gabe: Visi zina, ka Mišela Hammera ir tā, kura nejauši teica, ka izdrāžas uz skatuves, kad viņa bija katoļu koledžā.

Mišela: Jā. Bet es to patiesībā nekad nedarīju, viņš to vienkārši izdomāja.

Gabe: Tie bija meli. Tas ir meli.

Mišela: Jā, tie ir meli.

Gabe: Vēlāk epizodē es teikšu patiesību, un jūs zināt, ka tā ir patiesība, jo Mišela neteiks nevienu vārdu. Bet tas faktiski notika ar kolēģi.Viņš teica, ka jāšanās uz skatuves un tāpat kā visi gāja uz priekšu, un viņš bija tāds pats kā Kāpēc? Kāpēc tā ir problēma? Un viņš to nemulsināja, jo es vienkārši nedomāju, ka viņam ir iespējas samulsināt. Bet viņš acīmredzami nedomāja, ka tas kādu aizskartu, un tā arī tika. Tāpēc tagad viņš ir mazliet atgriezies pie papēžiem, atvainojoties par komentāru, kas viņam bija tikai komentārs, un tas ir veids, kā jūs un es jūtamies. Mums ir vienkārši kā uz skatuves kaut ko teikt. Bet, ja auditorija to dzird nepareizi vai jūtas nepareizi, vai mēs vienkārši paslīdam uz augšu un sakām kaut ko tādu, ka varbūt jūs zināt, ka man patiešām patīk fuck piemērs, jo mēs varam teikt, ka jāšanās Ņujorkā, un neviens to neinteresēs.

Mišela: Bet, ak, jūs nezināt, pat nezināt, ko es dzirdēju, kā cilvēki saka jūsu pilsētā, tas ir jautrs. Kādreiz Ņujorkā bija vietne Overheard, un tikai visas šīs sarunas bija smieklīgas, ko cilvēki dzirdēja Ņujorkā.

Gabe: Bet, ja jūs pieņemat darbā, teiksim, kā ļoti konservatīvs štats, kuru pazīstat kā mormoņu koledžu Jūtā, jūs negrasāties zvērēt pareizi? Vai tu uzvilksi?

Mišela: Ak ak nē nē nē. Nu, es domāju, tas būtu jautri, ja mani pieņemtu darbā mormoņu koledžā. Ja kāda mormoņu koledža vēlas mani pieņemt darbā, paziņojot, ka esmu pieejams.

Gabe: Un viņa sola nezvērēt.

Mišela: Un es ne zvēru ne vārda. Vai dzeriet soda vai kafiju, vai arī jūs zināt visu to mormoņu lietu. Tas ir tāpat kā viss, ko es par to zinu. Vienu mormoni es pazinu visu savu dzīvi. Viņa bija ļoti jauka meitene. Viņa bija mīļa, mīlēja viņu. Bet tas būtu patiešām smieklīgi. Tātad, mormoņi, iesitiet mani. Es nezvērēšu.

Gabe: Tāpēc es to domāju. Jūs zināt, ka varat zvērēt Ņujorkā, ka nav problēmu.

Mišela: Diezgan daudz, ja vien jūs zināt, ka apkārt nav bērnu. Bet es domāju, ka es domāju daudzas reizes, kad es esmu bērnu priekšā lamājies, ka esmu kā ak, tur ir bērns.

Gabe: Un bērns, iespējams, izlabo jūsu zvērestu.

Mišela: Un stāsta jums jauno aku, kurā viņi skatās uz jums ar netīru izskatu kā uz mammīti, tā kundze vienkārši teica sliktu vārdu.

Gabe: Es redzu, ka tā ir kā mammīte, kuru kuce tikko zvērēja. Pagaidi, ko? Bet tāpēc es to domāju. Ņujorka, jūs varat zvērēt, ka Juta nezvēr. Tas ir vidusceļš, tas ir vidusceļš, kas mūs sajauc. Kur mēs neesam pārliecināti, tāpēc mēs nesaprotam, kā izturēties, un tieši tur rodas nervozitāte, vai ne?

Mišela: Tieši tā. Dažreiz jūs vienkārši nezināt, kāda ir pareizā sociālā norma, tāpēc nezināt, kā rīkoties vai ar ko runāt, vai kāds jūs varbūt esat, vai šī persona ir patiešām svarīga? Pagaidiet, ko es viņiem sacīju. Varbūt es viņiem teicu kaut ko stulbu, un tad jūs visi esat noraizējušies tāpēc, un tad jūs it kā vēlaties iet runāt ar kādu citu, un kāds, kuru jūs pazīstat, jūs pārtrauc, un jūs vēlaties, lai viņi gribētu patiešām runāt ar jums, bet jūs don vispār nevēlos ar viņiem runāt. Bet tad tu saproti, ka tu tiešām esi sapucējies un tev vispirms vajadzēja runāt ar šo cilvēku.

Gabe: Tieši tā. Un tas nav tāpēc, ka jūs piesūcat lielus vārdus vai zināt brūnu degunu vai skūpstu. Tas ir tāpēc, ka varbūt tas ir cilvēks, kurš jūs pieņēma darbā. Jo mēs nezinām, kā izskatās daudzi no šiem cilvēkiem. Jūs zināt, mēs varam tikt pieņemti darbā pa e-pastu un tālruni. Mēs esam kā Oh Julie, paldies, ka mēs nosūtīsim līgumu. Viņi zina, kā mēs izskatāmies, jo ir redzējuši mūsu galvas šāvienus, kurus viņi ir redzējuši sociālajos tīklos. Mēs nekad nezinām, kā viņi izskatās.

Mišela: Nekad. Jā nekad. Cilvēki ir ieradušies manā pop up veikalā. Sveiki, ir tik patīkami beidzot satikt tevi. Sveiki. Tu arī. Kas tu esi? Tieši tā.

Gabe: Bet tad viņi saņem, un dažreiz viņi ir kā Ak, es saprotu, ka jūs satikt daudz cilvēku, tas ir jūsu darbs. Jūs ceļojat apkārt, bet citreiz viņi ir apvainoti. Viņi ir tādi, kā mēs jūs pieņēmām darbā. Mēs esam daudz runājuši pa tālruni. Tas rada manu sociālo satraukumu. Es neuztraucos par apzinātu kāda cilvēka jūtu aizskaršanu, jo esmu patiešām jauks puisis. Mani uztrauc negadījums. Pārpratumi.

Mišela: Negadījumi?

Gabe: Jā.

Mišela: Jūs zināt, ka es kaut kā meklēju sociālās trauksmes definīciju, un tā vienkārši teica, ka simptomi var būt pārmērīgas bailes no situācijām un tāda, kurā var spriest. Uztraucieties par apmulsumu vai pazemojumu vai bažām par kāda aizskaršanu. Tātad man patiešām ir paranoja, vai ne?

Gabe: Es domāju, ka tā tomēr nav paranoja, jo es domāju, ka tā nav paranoja vai sliktāka kā jūsu.

Mišela: Jā, jā, jā.

Gabe: Tāpat kā tava mamma mēģina tevi nogalināt. Tad jūsu istabas biedrs mēģina jūs nogalināt. Tad Gabe mēģina tevi nogalināt.

Mišela: Es domāju, bet tas ir kaut kas līdzīgs sociālai paranojai un savā ziņā tāpat. Jūs zināt, ka jūs baidāties no pazemošanas. Jūs zināt, ka jums ir bail no tikko teiktā. Jums ir bail no tā, kā jūs rīkojaties, vai arī jūs rīkojāties labi. Tas ir tikai sava veida pakavēšanās pie lietām pēc tam, kad tās notika, jo jūs nezināt, vai rīkojāties pareizi. Veiksim ātru pauzi un uzklausīsim mūsu sponsoru.

Diktors: Šo epizodi sponsorē BetterHelp.com. Droša, ērta un pieejama tiešsaistes konsultēšana. Visi konsultanti ir licencēti, akreditēti profesionāļi. Viss jūsu kopīgotais ir konfidenciāls. Ieplānojiet drošas video vai tālruņa sesijas, kā arī tērzēšanu un īsziņu nosūtīšanu ar terapeitu, kad vien jums šķiet, ka tas ir nepieciešams. Tiešsaistes terapijas mēnesis bieži maksā mazāk nekā viena tradicionāla klātienes sesija. Dodieties uz vietni BetterHelp.com/ un izbaudiet septiņu dienu bezmaksas terapiju, lai uzzinātu, vai tiešsaistes konsultācijas jums ir piemērotas. BetterHelp.com/.

Mišela: Mēs atkal runājam par sociālo trauksmi.

Gabe: Man ļoti patīk tas, ko tu tur audzināji, Mišel. Mājoklis. Vai jums kādreiz patīk pēc tam, kad pasākums ir beidzies pēc konferences dienas beigām, kad runa ir beigusies. Vai jūs naktī gulējat nomodā un visu dienu atkārtojat galvu, meklējot kļūdas?

Mišela: Ak, jā, jā, jā, bet lieta ir tāda, ka es eju maldīgs. Es domāju par dienu un tad sāku melot par dienu. Tad es sāku ticēt meliem par dienu un tad es vienkārši traku.

Gabe: Wow, kāds ir jūsu izturēšanās mehānisms? Es daļu no tā daru. Jūs zināt, pirms es biju ārstēts, pirms es uzzināju, ka jūs zināt daudz terapijas, daudz zāļu un daudz palīdzības. Es darīju tieši to pašu. Viena no lietām, kas man patiešām palīdzēja, bija tā, ka jūs zināt terapiju un medikamentus, kas patiešām palīdzēja maldināt šos maldus līdz vietai, kur man to vairs nav. Tāpēc, kad es nekontrolēju spirāli, tas ir viss, ko es runāju ar Džeinu, un es teicu Džeinai, ka viņa šodien izskatījās ļoti jauka, un tad es domāju, ka Džeina paskatījās pa kreisi, un es zinu, ka skatīšanās pa kreisi nozīmē, ka gee es Džeinu aizvainoju. Ak Dievs, man nevajadzēja teikt, ka viņa domā, ka es viņai iesitu. Ak, es negribēju viņai sist. Ak Dievs, viņa domā, ka es esmu rāpojošs izvirtulis, kas notiek. Un es sāku justies patiešām slikti, piemēram, ka esmu parādā Džeinai atvainošanos. Vecajās dienās es būtu nosūtījis Džeinai šo satricinošo e-pastu, kam nebija pilnīgi nekādas jēgas un kas vienkārši sagādāja daudz problēmu. Jaunā Gabe vienkārši sēž uz tā un neko nedara, jo es nevēlos izklausīties kā traks cilvēks. Bet jūs ticat, ka tā ir taisnība. Tāpēc tagad jūs pamostāties un vairs neinteresējaties par to, vai jūs seksuāli uzmācaties Džeinai. Jūs ticat, ka reizēm to izdarījāt.

Mišela: Dažreiz es ticu. Dažreiz es neesmu pārliecināts un esmu apmulsis, bet pēc tam mēģinu pārbaudīt lietas ar cilvēkiem. Es lūdzu draugus, jautāju cilvēkiem, kas tur atrodas. Mēģinu iestatīt laika skalu. Vai lietas, kas patiešām notika, notika šādā veidā vai arī, ja tās nenotika, jo dažreiz saruna, kas man ir ar kādu, es visu sarunu mainīju uz kaut ko citu. Tāpēc es mēģināju saprast, kas ir īsts. Kas ir jēga, kas faktiski notika. Bet vēl sliktāk ir tas, ka dažreiz ir bijuši maldi par lietām, kas notika pirms gadiem, un es nevaru pārbaudīt, vai tās ir reālas vai nē. Ko tad man vajadzētu darīt?

Gabe: Tāpat kā varbūt iemesls, kāpēc jūs zaudējāt saikni ar savu draugu Bobu, nav tikai tāpēc, ka laiks iet uz priekšu, un Bobs ieguva darbu un viņam bija pāris bērni. Varbūt jūs aizvainojāt Bobu?

Mišela: Tu nekad nezini. Kas zina? Es nekad nezinu lietas. Lietas vienkārši veido savus stāstus, un lietām vairs nav jēgas. Un es nezinu, kas ir reāls. Es nezinu, kas notiek, bet es nezinu.

Gabe: Kad mēs runājam par sociālo trauksmi, un es nezinu, kā mums tas izdevās, bet tā ir sociālā trauksme, jo tas ir viens no iemesliem, kāpēc jūs tik ļoti nervozējat, lai runātu ar cilvēkiem, jo ​​jūs nervozējat, ka baidāties no tā jūs izdarīsit kļūdu, bet pēc tam jūs nervozējat, ka domājat, ka esat kļūdījies, un pēc tam pakavēsieties, un nākamajā dienā tas sabojās. Šī ir spirāle, kas notiek ar mani un daudziem cilvēkiem ar sociālu trauksmi, pat ja mēs pasākuma laikā nemulsināmies, ka esam noraizējušies, vēlāk esam pārliecinājušies, ka vienmēr pieļāvām kļūdas.

Mišela: Jā, mēs esam pieļāvuši daudz kļūdu.

Gabe: Man ļoti patīk tas, ko jūs teicāt par reģistrēšanos apkārtējiem cilvēkiem, jo ​​jūs zināt, ka mēs to ļoti daudz darām viens otram. Es jums jautāšu, kad mēs nokāpsim no skatuves. Hei, jūs domājāt, ka tas ir kārtībā? Jūs man jautāsiet. Hei, vai es izdarīju labu darbu? Mums ir kaut kas tāds, ko jūs zināt, piemēram, atspiest, vai arī jūs zināt, ka mēs vienkārši kaut ko pārdomājam kopā. Tagad mēs uzticamies viens otram.

Mišela: Tev taisnība.

Gabe: Mišela uzticas Gabei. Gabe uzticas Mišelai. Bet ko tad, ja jums nav personas, kurai uzticaties, jo zināt, ka cilvēki to varētu daudz izmantot. Jūs zināt, ka tas ir griezums pa pasauli. Jūs nevarat vienkārši pajautāt izlases dalībniekam. Tāpēc, ka varbūt šis eksperts vēlas jūsu darbu, lai viņi būtu līdzīgi, es nepazīstu Mišelu. Jūs aizskārāt baru cilvēku. Jūs tiešām iesūcāt.

Mišela: Oho. Jā, jums ir taisnība par šo vienu.

Gabe: Bet varbūt viņi saka patiesību. Varbūt jūs tiešām sūcāt. Kā zināt, kad cilvēkiem uzticēties un kad ne? Tāpat kā tas nav vēl viens vesels slānis?

Mišela: Es domāju, dažreiz man vienkārši ir pārliecība. Un, ja kāds man saka, ka es darīju sliktu darbu, es esmu tik slikts, galvenokārt ļaujot man vienkārši sadusmot, un es gribētu būt tā, it kā es izdarītu labāk nekā tu.

Gabe: No vienas puses, šāda veida pārliecība ir laba, taču jūs varat ne tikai ignorēt cilvēkus, kuri konstruktīvi kritizē, vai arī jūs nekad neuzlabosities.

Mišela: Bet vai tā ir konstruktīva kritika? Ja es pajautāju kādam blakus, un viņi ir kā nē, es domāju, ka jūs izdarījāt patiešām slikti.

Gabe: Nu, tas nav konstruktīvs, bet tomēr varētu būt taisnība.

Mišela: Es nezinu. Es jau iepriekš esmu bijis paneļos, un es domāju, pamatojoties uz manis uzdotajiem jautājumiem. Tādi auditorijas jautājumi. Jūs to varat balstīt uz to. Es domāju, ja jūs saņemat vairāk jautājumu no auditorijas un pārējiem cilvēkiem, vai jūs domājat, ka jums ir veicies labāk?

Gabe: Varbūt izņemot to, ka, kā jūs zināt, daži no visvīrusīgākajiem videoklipiem pasaulē ir cilvēki, kuriem neizdodas. Tas nenozīmē, ka jūs paveicāt labu darbu tikai tāpēc, ka daudz cilvēku vēro, kā jūs notriecat uzgriežņus vai nokrītat no velosipēda.

Mišela: Nu es to saprotu. Bet jautājumi nav negatīvi. Jautājumi ir tāpēc, ka viņi ir ieinteresēti un vēlas uzzināt vairāk. Bet

Gabe: Bet tu. Jūs iepriekš teicāt, ka jums ir problēmas to precīzi izpildīt. Jūs esat tāds, ka man uzdeva četrus ļoti pozitīvus jautājumus, kas man bija ļoti interesanti. Es teiktu, ka daļa bija laba, bet mana atbilde to izsūca.

Mišela: Tas var notikt, tas var notikt. Es domāju, ka man vajadzēja to teikt tā vietā, es to būtu teicis. T ir tas, kas man tur bija jādara. Tas man bija jādara tur. Bet izmantojiet to konstruktīvāk, lai nākamreiz mēģinātu visus maldus pārvērst pozitīvākos veidos. Tas ir tad, kad es nevaru izslēgt maldus, un tas neko pozitīvu no tā neizdara. Tas tikai liek man iet uz priekšu, kad jūs nevarat mainīt pagātni, kuru patiešām vēlaties mainīt.

Gabe: Un, protams, mums joprojām ir jādodas uz nākamo koncertu.

Mišela: Jā.

Gabe: Tāpēc nav svarīgi, cik slikti mēs jūtamies pret pēdējo un vai tā ir patiesa vai nepatiesa, jūs esat tikpat labs kā nākamais koncerts. Tā ir visa mūsu podkāsta dzīve ir tikpat laba kā iepriekšējā epizode. Mūsu raksti ir tikai tik labi, kā mūsu iepriekšējie raksti. Jūsu apģērba līnija ir tikpat laba kā jūsu pēdējais mākslas darbs. Vai nebūtu lieliski, ja mēs varētu vienkārši izveidot vienu aplādi vai vienkārši būt slaveni uz visiem laikiem, vai arī teikt vienu runu un vienkārši dzīvot no atlikušajiem mūža garumā? Pat draugiem bija jāizveido vairāk nekā 200 epizodes desmit gadu laikā? Ja šī izrāde būtu sākusi zīst pa vidu, tā būtu tikko atcelta. Tas būtu bijis Drū Kerija šovs. Tas sākās karsti gāzēts uzreiz. Bet tā nebija. Tas palika labi. Kā mēs varam palikt labi?

Mišela: Kā mēs varam palikt labi? Uzticība.

Gabe: Kā mēs paliekam pārliecināti.

Mišela: Par katru negatīvu lietu mēs domājam, ka par sevi jāsaka trīs pozitīvas lietas.

Gabe: Izcili. Es tiešām zinu, ka jūs šobrīd domājat par mani kaut ko negatīvu. Tāpēc tagad jums, Mišelai Hammerai, par mani jāsaka trīs pozitīvas lietas.

Mišela: Es teiktu pašrefleksijā. Pašrefleksijā viss.

Gabe: Tātad jūs pat nevarat iedomāties trīs pozitīvas lietas, ko teikt?

Mišela: Nē. Es zinu, ka jūs to interpretējāt nepareizi sevī. Ja jūs domājat kaut ko negatīvu pats, tad jums jāsaka par sevi trīs pozitīvas lietas. Ne es par tevi, bet tu par tevi.

Gabe: Pieņemsim, ka es nevaru iedomāties trīs pozitīvas lietas, un es saku savai draudzenei Mišelai, cilvēkam, par kuru es nevaru iedomāties trīs pozitīvas lietas par sevi. Vai tu man palīdzēsi? Ko tu teiktu?

Gabe: Jūs neesat kails. Jūs esat ļoti garš, un jums ir jauka sieva un suns.

Gabe: Trīs pozitīvie jautājumi par Gabi. Es neesmu kails. Es esmu ļoti garš, un man ir jauka sieva un suns.

Mišela: Ko tu meklē?

Gabe: Godīgi sakot, Mišela, kas varēja būt ideāls. Konference, kurā biju nesen, jūs zināt, ka tā nav gājusi tik labi. Es zinu, ka tas nebija labākais, kāds tas varēja būt. Tāpēc vienkārši konstatējiet, ka tas ir pamata fakts, un šī ir viena no tām konferencēm, uz kuru jums jāpiesakās. Un tagad tāpēc es nevaru pieteikties nākamajā gadā, jo, ja es piesakos nākamgad un netiksu iekšā, es atgriezīšos vēl veselu gadu un izlemšu, kāpēc es neiekļuvu tāpēc, ka notika, un es nespēju ar to sadzīvot. Tāpat kā tas ir vienkārši par daudz trauksmes, par daudz spiediena, par daudz stresa. Tāpēc, lai to visu glābtu, es vienkārši nepieteikšos. Un tagad es neiekļuvu tāpēc, ka.

Mišela: Jā, tas ir jūsu kontrolē.

Gabe: Taisnība. Dažreiz ir vērts riskēt ar noraidījumu. Jūs zināt, ko es jums pajautāju, vai vēlaties vadīt šo podkāstu kopā ar mani, un jūs teicāt, ka tas nav tā vērts. Un tad, kad es mēnesi vēlāk riņķoju un sniedzu jums vairāk datu par to, kāpēc es domāju, ka tā būtu laba ideja. Tas bija riska vērts. Pat ja jūs būtu teicis Nē, es par to justos labi. Bet dažreiz es vienkārši nevaru riskēt ar noraidījumu, un tas ir viens no tiem piemēriem, kad man vienkārši nav tā vērts, ja es iekļūtu. Es būšu kā Ak, jā. Viņi joprojām mani mīl, bet, ja es to nedarīšu, es pavadīšu visu atlikušo dzīvi, domājot par cilvēku, kuru es tik ļoti izdrāzu, un es nekad nevaru no tā atgūties, un tas nokļūs citās jomās.

Mišela: Nē, es pilnīgi saprotu. Arī es jūtos tāpat. Tik daudz reižu esmu saņēmis e-pastus, piemēram, Ak, mēs meklējam runātāju. Lūdzu, atsūtiet mums savu likmi un visu. Es viņiem nosūtu savu likmi un pēc tam - sīklietas. Es nekad nedzirdu.

Gabe: Viena no lietām, kas man palīdz, ir tas, ka es uzzināju, ka vidusmēra cilvēks saņem trīs pēdiņas par runātāju, kas nozīmē, ka viņš, iespējams, mani ir noraidījis, bet statistiski noraidīja arī kādu citu. Arī es vienmēr uzrakstīju šo jauko vēstuli atpakaļ. Liels paldies. Es pilnīgi saprotu. Lūdzu, paturiet mani prātā nākamajam gadam. Man ir ļoti viegli strādāt. Es saprotu, ka jūs gājāt citu ceļu. Un tad es viņu kaut kā ievietoju savā kalendārā, lai sekotu nākamajam gadam, jo ​​no pārdošanas cikla viedokļa es uzskatu, ka nav tādas lietas kā nē.

Mišela: Vai tiešām jūs tā neuzzinājāt, kas es biju? Kāds tev jautāja par diviem dažādiem šizofrēnijas aizstāvjiem? Un jums bija jāizvēlas starp abiem, un es biju tā, kas to nedabūja.

Gabe: Jā, jūs to nesaņēmāt.

Mišela: Bet, es tevi dabūju. ES tevi sapratu. Es nesapratu šo runu, bet es saņēmu tevi.

Gabe: Es domāju, ka tas izdevās.

Mišela: Jā, tas izdevās. Un šī meitene, kas ieguva runu, nebija pat šizofrēniska.

Gabe: Kas pie velna? Viņi algoja šizofrēniķi runai?

Mišela: Viņai tikko bija šizofrēnijas mamma. Ak, tas ir tik briesmīgi, ja man ir šizofrēnijas mamma. Dzīve kopā ar šizofrēniķi ir tik briesmīga, dzirdēsim par to, ka nedzirdēsim no šizofrēnijas.

Gabe: Es domāju godīgi, kad jūs četras dienas uzturaties manā mājā, tas ir diezgan briesmīgi. Es nedomāju, ka tam ir kāds sakars ar jūsu šizofrēniju. Tas varētu būt saistīts ar jūsu paviršību un traku.

Mišela: Bet redzēt savu suni ir trakāk par mani.

Gabe: Tā ir taisnība, ka mans suns joprojām nēsā ap jūsu zeķi.

Mišela: Jā, nopietni, es nēsāju zeķes mutē.

Gabe: Vai tas nebūtu smieklīgi. Es saprotu, ka tā nav taisnība, bet kopš jūs audzinājāt suni. Pēc jūsu aiziešanas mans suns vienmēr atrod kādu no jūsu zeķēm. Es nezinu, kā tas notiek, es nezinu, vai tas paslīd zem gultas, vai kas cits. Bet viņš nēsā apkārt sasodītajai zeķei, un mēs viņu vienkārši ļaujam, jo ​​mums tas neinteresē. Bet man galvā ir šī ideja, ka visu ceļu atpakaļ Ņujorkā Mišela nēsā līdzi kādu no Peppy’s suņu rotaļlietām, un jūs abi esat gluži kā kosmiski saistīti. Vai jūs nēsājat apkārt Peppy’s tenisa bumbu?

Mišela: Ne tas, ka es to zinu, bet tagad, kad es par to zinu, es ņemšu kaut ko no viņa. Man patiesībā ir viņa matu šķipsna.

Gabe: Tu nē.

Mišela: Es to daru, man ir viņa matu sprādze.

Gabe: Jūsu medaljonā? Jums pat nav medaljona.

Mišela: Kā tu zini? Skapīši joprojām ir stilā.

Gabe: Nē, viņi nav. Pat Blanša teiktu Ak, mīļā.

Mišela: Blanša man bija maza, un nopirka man medaljonu. Tad es biju īsts zelts.

Gabe: Ir pagājis tik ilgs laiks, kopš mēs atsaucamies uz Blanšu. Jūs saprotat, ka jaunajiem klausītājiem nav ne jausmas, par ko mēs runājam.

Mišela: Blanša bija mana vecmāmiņa.

Gabe: Un viņa bija labākā vecmāmiņa.

Mišela: Viņa bija laba vecmāmiņa. Viņa man lika šeit ietaupīt santīmu, tur ietaupīt santīmu. Tad nākamā lieta, ko jūs zināt, ka esat ieguvis dolāru.

Gabe: Blanša mani mīlēja. Viņa teica, ka no visiem Mišelas draugiem es biju viņas mīļākā.

Mišela: Jūs nekad neesat saticis Blanšu.

Gabe: Bet viņa to būtu teikusi.

Mišela: Nu, tu viņai būtu paticis tikai tad, ja tu būtu savienībā.

Gabe: Mans tēvs bija savienībā.

Mišela: LABI. Mēs varam pārtraukt runāt par to, jo tas ir neinteresanti.

Gabe: Tas ļoti ir jā. Mums viss ir vajadzīgs.

Mišela: Ko es redzu par sociālo trauksmi tiešsaistē, ir tas, ka tas sākas pusaudžu gados, un tas kļūst labāk, kad cilvēki kļūst vecāki. Tāpēc acīmredzot mums joprojām ir sociāla trauksme, kad Google saka, ka mums nevajadzētu.

Gabe: Nu

Mišela: Tātad Google.

Gabe: Ārsts Google zina vislabāk.

Mišela: Acīmredzot Google zina vislabāk, un mums nav domājams, ka mums ir tāda pati sociālā trauksme, jo mēs esam tam pārāk veci. Vai to var izārstēt? Nav iespējams izārstēt, saka Google.

Gabe: Tagad ir zāles pret šizofrēniju, bipolāru depresiju utt. Bet, Mišel, patiesi, mēs abi ciešam no sociālās trauksmes, tomēr darām šo darbu. Mēs izkļūstam tur publiski. Kāds ir ziņojums, kuru vēlaties pateikt kādam, kurš to klausās, un viņu sociālā trauksme šobrīd ir tik slikta, ka viņi nevēlas atstāt māju vai nevēlas pat tā, kā jūs zināt, dodieties uz McDonald's vai Starbucks un saņemiet Diēta Kokss vai tasi kafijas. Tā kā daudzi no mūsu klausītājiem domā, ka mēs neciešam no šīs lietas, jo viņi mūs redz tur. Viņi nezina, ka mums vienkārši ir izdevies iziet cauri. Kāds ir jūsu padoms numur viens, lai kāds pārvarētu šo sociālo satraukumu un nokļūtu otrā pusē? Tā kā atzīstamies, mēs dievinām būt uz šīs skatuves. Mēs patiešām mīlam satikt cilvēkus. Mums tas var būt grūti, bet tas ir tā vērts, jo mēs to ļoti mīlam. Pat jūs un jūs ienīstat visu.

Mišela: Jūs zināt, ka tas ir grūti, un daudzi cilvēki man jautā, kā jūs kāpjat uz skatuves un runājat. Tas šķiet tik nervus kutinoši. Cilvēki saka, ka viņi būtu tik nervozi. Tas mani nervozē. Dažreiz jūs vienkārši dziļi elpojat un dodaties uz to, un tā es uzkāpu uz skatuves un daru šo lietu, un gandrīz tad, ja jūs izlikaties, ka tiešām zināt, ko runājat, cilvēki ticēs, ka tiešām zināt, par ko runājat. Jums vienkārši ir pārliecība, ja ticat sev un ticat tam, ko sakāt, un viss, ko darāt, ir pareizais. Tas var būt labi, ja neatstājat savu istabu, ja atrodaties tikai savā mājā, vienmēr ir pieejams internets. Jūs varat runāt ar cilvēkiem tiešsaistē. Mazuļa soļi.

Gabe: Tas ir viltots, līdz jūs to izveidojat, vai ne?

Mišela: Viltojiet to, līdz jūs to izgatavojat.

Gabe: Un man ļoti patīk draugu sistēma. Es saprotu, ka, ja jūs esat kautrīgs cilvēks un jums ir trauksme, jums ir sociāla trauksme, ka jūs nevēlaties iziet viens pats, jo atrodoties istabā cilvēku, kur nevienu nepazīstat, tas nav biedējoši. Tātad jūs zināt, ka jāved kāds. Pirms es satiku Mišelu, es atvedu savu draudzeni Lizu, un viņa vienmēr bija ļoti noderīga. Patiesībā dažas no manām pirmajām runām es tās vienkārši teicu Lisai. Istabā bija vesels bariņš citu cilvēku, bet es tikko izveidoju acu kontaktu ar Lizu, un Liza man sniegs jums zināmas jaukas atsauksmes, un viņa man palīdzēs. Tātad jūs zināt, varbūt zemākā līmenī vienkārši paņemiet draugu, dodieties ārā iedzert kafiju un varbūt dodieties uz aizņemtu restorānu.

Mišela: Tas ir interesanti, ko es uzskatu, runājot ar runām, ka es skatos istabas aizmugurē. Es neskatos nevienu no cilvēkiem, kuriem noliecos istabas aizmugures virzienā.

Gabe: To es daru. Nu atkarībā no tā, kur atrodos, es vai nu skatos istabas aizmugurē, vai arī istabas vidū. Esmu nolēmis, ka, apkopojot vidusdaļu, es varu savākt vairāk datu par to, kā man iet kā runātājam, jo ​​redziet aizmuguri, kuru viņi sēž aizmugurē, jo viņiem ir vienalga. Viņiem bija vienalga, kad viņi apsēdās. Cilvēki frontē ir pārāk entuziastiski. Viņi ir tik satraukti. Viņi sēdēja priekšā, tāpēc mīlēs tevi neatkarīgi no tā, ko tu dari. Jūs varat sajust, kā jūsu zēns iznāk kā bokseris un nokrīt, un viņi tevi mīlēs. Bet istabas vidū viņi ir nolēmuši, ka es nezinu, kā es jūtos pret šo puisi. Tāpēc istabas vidus parasti ir tur, kur es turu skatienu.

Mišela: Es patiesībā domāju ar aizmugurējo sienu.

Gabe: Burtiski aizmugurējā siena? Vai siena sniedz jums pozitīvas atsauksmes, Mišel?

Mišela: Es vienkārši cenšos neskatīties uz cilvēkiem. Viņi mani satrauc.

Gabe: Mišela, man patīk strādāt ar tevi, jo, neskatoties uz tavu uzticības ārējo prognozi, tas prasa darbu, un tu esi nervozs, kad to dari, un katru dienu to spied cauri, un tu zini, ka dažreiz tas neizdodas, bet lielākā daļa reizes tas notiek. Un man ļoti patīk, ka jūs nepārspējat sevi, kad viss norit slikti, kaut arī varbūt vajadzētu.

Mišela: Man vajadzētu?

Gabe: Klausieties, tikai viens no mums ir izmests no lidmašīnas. Paldies visiem, ka esat pieskaņojies šai A Bipolar, šizofrēnijas un Podcast epizodei. Ja jums patika šī izrāde, lūdzu, dalieties ar to sociālajos tīklos. Dodieties uz iTunes, Google Play, Stitcher vai kur jūs to atradāt, un atstājiet mums atsauksmi. Faktiski ierakstiet vārdus. Nez kāpēc internetam patīk vārdi. Un visbeidzot jūs varat doties uz vietni .com/BSP. Meklējiet nelielu logotipu ar uzrakstu: uzdodiet jautājumus, noklikšķiniet uz tā un uzdodiet jautājumus, un mēs to varētu izmantot nākamajām epizodēm. Tiksimies nākamreiz.

Diktors: Jūs esat klausījies A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Ja jums patīk šī epizode, neturiet to pie sevis, dodieties uz iTunes vai vēlamo Podcast aplikāciju, lai abonētu, novērtētu un pārskatītu. Lai strādātu ar Gabi, dodieties uz vietni GabeHoward.com. Lai strādātu ar Mišelu, dodieties uz Schizophrenic.NYC. Lai iegūtu bezmaksas garīgās veselības resursus un tiešsaistes atbalsta grupas, dodieties uz vietni .com. Šīs izrādes oficiālā vietne ir .com/BSP. Jūs varat nosūtīt mums e-pastu pa e-pastu [aizsargāts pa e-pastu]. Paldies, ka klausījāties un plaši kopīgojat saturu.

Iepazīstieties ar saviem bipolāriem un šizofrēnijas saimniekiem

Pēc tam, kad 2003. gadā viņa bija nodota psihiatriskajai slimnīcai, GABE HOWARD oficiāli tika diagnosticēti bipolāri un trauksmes traucējumi. Tagad, atveseļojoties, Gabe ir ievērojama garīgās veselības aktīviste un godalgotās Psych Central Show podkāsta vadītāja. Viņš ir arī godalgots rakstnieks un runātājs, ceļojot pa valsti, lai dalītos ar humoristisku, tomēr izglītojošu stāstu par savu bipolāro dzīvi. Lai strādātu ar Gabi, apmeklējiet vietni gab Kautard.com.

MICHELLE HAMMER 22 gadu vecumā oficiāli diagnosticēja šizofrēniju, bet 18 gadu vecumā nepareizi diagnosticēja bipolārus traucējumus. Mišela ir godalgotā garīgās veselības aizstāve, kura ir parādījusies presē visā pasaulē. 2015. gada maijā Mišela nodibināja uzņēmumu Schizophrenic.NYC, garīgās veselības apģērbu līniju, ar misiju samazināt stigmatizāciju, uzsākot sarunas par garīgo veselību. Viņa ir pārliecināta, ka pārliecība var novest jūs jebkur. Lai strādātu ar Mišelu, apmeklējiet Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->