Podkāsts: kā pastāstīt draugiem un mīlestības interesēm par garīgo slimību

Psihisko slimību diagnoze nenozīmē, ka jūs nevarat satikties vai iegūt jaunus draugus. Kādā brīdī tas nozīmē, ka jums jāpastāsta visiem jaunajiem cilvēkiem savā dzīvē, ka dzīvojat ar depresiju, bipolāru, šizofrēniju vai jebkuru citu, kas ir jūsu garīgās veselības problēmas.

Šajā epizodē mūsu saimnieki apspriež jaunajiem cilvēkiem mūsu dzīvē par mūsu veselības jautājumiem, tostarp cilvēkiem, kurus viņi ir satikuši.

ABONĒT UN PĀRSKATĪT

"Man bija tāds plāns, ka trešais datums bija īstais laiks, lai pastāstītu cilvēkiem par manu garīgo slimību."
- Gabe Hovarda

Svarīgākie notikumi no sērijas “Garīgās slimības, draugi, mīlestības intereses”

[2:20] Būt publiskam un izteiktam par garīgām slimībām.

[3:30] Kāds ir pareizais (un nepareizais) veids, kā pateikt cilvēkiem, ka jums ir garīga slimība?

[4:00] Cik ātri ir par agru? Cik vēlu ir par vēlu?

[7:00] Mišela dalās ar savu stāstu par romantisku partneru stāstīšanu.

[11:30] Mēs apspriežam, kad mēs to darīsim dalīties ar mūsu diagnozi.

[15:30] Daži cilvēki netic, ka mums ir garīgas slimības.

[18:30] Ja mēs runājam vairāk par garīgām slimībām, cilvēki to vairāk sapratīs.

[20:30] Cilvēkiem joprojām ir jāievēro jūsu robežas, kad runa ir par garīgām slimībām.

[23:30] Mišelas draugi visi zināja, ka viņa ir šizofrēniska, pirms viņai tika diagnosticēta.

Datora ģenerēts atšifrējums “Kā pastāstīt draugiem un mīlestības interesēm par garīgo slimību šovu

Redaktora piezīme: Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis atšifrējums ir ģenerēts datorā, un tāpēc tajā var būt neprecizitātes un gramatikas kļūdas. Paldies.

Stāstītājs: [00:00:05] Iemeslu dēļ, kas pilnīgi izvairās no visiem iesaistītajiem. Jūs klausāties A Bipolar, A Schizophrenic un A Podcast. Šeit ir jūsu vadītājas Gabe Howard un Michelle Hammer. Paldies, ka pieskaņojāties A Bipolar, A Šizofrēnijai un Podcast.

Gabe: [00:00:22] Mani sauc Gabe, un man ir bipolāri traucējumi.

Mišela: [00:00:25] Es esmu Mišela un esmu šizofrēniska.

Gabe: [00:00:27] Mišela, mēs un mēs, mēs vienkārši esam, tikai mums tas pieder.

Mišela: [00:00:30] Mums pieder

Gabe: [00:00:31] Es esmu Gabe Howard bipolāra.

Mišela: [00:00:32] Mišela Hammera šizofrēniķe.

Gabe: [00:00:34] Un viss.

Mišela: [00:00:35] Viss.

Gabe: [00:00:35] Tāpēc es domāju, ka esam pabeiguši epizodi par to, kā pateikt cilvēkiem, ka jums ir garīga slimība.

Mišela: [00:00:41] Tur jūs ejat. Esi tikai kā čau sveiki. Tas esmu es, man ir sveiki, kā tev iet. Uz redzēšanos.

Gabe: [00:00:46] Tas ir viss. Tātad, ja jums būtu smaga depresija, tā būtu.

Mišela: [00:00:49] Sveiki, es esmu Mišela. Man ir liela depresija.

Gabe: [00:00:51] Es esmu Gabe, bet man ir liela depresija.

Mišela: [00:00:53] Es esmu Mišela, un man ir ADD.

Gabe: [00:01:01] Man patīk, kā jūs domājāt par visiem dažādiem garīgajiem traucējumiem, kas jums patīk. Kuru es vēlos jokojot apgalvot, ka man ir?

Gabe: [00:01:08] Man šķiet, ka varbūt tur bija kāda stigma, piemēram, daži citi ienāca pirmie, un jūs bijāt kā, ellē, nē. Nē, es redzu, ka jums ir daži OKT, bet, piemēram, tā vietā, lai gribētu visu kārtīgu, jūs vēlaties, lai viss būtu kā pilnīgi sajukts.

Mišela: [00:01:23] Nu, mana istaba ir nekārtība, bet es zinu, kur glabāju savus priekšmetus. Parasti tad, kad citi cilvēki iztīra manu lietu, es nezinu, es nezinu, kur kaut kas atrodas. Tas ir ļoti nomākta. Neaiztieciet manas lietas. Es zinu, kur tas atrodas. Tas izskatās kā haoss, bet šeit es apsolu savu trakumu.

Gabe: [00:01:40] Nav tādas metodes, ka jūs visu izmestu uz grīdas, lai zinātu, ka viss ir uz grīdas.

Mišela: [00:01:45] Bet pozīcijā, kur tā atrodas.

Mišela: [00:01:47] Man reiz bija problēma ar aptieku, kur viņi teica, ka es nevaru saņemt savas zāles, es tās saņēmu trīs dienas pēc tam, un es atradu kvītis savā stāvā. Labi, ka es tos čekus neizmetu ārā, un es tos ienesu un parādīju viņu kļūdu, un es uz viņiem kliedzu un ziņoju korporatīvajam birojam.

Gabe: [00:02:08] Es pilnīgi piekrītu, ka jums ir PIEVIENOT, jo pēdējās trīsarpus stundas mēs tikko runājām par jūsu mājturības prasmēm.

Gabe: [00:02:17] Mēs to rediģēsim līdz pat divām minūtēm. Smalki. Mišela, daudzi cilvēki nav mūsu pozīcijā. Viņi nav publiski vai izteikti par to, kā dzīvot ar garīgām slimībām, daudzi cilvēki vienkārši dzīvo regulārā dzīvē. Viņi vēlas palikt vieni. Viņi nevēlas paziņot pasaulei, ka viņiem ir bipolāra un šizofrēnija. Viņiem nav apraides, viņi nesniedz runas. Viņi neraksta. Viņi vienkārši dzīvo klusu, normālu dzīvi, un tajā nav nekā nepareiza, jo to viņi vēlas darīt. Bet viņiem joprojām ir iemesls pateikt cilvēkiem, ka viņiem ir garīgas slimības, nevis sabiedriskā mērogā, ko mēs darām. Bet cilvēks no cilvēka, kuru tu zini, ka vēlas, lai viņu laulātais zinātu vai kāds datums būtu jāzina, vai arī viņiem tas bija jāpasaka vecākiem vai draugiem, vai varbūt viņiem ir jāpaziņo darbā. Un tas rada šo problēmu.

Mišela: [00:03:01] Jā, problēma, kad pateikt, kā pateikt, kā pareizi pastāstīt.

Gabe: [00:03:08] Un, protams, kas ir nepareizs veids, kā pateikt.

Mišela: [00:03:11] Jā. Kas ir nepareizs veids, kā pateikt?

Gabe: [00:03:13] Es godīgi varu jums pateikt, ka šūpojoties no lustras, kas kliedz, es esmu garīgi slims. Tas ir nepareizs veids, kā pateikt cilvēkiem.

Mišela: [00:03:22] Es teiktu, ka arī nepareizs veids, kā pateikt cilvēkiem, būtu tāds, piemēram, ja jūs dodaties uz slimnīcu, lai jūs nosūtītu uz psihiatrisko nodaļu, jums, iespējams, nevajadzētu piezvanīt savam partnerim un būt līdzīgam tas, kā es esmu šizofrēniķis un šobrīd dodos uz psihiatrisko nodaļu, jo mēģināju sevi nogalināt. Labi tiekamies vēlāk.

Gabe: [00:03:38] Nu, tas ir interesants jautājums, ko jūs izvirzāt, jo, ja jūs patiešām dodaties uz psihiatrisko slimnīcu, ja jūs patiešām nodarījāt tikai sev kaitējumu.

Gabe: [00:03:46] Un jūs nekad neesat teicis savam romantiskajam partnerim savam draugam utt., Tad diemžēl, pat ja tas ir sliktākais laiks, lai kādam pateiktu, ka tas joprojām ir labāk, nekā to nemaz nestāstīt. Tātad, es tiešām domāju, ka vēstījums ir labākais laiks, kad pateikt cilvēkiem ir tas, kad jums klājas labi.

Mišela: [00:04:05] Pilnīgi. Bet cik ātri ir par agru?

Gabe: [00:04:08] Šis ir miljons dolāru jautājums.

Mišela: [00:04:12] Cik vēlu arī ir

Gabe: [00:04:14] Es domāju, ka es domāju, ka šis jautājums ir vērts vismaz pusmiljonu dolāru. Kā jūs zināt, es esmu precējies. Esmu precējusies ar Kendalu. Viņa ir mana trešā sieva. Savai pirmajai sievai es nekad to neteicu, jo biju neapstrādāta bipolāra, un mēs nekad nezinājām, ka man tā ir. Mana otrā sieva man teica, ka man ir bipolāri traucējumi, tāpēc tas bija ērti, bet mana sieva es zināju, ka man ir bipolāri traucējumi.

Gabe: [00:04:33] Es dzīvoju labi, un es meklēju ilgtermiņa attiecības, kuras meklēju līdz šim, un es datēju dažus cilvēkus, pirms es apprecējos, pirms jūs zināt, ka radās īstais, un man radās šī ideja manā galvā, ka trešais datums bija īstais datums, ko pateikt. Es nezinu, kāpēc es izdomāju šo plānu, bet tas vienmēr bija trešais datums, izņemot Kendalu. Es nezinu. Es teicu Kendallam ar īsziņu, pirms mēs kādreiz tikāmies.

Mišela: [00:05:04] Nu, es domāju, ka tad gāja labi.

Gabe: [00:05:06] Es domāju, ka tas izdevās.

Mišela: [00:05:07] Viņa nav spoks ya

Gabe: [00:05:07] Jā.

Mišela: [00:05:09] Viņa nebija kā jauna

Gabe: [00:05:12] Es bieži brīnos, kaut arī es sāku tērzēt ar kādu citu viņas draugu, un viņi bija kā ak, ellē nē. uh uh Vienkārši nomainiet savu vārdu uz Kendall un jūs varat iegūt šo puisi. Viņas vārds patiesībā ir Marija Beta

Mišela: [00:05:25] Tikai daži sīkumi Tas ir viesistabā ar citu nosaukumu. Melo jums visu laiku. Jā.

Gabe: [00:05:33] Bet iemesls, kāpēc es to saku, ir tāpēc, ka tas vienkārši parāda jums vislabākos plāni.

Gabe: [00:05:37] Godīgi sakot, iemesls, ko es viņai pateicu īsziņā, ir tāds, ka man tikko bija vēl viena slikta pieredze, kas patiesībā nebija saistīta ar dzīvi ar bipolāriem traucējumiem. Vienkārši jūs zināt, ka man bija pāris slikti randiņi ar kādu citu, un es biju tieši tāds pats kā jūs zināt, ka es īsti nevēlos satikties, bet es biju sūtījis e-pastu uz priekšu un atpakaļ, un es ticu spoku veidošanai, manuprāt, tas ir nepareizi. Tātad, es vienkārši mēģināju to sabotēt. Es domāju, ka, ja es nosūtīju īsziņu un teicu, hei, es dzīvoju ar bipolāriem traucējumiem, ka viņa mani spokos vai jūs zināt, ka mēs vienkārši kaut kā no turienes izšļakstāmies, bet tas nenotika.

Mišela: [00:06:12] Laikam viņai patīc Gabe.

Gabe: [00:06:14] Es viņa bija gatava ar mani satikties.

Gabe: [00:06:16] Es domāju, ka tas viņu neatturēja no pirmā randiņa.

Mišela: [00:06:22] Un viņš bija tik pašpārliecināts, ka zvērīgs bipolārs puisis. Ak, šī īsziņa ir īsa īsziņu sūtīšana.

Gabe: [00:06:33] Lieta ir tā, ka es nekad neizmantošu iespēju to izmēģināt vēlreiz. Es domāju, vai man tas patiks zinātnes vajadzībām. Vai man vajadzētu atvērt kontu, piemēram, OK, un sākt sūtīt hei, es esmu bipolāras īsziņas?

Mišela: [00:06:43] Jūs zināt vietni, kas vairs nav vientuļa.

Mišela: [00:06:47] Atcerieties to.

Gabe: [00:06:48] Es tiešām atceros šo vietni.

Mišela: [00:06:50] Jā.

Gabe: [00:06:51] Vai tu vairs neesi vientuļa Mišela.

Mišela: [00:06:54] Jā, es vairs neesmu vientuļš.

Gabe: [00:06:56] Ak, tagad, kā jūs paziņojāt savam nozīmīgākajam, ka esat duncis. Atvainojiet, šizofrēniķis.

Mišela: [00:07:00] Man bija pēdējās attiecības vienā no pirmajiem randiņiem, kad man parādīja, ka manam partnerim ir tetovējums ar ēšanas traucējumiem. Tāpēc tieši priekšā man teica ēšanas traucējumus. Tātad, tāpat kā otrajā datumā, es biju, piemēram, Hey, skaties šo videoklipu, kurā biju redzams, un es parādīju WebMD video, kurā es biju redzams un parādīju visu par savu šizofrēniju, un mēs to skatījāmies, un tad man jautāja, kāpēc tu man to rādīji? Man bija kā patiešām labi, jo tas nav tik liels, ka es teicu attiecības pirms tam, kad es biju kā divus gadus, un es esmu, piemēram, Hei, es dibināšu uzņēmumu ar nosaukumu Šizofrēniķis. NYC, jo es esmu šizofrēniķis un viņš ir laipns līdzīgi kā jūs neesat šizofrēniķis es eju nē es esmu umm nē jūs neesat:

Gabe: [00:07:51] Jūs divus gadus datējāt ar cilvēku un neteicāt, ka dzīvojat ar smagām un pastāvīgām garīgām slimībām.

Mišela: [00:07:57] Jā.

Gabe: [00:07:59] Es arī gribu teikt, ka divus gadus viņš nepamanīja, ka nav jūsos.

Mišela: [00:08:05] Es arī viņā nebiju.

Gabe: [00:08:08] Tas ir lieliski. Tādas ir lielākās attiecības. Man patīk tas, par ko jūs tur teicāt, jo tas notiek arvien vairāk.

Gabe: [00:08:14] Ēšanas traucējumu tetovējums. Ir daudz cilvēku, kuriem ir visu veidu tetovējumi, kas simbolizē dzīvi ar garīgām slimībām. Acīmredzot ir vispopulārākais, kas ir projekta tetovējums tikai nedaudz semikola, ko cilvēki tetovē visā ķermenī, un tas parāda, ka viņi dzīvo ar garīgām slimībām vai ka viņi atbalsta kādu, kas to dara. Acīmredzot ir mans bipolārais simbols, ka daudzi cilvēki tetovējas uz ķermeņa, kas, manuprāt, ir fantastiski. Tas man patiešām liek justies ļoti labi.

Gabe: [00:08:39] Bet ir visādi citi materiāli, ko cilvēki iegūst ar zaļo lenti Sainz utt., Tāpēc cilvēki to vienkārši valkā uz piedurknes.

Mišela: [00:08:47] Jā.

Gabe: [00:08:47] Vai arī zem tā.

Mišela: [00:08:48] Vai arī zem viņu piedurknes.

Mišela: [00:08:49] Tas kļūst arvien pieņemamāks.

Gabe: [00:08:52] Un es domāju, ka īpaši jaunākās paaudzes vidū visi cilvēki ar šiem tetovējumiem ir tuvāk jūsu vecumam nekā viņi ir mani

Mišela: [00:09:01] Es domāju

Mišela: [00:09:02] Ann- Otim ir tetovējums ar resno zarnu.

Gabe: [00:09:05] Es domāju ne tikai tetovējumus, es domāju tetovējumu, vai jūs zināt, kā māksla uz mūžu uz ķermeņa, bet ir apģērbs, kas to apzīmē, kā jūs zināt, piemēram, man ir bipolārs krekls, kas jums ir šizofrēniķis, kas pārdod apģērbu. Mums ir definēts normāls krekls, kas sāk sarunu par garīgo veselību. Tā tas kļūst, es domāju, ka es nezinu, ka pirms 20 gadiem kāds būtu uzvilcis kreklu, kurā teikts, ka bipolārs vai šizofrēniķis, iespējams, ir normāls, jo tas ir mazliet, es nezinu, ka to ir vieglāk norīt, varbūt jūs zināt mums ir arī tas, ka jūs zināt tapas un uzlīmes, un es zinu, ka mēs to redzam visur, jo, protams, mēs apmeklējam jūs, jūs zināt tikai laivu garīgās veselības konferences.

Mišela: [00:09:50] Mēs patiešām darām. Bet man patīk, ka tas noteikti izkļūst tur. Mišela vēlas jaunu mikrofonu, tāpēc mēs ieguvām sponsoru. Mēs tūlīt atgriezīsimies.

Stāstītājs: [00:10:00] Šo epizodi sponsorē betterhelp.com drošas ērtas un pieejamas tiešsaistes konsultācijas. Visi konsultanti ir licencēti akreditēti profesionāļi. Viss jūsu kopīgotais ir konfidenciāls. Ieplānojiet drošas video vai tālruņa sesijas, kā arī tērzēšanu un īsziņu nosūtīšanu ar terapeitu ikreiz, kad jums šķiet, ka tas ir nepieciešams. Tiešsaistes terapijas mēnesis bieži maksā mazāk nekā viena tradicionāla klātienes sesija. Apmeklējiet vietni betterhelp.com/ un izbaudiet septiņu dienu bezmaksas terapiju, lai uzzinātu, vai tiešsaistes konsultācijas jums ir piemērotas. Betterhelp.com/.

Gabe: [00:10:33] Tātad Mišela uz brīdi nospēlēsim velna aizstāvi. ka tu neesi tā izcilā Mišela, kuru nedzīvo atklāti ar šizofrēniju. Jums nav sava apraides. Jums nav godalgotas apģērbu līnijas. Jūs nekad iepriekš savā dzīvē neesat runājis ar tūkstošiem cilvēku. Jūs vienkārši sēžat mājās un dzīvojat ar šizofrēniju. Jūs satiekat jaunu draugu. Tas nekādā ziņā nav romantisks. Jūs vienkārši satiekat jaunu draugu ar kolēģi darbā, un jūs vienkārši kādu dienu pavadāt.

Gabe: [00:10:58] Jūs zināt, ka viņa ir viņa, un jūs pazīstat viens otru apmēram mēnesi, un jūs varat pateikt, ka jūs visi esat besties. Jums patīk viena veida saldējumi, viena veida filmas, un jūs abus kaitina vienāda veida politika. Tāpēc jūs, iespējams, vēlaties dalīties dziļākās dzīves daļās ar šo topošo BFF.

Mišela: [00:11:19] Tā ir taisnība, bet tas ir līdzstrādnieks.

Gabe: [00:11:21] Tas ir izcils punkts Mišela. Es to paņemu atpakaļ līdzstrādnieks, es esmu brīvprātīgais līdzstrādnieks, kuru jūs pavadāt, lai izrotātu vietējo templi.

Mišela: [00:11:30] Jūs domājat, ka es nevaru parādīt WebMD video.

Gabe: [00:11:32] Tieši tāpēc, ka jums nav nekā no šī.

Mišela: [00:11:34] Tātad, ja es vēlos dalīties, vienkārši padalieties ar to, ka man ir šizofrēnija.

Gabe: [00:11:37] Jā un atceries, ka tu neesi Mišela šajā, tu vienkārši esi parasts cilvēks, kuru esi nodzīvojis, tev ir lielisks darbs, jauks dzīvoklis un tu nedēļas nogalēs brīvprātīgi piesakāties savai sinagogai, un tā jūs satikāt savu topošo BFF.

Mišela: [00:11:50] Es domāju, ka es tikai zinātu, ko. Es nezinu, vai es to dalītos. Es īsti nezinu, ka domāju, ka gaidīšu ilgāk

Mišela: [00:12:01] Tiešām atkarīgs, cik tuvu mēs esam. Tas ir sava veida grūti atbildams jautājums. Vai es tiešām vēlos tajā dalīties. Es būtu noraizējies, ka viņi par mani spriestu citādi vai cik tuvas ir mūsu attiecības. Ja mēs būtu ļoti tuvi un es zinātu, ka nebūs nekāda sprieduma, es vienkārši dalītos ar informāciju, jo persona mani pazīst mani. Ja es jutos mazliet neērti, viņi jutās, ka persona visu laiku tiesāja citus cilvēkus, tad es to nemaz nedalītu. Man būtu jāpamana, kā šī cita persona spriež par citiem cilvēkiem, kad viņi ir ap viņu, jūs zināt, vai viņi daudz pļāpā, vai viņi runā slikti par to, ka cilvēki patiešām ir iesaistījuši otra cilvēka personību, lai patiešām izlemtu, vai man ir patīkami viņiem pateikt.

Mišela: [00:12:40] Un ko darīt, ja es viņiem saku, un tad viņi iet un stāsta daudzām citām man aiz muguras šņācošā veidā, vai viņi glabā manu noslēpumu jaukā veidā, vai ja viņi uzskata, ka man vajadzētu pastāstiet vairāk cilvēkiem.

Gabe: [00:12:53] Jūs esat izvirzījis tik daudz izcilu punktu, un šīs ir problēmas, kas rodas mūsu kopienas cilvēkiem, jo ​​teiksim tā, it kā jūs audzinātu kolēģi darbā un jūs būtu kā izskats, kuru es nezinu ja es vēlos riskēt, jo nevēlos, lai cilvēki darbā uzzinātu, jo es varētu zaudēt darbu, kas būtu mana atbalsta nauda, ​​mana veselības apdrošināšana, un tas nav obligāti vērts riskēt pat draugam. Un daudzi cilvēki mūsu sabiedrībā vienkārši tā jūtas. Bet uz brīdi atlaidīsimies no tā un pieskarieties tam, ko jūs teicāt, varbūt es viņiem vienkārši neteikšu. Varbūt tas nav kaut kas, ko es gribu, lai viņi zina.

Gabe: [00:13:24] Vai tas nav bammeris. Tāpēc, ka ir daļa no jums, liela daļa no jums, kuru jūs baidāties dalīties ar kādu citu, un tas ir tas, kas ir jāpiesūc. Tas nozīmē, ka es nezinu, kāpēc es teicu, ka tas ir jāpiesūc. Tas tiešām ir nepieredzējis.

Gabe: [00:13:39] Tieši tad, kad skatāties uz kādu un sakāt, ka zināt, ka vēlos būt jūsu draugs, un jūs man patīk, bet nezinu, vai varu jums uzticēties. Bet es joprojām gribu būt tavs draugs. Kā jūs domās to atrisināt? Es neesmu pārliecināts, ka varu jums uzticēties šai man svarīgajai lietai, bet es tomēr gribu būt jūsu draugs, pilnībā atzīstot, ka nedomāju, ka es jums uzticos, jo, ja es dalīšos ar šo manis daļu, jūs būsiet pret mani ļauns . Bet es vēlos, lai es joprojām gribētu būt draugos

Mišela: [00:14:02] Tas ir grūti. Tā nav viegla lieta, bet man jāsaka tikai no savas pieredzes sarunāties ar cilvēkiem manā pop veikalā, tiklīdz es saku, ka man ir šizofrēnija, viņi man saka, vai nu viņiem ir garīga slimība. Draugam ir psihiska slimība, vai ģimenes loceklim ir garīga slimība.

Mišela: [00:14:22] Tātad, ja es pat dalītos tajā ar šo personu, šo teorētisko personu, visticamāk, ka viņi kaut kādā veidā patiešām sazināsies ar mani. Es domātu.

Gabe: [00:14:31] Un to es gribu izlikt, lai cilvēki saprastu, ka ir iemesls, kāpēc jūs vēlaties draudzēties ar kādu citu, un jums ir jāuzticas, ka, ja jūs ievedat kādu savās mājās, ja jūs ievedat kādu savā dzīve, un jūs pavadāt laiku kopā ar viņiem, un viņi liek jums justies labi un jums patīk šī persona, jums jājautā sev, kāpēc jūs nevēlaties dalīties ar šo, teiksim, ka tas notiek labi, jo es gribētu ticēt, ka mēs esam visi draudzējamies ar cilvēkiem, kas mums ir labi cilvēki.

Gabe: [00:14:59] Viņi mums ir labi draugi. Ne velti mēs viņus padarījām par draugiem. Es domāju, ja jūs pārāk baidāties viņiem pateikt, jo domājat, ka viņi ir niecīgi vērtējoši vai ļauni, vai arī viņi to teiks visiem. Jūs varētu vienkārši vēlēties pārdomāt draudzību.

Mišela: [00:15:09] Laba lieta.

Gabe: [00:15:09] Mums tas būtu jāizmet tieši.

Mišela: [00:15:11] Jā. Jā.

Mišela: [00:15:11] Ja esat draugs ar ļauno cilvēku, tad nedraudzējieties ar šo personu.

Gabe: [00:15:14] Jā. Ja persona ir penis, dodieties tālāk. tagad. Jā vēlāk.

Gabe: [00:15:19] Tātad tagad jūs esat teicis personai, ar kuru sazināties, šajā jēgpilnajā līmenī. Jūs apsēdināt cilvēku. Mēs teiksim pie kafijas.

Gabe: [00:15:27] Es nezinu, kāpēc vienmēr tiek pasniegta kafija, iespējams, tāpēc, ka jūs esat no Ņujorkas, tāpēc tā bija kafija vai pica. Es devos pēc kafijas un jūs sakāt nejaušu draugu, ar kuru es satiku, palīdzot sinagogā. Es dzīvoju ar šizofrēniju, un šī persona tev saka vienīgo, ko katrs cilvēks saka, kad tu viņiem saki, ka tev ir garīga slimība. Tas ir smieklīgi. Nē, jums nav.

Mišela: [00:15:49] Jā.

Gabe: [00:15:49] Tagad, ko jūs sakāt.

Mišela: [00:15:51] Es teiktu nē, es tiešām lietoju septiņas zāles dienā. Tā es dzīvoju savu dzīvi. Man tas ir. Jums nav man jātic, ka man tas ir.

Gabe: [00:15:59] Tātad, ko es vienmēr saku, kad cilvēki domā, ka es esmu jocīgs, es saku, ka es pilnīgi saprotu, kāpēc jūs domājat, ka es esmu jocīgs, jo mūsu galvā ir šī ideja par to, kā izskatās cilvēki ar garīgām slimībām patīk un es zinu, ka es tā neizskatos, bet man patiešām ir bipolāri traucējumi, un es dzīvoju diezgan labi. Es dzīvoju tik labi, ka neviens man netic, kas liecina par to, cik labi man klājas. Un tur ir simtiem tūkstošu spēļu, kas tikai dzīvo savu dzīvi, un neviens nezina, ka ir garīgi slims, jo, protams, krīze ir publiska un labsajūta ir privāta.

Mišela: [00:16:30] Tieši tā. Esmu bijis kopā ar cilvēkiem tur, kur viņi ir bijuši. Tātad, ja jūs nezinātu, ka Mišelai ir šizofrēnija, vai jūs būtu varējis uzminēt? Viņi būtu bijuši kā nē, bet patiesībā, ko es domāju, kad viņi saka nē, tas ir tas, ka viņi vienkārši nav pavadījuši pietiekami daudz laika ar mani.

Gabe: [00:16:47] Es eju turp un atpakaļ ar šo vienu Mišelu, jo, no vienas puses, jums ir pāris teicieni, ka jūs kaut kā muldat sev, jūs kaut kā runājat ar sevi, jūs darāt dažas lietas, bet

Gabe: [00:16:56] Es nezinu, es nezinu, ka es domātu par šizofrēniju, jo atkal cilvēki domā, ka cilvēki ar šizofrēniju turpina šūpoties un šūpoties, viņi ir ieguvuši šo ļoti neveiksmīgo stereotipu, un jūs esat neticami skaidri formulēts un jūs esat gudrs un esat paveicis un sasniegts, tāpēc es varētu vienkārši domāt, ka jūs esat dīvaini. Es domāju, ka gribētu.

Gabe: [00:17:17] Pirms es uzminēju garīgās slimības, es droši vien domāju, ka wow, ka cālis nepāra. Es nezinu. Es esmu pārliecināts, ka jūs diemžēl zināt, un tas nav nekas, ko mūsu klausītāji vēl nezina. Cilvēki domā, ka cilvēki ar šizofrēniju ir kā vardarbīgākie no garīgi slimajiem un jūsos nav vardarbības. Es domāju, ka neviens no jums nav tas vardarbīgākais, ko jebkad esmu redzējis, kad jūs nevarētu nokļūt kā kliņģeru paciņa, kas atvērta lidmašīnā. Jūs to izveicīgi cīnījāties.

Mišela: [00:17:46] Es nezinu, kāpēc kliņģeri ir tik grūti atvērt.

Gabe: [00:17:49] Tas ir tāpēc, ka jūsu rokas ir tik mazas un jūs esat vāji.

Mišela: [00:17:51] Manas rokas nav pat mazas, man ir gigantiskas rokas.

Gabe: [00:17:55] Tā ir taisnība. Cilvēks rokas.

Mišela: [00:17:57] kā cilvēka rokas. Jā. Tieši tā.

Gabe: [00:18:00] Tas ir tik ļauns. Jūs zināt, ka daudzi mūsu kopienas cilvēki, kurus viņi satver, jūs zināt, ka viņi šobrīd to klausās, un domā kādu brīdi.

Gabe: [00:18:06] Tāpēc, ka esmu slims, tagad esmu iecelts pārstāvis par jebkuru slimību, jo man ir jāmāca apkārtējiem cilvēkiem par savu slimību, piemēram, viņi vienkārši nevarēja zināt, kāpēc nevarēja Man žagas. Cilvēki jau žagas. Man vajadzēja būt tādam, kā man ir žagas. Cilvēki atkal saprot. Bet nē, man ir jāizvēlas tāda slimība, ka, kad es viņiem saku, ka man ir slimība, viņi ir tādi, kādi ir, un tad man viņiem jāmāca, kas ir nepieredzējis.

Mišela: [00:18:28] Jā.

Gabe: [00:18:29] Bet jā, tas sūkā, bet tas ir tas, kur mēs šobrīd atrodamies.

Mišela: [00:18:33] Tāpēc arvien vairāk cilvēku par to jārunā, lai ikviens varētu saprast, kas patiesībā ir garīgās slimības un ko tās nozīmē.

Gabe: [00:18:40] Tas ir ļoti taisnība. Un, ja jūs to domājat, ir daudz šādu slimību. Tās nav tikai garīgas slimības.

Gabe: [00:18:48] Slimībām un slimībām un maladijām, kas notiek ar cilvēkiem, nav beigu. Un vienmēr, kad kādam notiek kaut kas medicīnisks, rodas jautājumi. Jūs zināt, ka manam tēvam pirms dažiem gadiem bija jāveic sirds operācija. Es zinu, kas ir sirds. Un es zinu, kas ir sirds operācija. Man bija daudz jautājumu, bet man bija sirds operācija, pagaidot, kāpēc. Kāds ir jūsu asinsspiediens, ko jūs darāt, kad viņi izmantos cūku vārstu. Es faktiski domāju, ka tas izrādījās govs vārsts.

Gabe: [00:19:12] Kāpēc mēs tēvam liekam govis? Un kad tas kļūst karsts, tas smaržo pēc hamburgera?

Mišela: [00:19:16] Vai viņš tagad slauc?

Gabe: [00:19:17] Nē.

Gabe: [00:19:22] Tas būtu lielisks tēva piens, bet tāpēc mēs mēdzam ticēt mūsu kopienas cilvēkiem, kas dzīvo ar garīgām slimībām, ka iemesls, kāpēc mums jautā, ir garīgās slimības dēļ un tāpēc, ka tas ir tik stigmatizēts un diskriminēts. Bet patiesībā es domāju, ka cilvēkiem vienkārši ir jautājumi par slimībām, kuras viņiem nav, jo viņi nesaprot, un šo jautājumu uzdošana ir pierādījums tam, ka viņi vēlas jūs iepazīt. Tas ir pierādījums, ka viņi vēlas saprast.

Mišela: [00:19:49] Tā ir taisnība. Dažreiz mani draugi kaitinās, kad es maldos, un es paskatos uz sāniem, un es sāku smaidīt un runāt ar sevi, un viņi iet, hei, ar ko jūs runājat. Kāpēc tu smaidi. Es tikko turpināju, un es esmu gluži kā tāds kā es, neko, es negribu, es negribu par to runāt, tas ir apkaunojoši, es negribu tā teikt, un viņi dusmojas, jo viņi ir piemēram, Nē. Kas bija tik smieklīgi, par ko tu domāji.

Mišela: [00:20:10] Saki, saki. Bet es negribu teikt, jo ir neērti, ka es tikko pieķēru sarunu ar sevi, un tad es nevēlos par to runāt.

Mišela: [00:20:19] Bet tad cilvēki domā, ka es kaut ko no viņiem slēpu un viņiem tas nepatīk.

Mišela: [00:20:24] Tāpēc esmu kaut kā iestrēdzis tajā un nezinu, ko darīt. Vai es viņiem saku to smieklīgo lietu, par kuru es domāju, kas patiesībā nemaz nav tik interesants. Tas mani vienkārši izveda no realitātes, vai es domāju, vai es viņiem nestāstu vai saku, ka es pat nezinu, kas tur ir pareiza atbilde.

Gabe: [00:20:40] Nē! T patiesībā jā! Es stāvu izlabotā Mišela. Jūs to vispirms dzirdējāt šeit. Gabe Howard sākotnēji kļūdījās. Jā, ir pareiza atbilde, pareizā atbilde ir tāda, kādu jūs to vēlaties, jo tā ir jūsu dzīve, un viņiem ir jāievēro jūsu robežas. Es nesaku, ka esiet nepieklājīgs pret saviem draugiem vai sauciet viņus vārdos, bet jums jāpaziņo viņiem, ka jūs zināt, kā izskatās, kad notiek šāda veida lietas. Tā es vēlos rīkoties.

Gabe: [00:21:04] Vēl līdz šai dienai, kad man ir ļoti slikts panikas lēkme, es gribu būt viens. Es negribu, lai mana sieva sēž ar mani un berzē man muguru. Es negribu, lai cilvēki ienāk un apskauj mani un saka, ka mani mīl, kad man ir patiešām slikta panikas lēkme. Es gribu sēdēt istabā un es gribu palikt viena. Un, kad man ir labi un man nav panikas lēkmes, es šīs cerības izvirzīju visas savas ģimenes lokā. Citi cilvēki ir atšķirīgi. Es runāju ar citiem cilvēkiem. Tāpat kā tad, kad man ir panikas lēkme, sieva man atnes ūdeni, un viņa mani apskāva un mīl mani, un es esmu kā Hei, tas ir fantastiski.

Gabe: [00:21:32] Tas nav tas, ko es gribu, līdz, protams, tas ir tāpēc, ka dažreiz es to vēlos. Tātad jūs zināt, ka cilvēki ir laipni aicināti mainīt savas domas. Ja nevēlaties, jums nav jādala savi maldi ar draugiem, bet jums viņiem jāpasaka, kas notiek.

Gabe: [00:21:48] Jūs nevarat viņus vienkārši izslēgt, vai arī viņi nevēlēsies tevi pavadīt, jo viņi būs tādi, kā mēs nezinām, kas ar viņu notiek.

Mišela: [00:21:54] Es to saprotu, bet tas īsti nav instrumenta jautājums.

Gabe: [00:21:56] Nav nepareiza veida, kā ēst Rīsu, un jums vajadzētu izglītot apkārtējos cilvēkus par to, kas padara jūs laimīgu un kas jums nepieciešams.

Gabe: [00:22:05] Bet vai ir pareizs veids vai ir nepareizs veids?

Gabe: [00:22:08] Vienīgais pareizais veids ir tas, kas der jums un kas jūsu draugu grupai. Jo, ja viņi to nevēlas darīt, varbūt viņi nav īstā draugu grupa. Un es domāju, ka, ja mēs esam godīgi pret saviem draugiem, ja esam godīgi pret savu ģimeni un paskaidrojam, kāpēc mums tas ir vajadzīgs, kā tas ir izdevīgi un kas notiek un kāpēc tas ir svarīgi, es domāju, ka saprātīgi cilvēki atbalstīs to, ko mums vajag. Es domāju, ka mums ir tendence, ka traumēti cilvēki, kas dzīvo ar patiešām sūdainu slimību, izvirza sava veida kliedzienus pret cilvēkiem, un neviens nereaģē uz to, ka kliedziens mani atstāj mierā, es esmu nomākts. Tas nerada cilvēkiem vēlmi atstāt tevi vienu. Tas nozīmē, ka cilvēki vēlas kliegt.

Mišela: [00:22:48] Tas liek cilvēkiem vēlēties jums palīdzēt, jo viņi domā, ka jūs patiešām pārdzīvojat ļoti skarbu laiku.

Gabe: [00:22:53] Viņi nezina, kad var jums uzticēties un kad nevar, nezina, kad jāieiet vai kad jāpiešķir vieta. Tāpēc saziņa ir tik svarīga. Un tā tas notiek, kad jūs vēlaties būt BFF ar kādu, iespējams, pastāstiet viņam par savu slimību vai nē.

Mišela: [00:23:07] Es domāju, ka man bija labākie draugi, kuri jau zināja, ka esmu šizofrēniķis, pirms uzzināju, ka esmu šizofrēniķis.

Gabe: [00:23:12] Es domāju, ka visi zināja, ka tu esi šizofrēniķis. Es domāju, ka tāpat kā jūs esat uz dzimšanas apliecības, tas ir šizofrēniķis Mišels Hamers.

Mišela: [00:23:19] Es tā nedomāju.

Gabe: [00:23:20] NYC šādā veidā jūs ieguvāt domēnu.

Mišela: [00:23:22] Zinu, ka es nopietni pateicu viņiem, un viņi bija līdzīgi. Jā. Tas nevarēja būt acīmredzamāks. Viņi nopietni ir tas, ka man. Viņi ir kā jā, jā. Tāpat kā šobrīd nav nekā acīmredzama, ko jūs varētu mums pateikt. Mēs domājām, ka tas jums bija visu laiku. Un tad, kad mani draugi ir tādi kā Jā, mēs jums pat teicām, ka es biju tāda kā jūs, un viņi būtu tādi kā jūs. Vai atceraties mūs, piemēram, kliegt, piemēram, ar ko jūs visu laiku runājat.

Mišela: [00:23:45] Un es biju kā Nu, dažreiz es biju pa tālruni. Viņi ir kā Nu, cik reizes jūs nebijāt pa tālruni. Es biju tā, it kā es vienkārši strādātu tikai tāpēc, ka es vienkārši strādāju situācijās, un tad jūs zināt, ka jūs runājat ar kādu citu, kura nebija, un man bija labi, es domāju, ka tas būtu bijis liels sarkanais karogs, ko es domāju.

Gabe: [00:24:05] Jā, varbūt milzīgs sarkans karogs.

Mišela: [00:24:06] Es domāju, ka tas bija liels sarkans karogs, un es domāju, ka man to vajadzēja zināt ātrāk. Jā. LABI. Varbūt tas bija acīmredzamāk, nekā es domāju.

Gabe: [00:24:16] Klausieties, cik jūs aizsargājāties. Un tas patiešām apgrūtina darbu ar mūsu draugiem un ģimeni, jo mūsu draugi un ģimene ir pamanījuši, ka kaut kas notiek, un jūs esat kā Nē, tas tā nav. Tu esi ļauns pret mani. Jūs aizstāvaties, jūs esat pacēlis muguru un esat gatavs cīnīties, un viss, ko viņi mēģina darīt, ir jums palīdzēt. Un daudzos gadījumos, kā mēs zinām, tas notiek tikai sāpīgu jūtu strīdos un nevienam nesanāk. Tagad es zinu, ka jūs zināt, ka cilvēki teiks, ka, klausieties, jūs patiešām vēlaties, lai slimais cilvēks būtu saprātīgs telpā.

Gabe: [00:24:46] Jā, tas ir aptuvens. Pašam ir grūti aizstāvēt, jo jūs esat gan slims eksperts, gan jums patīk iemācīt visiem un būt advokātam, tās ir īstas lielas sāpes.

Gabe: [00:24:56] Bet tas mums paliek. Tātad jūs zināt, sakiet savai ģimenei, ka jūs zināt, ka es daudz pārdzīvoju.

Gabe: [00:25:02] Varbūt jūs varētu atdzist, varbūt jūs varētu man piedot tos laikus, kad es biju aizsargājošs un dusmīgs, kā jūs norādījāt, ka esmu slims, varbūt sagrieztu man nedaudz.

Gabe: [00:25:10] Un es domāju, ka dažreiz tas darbojas. Tā es izdomāju savu ģimeni. Es biju kā Jā, es zinu, ka ir teikts daudz sūdīgu lietu, bet, kā jūs norādījāt, es biju slims, un viņiem tas patīk. Mēs tiešām zinājām, ka esat slims, un arī viņi bija saspringti, domājot, ka tas viss ir viņu vaina.

Gabe: [00:25:25] Jā, jā, jā, jā. līdzņemšana.

Mišela: [00:25:28] Mūsu ģimene ir sajaukta. Jā jā.

Mišela: [00:25:30] Jā jā jā jā. Mūsu ģimenes padarīja mūs garīgi slimus.

Gabe: [00:25:34] Nē, tas ir kā viens no tiem mītiem, kas vienkārši nebeigsies.

Mišela: [00:25:38] Daba pret kopšanu.

Gabe: [00:25:42] Mišela, vienmēr ir lieliski pavadīt laiku kopā ar tevi. Klausieties, vai jums ir kāds, kurš pateiks, lai atrautu Band-Aid, tas ir labākais padoms, ko Gabe Howard jums piedāvā. Es domāju, ka Mišela tam piekritīs.

Mišela: [00:25:51] Es tiešām piekrītu. Vienkārši esiet pārliecināts par to, kas jūs esat, un, ja jūs kādam teiksiet, ka esat lepns par sevi, nelieciet sevi. Un, ja esat pārliecinātāks, jo vairāk cilvēks jūs pieņems.

Gabe: [00:26:05] Tā ir taisnība, un jo vairāk viņi sapratīs un atcerēsies, ja kāds uzdod daudz jautājumu vai ir nobijies, tas parāda, cik ļoti viņi par jums rūpējas, kas bieži tiek nepareizi nolasīts kā dusmu neuzticība un tas liek cilvēkiem aizstāvēties . Nevajag. Cilvēkiem vajadzētu zināt, kas notiek, jo, visticamāk, viņi to nesaprot. Un, ja jūs esat godīgs pret sevi, kad pirmo reizi diagnosticējat, arī jums bija daudz jautājumu, un jūs arī to nesapratāt.

Gabe: [00:26:31] Paldies visiem, ka esat noregulējuši šo bipolārā, šizofrēniķa un aplādes epizodi. Atcerieties, ka varat iet un paķert definēto parasto kreklu. Tas ir burtiski labākais krekls, ko mēs pārdodam. Tāpēc, lūdzu, dodieties uz priekšu un paņemiet to pāri. Pārejiet uz stitcher, Google Play vai Spotify. Atstājiet mums visu zvaigžņu putru un uzrakstiet atsauksmi, kas patiešām palīdz. Visbeidzot, dalieties ar mums sociālajos tīklos par Psych un komentējiet mūs un padariet mūs slavenus.

Gabe: [00:27:00] Mēs redzēsim visus nākamajā nedēļā.

Mišela: [00:27:02] Esi drosmīgs!

Stāstītājs: [00:27:11] Jūs klausījāties bipolāru šizofrēnijas veida apraidi. Ja jums patīk šī epizode, neturiet to pie sevis, dodieties uz iTunes vai vēlamo podcast lietotni, lai abonētu likmi un pārskatītu darbu ar Gabe, dodieties uz vietni GabeHoward.com. Lai strādātu ar Mišelu, dodieties uz Schizophrenic.NYC. Par bezmaksas garīgās veselības resursiem un tiešsaistes atbalsta grupām. Dodieties uz vietnes .com Show oficiālo vietni d.com/bsp, kuru varat nosūtīt mums pa e-pastu uz [email protected]. Paldies, ka klausījāties un plaši dalāties.

Iepazīstieties ar saviem bipolāriem un šizofrēnijas saimniekiem

Pēc tam, kad 2003. gadā viņa bija nodota psihiatriskajai slimnīcai, GABE HOWARD oficiāli tika diagnosticēti bipolāri un trauksmes traucējumi. Tagad, atveseļojoties, Gabe ir ievērojama garīgās veselības aktīviste un godalgotās Psych Central Show podkāsta vadītāja. Viņš ir arī godalgots rakstnieks un runātājs, ceļojot pa valsti, lai dalītos ar humoristisku, tomēr izglītojošu stāstu par savu bipolāro dzīvi. Lai strādātu ar Gabi, apmeklējiet vietni gab Kautard.com.

MICHELLE HAMMER 22 gadu vecumā oficiāli diagnosticēja šizofrēniju, bet 18 gadu vecumā nepareizi diagnosticēja bipolārus traucējumus. Mišela ir godalgotā garīgās veselības aizstāve, kura ir parādījusies presē visā pasaulē. 2015. gada maijā Mišela nodibināja uzņēmumu Schizophrenic.NYC, garīgās veselības apģērbu līniju, ar misiju samazināt stigmatizāciju, uzsākot sarunas par garīgo veselību. Viņa ir pārliecināta, ka pārliecība var novest jūs jebkur. Lai strādātu ar Mišelu, apmeklējiet Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->