Podcast: Vai Kanje Vests palīdz cilvēkiem ar bipolāriem traucējumiem?

Kanye West intervija par dzīvi ar bipolāriem traucējumiem nesen ir izvērsusi plašsaziņas līdzekļu loku. Kungs Vests runā par nepatiku pret medikamentiem, par māniju kā radošu izeju un karjeras priekšrocībām, kas, viņaprāt, viņam ir tāpēc, ka dzīvo ar garīgām slimībām.

Pietiek teikt, ka ikreiz, kad kāds iegūst auditoriju, runājot par dzīvi ar bipolāriem traucējumiem, mūsu saimnieki to pamanīs. Vai viņi piekrīt Vesta kungam? Klausieties tūlīt, lai uzzinātu.

ABONĒT UN PĀRSKATĪT

"Vai jūs zināt daudz bezpajumtnieku šizofrēniķu, kuri labi ēd?"
- Gabe Hovarda

Spilgtākie notikumi no ‘Kanye West Bipolar’ epizodes

[1:00] Kanjas Vestas intervija “Manam nākamajam viesim nav nepieciešams ievads”.

[4:00] Deivids Letermans stāsta savu stāstu par garīgām slimībām.

[12:00] Kas ir Akatīzija?

[19:00] Runājot par bipolāru māniju.

[22:00] Vai mums vajadzētu izmantot garīgas veselības padomus no slaveniem cilvēkiem?

Datorā ģenerēts izraksts ‘Kanye West Bipolar Disorder’ izstādei

Redaktora piezīme:Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis atšifrējums ir ģenerēts datorā, un tāpēc tajā var būt neprecizitātes un gramatikas kļūdas. Paldies.

Diktors: Iemeslu dēļ, kas pilnīgi izvairās no visiem iesaistītajiem, jūs klausāties A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Šeit ir jūsu vadītājas Gabe Howard un Michelle Hammer.

Gabe: Laipni lūdzam šajā A Bipolar, šizofrēniķa un Podcast epizodē. Es esmu Gabe, bipolāra.

Mišela: Un es esmu šizofrēniķis. Es esmu Mišela un neesmu tik skaļa kā Gabe acīmredzot.

Gabe: Tas ir neparasti.

Mišela: Neparasti es parasti esmu skaļākais cilvēks, bet es domāju, ka jūs tikko uzvarējāt, labi, un kas tas bija.

Gabe: Parunāsim par skaļiem garīgi slimiem cilvēkiem, kuriem varbūt nevajadzētu būt tik skaļiem kā viņi.

Mišela: Kāpēc par kuru tu varētu runāt, Gabe? Es, iespējams, nevaru iedomāties kādu, kurš ir mazliet skaļš garīgās veselības jomā, kas padara to par visiem jaunumiem, tikai to drupu mums visiem, es teiktu.

Gabe: Tas ir patiešām skumji, jo viņam ir platforma. Es domāju vienmēr, kad viņš runā par dzīvi ar bipolāriem traucējumiem, plašsaziņas līdzekļi par to nekavējoties ziņo. Kā puisis, kurš, viens, dzīvo ar bipolāriem traucējumiem un divi vēlas runāt par dzīvi ar bipolāriem traucējumiem, un trīs nevar panākt, lai plašsaziņas līdzekļi ziņotu par sūdiem, ir šīs milzīgās dusmas un greizsirdība, kas rodas no tā, ko viņš izvēlas pateikt.

Mišela: Vai jūs domājat, ka cilvēki ir izdomājuši, par ko mēs runājam?

Gabe: Jūs zināt, ka tas ir atkarīgs no tā, vai viņiem ir vai nav Netflix, un vai viņi zina, kas ir jāšanās Deivids Letermans.

Mišela: Mēs runājam par Kanje Vesta kungu.

Gabe: Un Kanye West, par ko mēs jau runājām šovā, kad mēs runājām par slavenībām, bet viņam ir jauna intervija ar Deividu Letermanu par to, kā to sauc? Šis nākamais viesis nav jāievada?

Mišela: Jā.

Gabe: Un viņš runā par daudzām lietām. Nemetīsim visu interviju. Pirmkārt, ja esat Kanye West ventilators, ja esat viņa mūzikas, viņa radošo darbību, centienu ventilators, viņi lielāko daļu laika pavada par to, bet, protams, ir šī sadaļa, kurā viņi runā.

Mišela: Kad viņš apspriež garīgo veselību un medikamentus.

Gabe: Un kad viņš apspriež dzīvi ar bipolāru un radošo procesu.

Mišela: Un dzīvo ar bipolāriem. Bet viena konkrēta daļa patiešām nonāca pie manis, viena galvenā daļa bija laba ir tā, ka viņš nenoliedza cilvēkus, kuri lieto medikamentus, bet iemeslu, kāpēc viņš neuzņemas nevienu medikamentu. Viens no galvenajiem iemesliem bija tāpēc, ka tie padarīja viņu resnu. Otrs iemesls, kāpēc viņam nepatīk lietot medikamentus, ir tas, ka tas "apslāpē viņa radošumu". Un tas bija milzīgs iemesls, kāpēc es nevēlējos lietot medus, kad biju jaunāks, kad man bija apmēram 18 vai 19 gadi, sākot medus koledžā. Es teiktu, ka es lietoju šos medus, un es biju mākslas specialiste, un tas sabojāja manu mākslas darbu, un es vairs nevarēju darīt savus mākslas darbus mediķu dēļ vai arī es vairs nevarēju spēlēt lakrosu labi mediķu dēļ. Es izdomātu visus šos attaisnojumus un vainotu medikamentus, un es teiktu, ka es vienkārši vairs nelietošu savus medikamentus, tas visu sabojā.

Gabe: Jūs zināt, kas patiesībā apslāpē radošumu un visu sabojā? Mirstot pašnāvībā.

Mišela: Patiesi.

Gabe: Tas tiešām tikai apslāpē, es domāju diezgan daudz dzīves. Tāpēc šīs sarunas mani vienmēr kaut kā kairina. Neviens nelieto zāles, jo viņi īsti nav slimi. Cilvēki, kuriem tiek izrakstīti medikamenti garīgu slimību ārstēšanai, viņu dzīves kvalitāte ir tualetes vīrietī, tas mani vienkārši kairina, jo visi domā, ka cilvēki, kuri lieto psihiatriskās zāles, ir gluži tāpat kā ar viņiem ir pilnīgi labi. Viņiem vienkārši ir tādi jautājumi, kā varbūt maz problēmu šeit un tur, neviens cilvēks, kuram tiek izrakstīti psihiatriskie medikamenti, patiešām nav slimi. Viņiem ir pašnāvības mēģinājumi. Viņi griežas, un viņiem ir bezpajumtniecība. Nopietnos vardarbības vai uzbrukumu gadījumos pret citiem jūs halucinējāt un bijāt tik paranoisks, ka domājāt, ka māte mēģina jūs nogalināt. Bet tas, par ko jūs uztraucāties, bija tas, ka jūsu radošums tiks apslāpēts.

Mišela: Jā tieši tā. Tieši tā. Tieši tā.

Gabe: Gandrīz tā, it kā jūs nedomātu taisni.

Mišela: Ko darīt, ja Kanje Vests šobrīd nebūtu bagāts cilvēks? Kā būtu, ja viņš būtu nabadzīgs? Ko darīt, ja viņš būtu bezpajumtnieks?

Gabe: Tas ir interesanti, jo visu laiku neizvēlēsimies Kanje Vestu. Jūs zināt, ka Deivids Letermans teica kaut ko, kas, manuprāt, bija patiešām interesants. Viņš teica, ka ilgu laiku viņš, Deivids Letermans, nelietoja nekādus medikamentus vai palīdzību psihiskās slimības ārstēšanai, bet ka viņš bija tik dusmīgs, paranojas un neapmierināts, ka mēdza noraut telefonus no sienas un izmest tos pret citām sienām. būtu vajadzīgas divas vai trīs dienas, lai nomierinātos no šiem niknajiem uzliesmojumiem. Un tad viņš to darīja 10 gadus darbā, pirms saprata, ka viņam nepieciešami medikamenti. Tagad Mišela kā kāda, kas atlaista no 11 darbavietām.

Mišela: 8.

Gabe: 8 darba vietas. Cik no šiem darbiem jūs kaut ko norāvāt no sienas un metāt pret sienu savu kolēģu priekšā?

Mišela: Nulle.

Gabe: Labi. Un jūs joprojām nevarējāt saglabāt darbu šizofrēnijas dēļ?

Mišela: Jā.

Gabe: Jā, bet acīmredzot šis puisis varēja saglabāt savu darbu, neskatoties uz to, ka es nezinu, kas par traku, un es to nesaku viegli. Vienkārši viņš bija tik slims, tik dusmīgs un tik simptomātisks, ka pakļāva citus cilvēkus briesmām, un viņa darba vieta viņam bija apsegta.

Mišela: Taisnība.

Gabe: Tāpēc, ka viņš bija Deivids Letermans.

Mišela: Taisnība. Viņš teica, ka ir nonācis tik tālu, šajā dzīves brīdī, kad nav bijis meds, kāpēc viņam tagad vajadzīgi medi? Tas mainīs to, kas viņš ir, un tad viņš teica, ka pēc tam, kad viņš ir izdarījis visu, ko viņa ārsts beidzot teica, vai jūs varat tos vienkārši izmēģināt tagad? lūdzu? Un tad, kad viņš tos paņēma, tas bija pilnīgi jauns dzīvesveids. Tas bija kā ar jaunu brilles nēsāšanu.

Gabe: Un, atklāti sakot, tā bija elites figūra, kas televīzijā runāja ar kādu slavu, turīgu, bagātu, viņam ir daudz resursu, un viņš tagad redz ieguvumu, ja tiek pienācīgi ārstēti garīgās slimības, un pārējie mēs to nedarām, un mēs to nedarām ir tāda veida monēta. Es nedomāju, ka es varētu mest pie tevis, Mišel, un paturēt mūsu aplādi.

Mišela: Ak, ellē nē.

Gabe: Nemaz nerunājot to darīt tik bieži desmit gadus, ka ārsts par to ir uzzinājis. Tas ir tāpat kā es nezinu, Deivid, es domāju, ka tev vairs nevajadzētu mest telefonus cilvēkiem. Varbūt jums vienkārši vajadzētu to izmēģināt? Vai jūs varētu iedomāties, ka jums tas ir? Pārējie mēs nonāktu cietumā.

Mišela: Jūs zināt, kas ir patiešām smieklīgi? Visi zina, ka Naomi Kempbela uzmeta asistentei tālruni, un neviens nezina, ka Deivids Letermans mēdza izlaupīt tālruņus no sienas un mest tos cilvēkiem vai tamlīdzīgi. Aiziet? Vīrieši pret sievietēm. Aiziet. Tieši tā. Es to iesaku. Tas ir mazliet seksists, Gabe.

Gabe: Es domāju, ka šis aplāde bija par to, kā mēs dusmojāmies uz cilvēkiem par dezinformācijas izplatīšanu par psihiatriskām zālēm. Arī mums tagad jāapspriež misogyny?

Mišela: Tā vienmēr ir mizogija. Jūs vienmēr dzirdat par grūtām sievietēm, kuras nekad nedzirdat par grūtiem vīriešiem.

Gabe: Tev taisnība. Piemēram, kad par to dzirdējām no Naomi Kempbelas, mēs domājām, ka viņa ir kuce. Mēs vienkārši domājām, ka viņa ir ļauna un dusmīga. Bet, kad dzirdējām par to no Deivida Letermana, domājām, ka viņš ir slims. Tātad tas ir tikai vēl viens iemesls, kāpēc šai zāļu sarunai patiešām ir jābūt niansētākai un saprotamākai, jo iedomājieties, vai Naomi Kempbelai būtu nepieciešami medikamenti, bet viņas ārsts viņu nesēdina un neapspriež? Tāpēc, ka ārsts jums neteiks, ka esat kuce. Bet ārsts patiešām teica vīrietim, ka viņš ir garīgi slims. Tāpēc varēja būt tik daudz laika, pirms Naomi Kempbela saņēma nepieciešamo palīdzību, jo uz viņu neuzskatīja kā simptomātisku. Viņu uzlūkoja kā ļaunu un neiznīcinātu, un, labi, sievieti.

Mišela: Vai mēs vispār zinām, kas Naomi Kempbelam ir ar garīgu slimību?

Gabe: Es godīgi nezinu. Bet es garantēju, ka viņas ārsti par to nerunā. Mēs visi tikko esam izlaiduši acis, ka viņa ir tikai kaut kāds traks cilvēks, kurš met telefonus, un ar traku es nedomāju kā garīgi slimi traki. Es domāju tikai tā, kā jūs zināt, vienkārši domājat.

Mišela: Tikai, jā.

Gabe: Lai nu kas. Un tas ir tikai tik skumji, jo varbūt viņa ir simptomātiska? Es nezinu, vai viņai ir garīga slimība vai nav. Bet jūs zināt, ka Deivids Letermans iemeta tālruni. Viņš ir garīgi slims. Viņa iemeta telefonu. Varbūt viņa ir garīgi slima? Vai varbūt Deivids Letermans ir tikai pakaļa, kas met telefonus?

Mišela: Aizturēt. Mums ir jādzird no mūsu sponsora.

Diktors: Šo epizodi sponsorē BetterHelp.com. Droša, ērta un pieejama tiešsaistes konsultēšana. Visi konsultanti ir licencēti, akreditēti profesionāļi. Viss jūsu kopīgotais ir konfidenciāls. Ieplānojiet drošas video vai tālruņa sesijas, kā arī tērzēšanu un īsziņu nosūtīšanu ar terapeitu, kad vien jums šķiet, ka tas ir nepieciešams. Tiešsaistes terapijas mēnesis bieži maksā mazāk nekā viena tradicionāla klātienes sesija. Dodieties uz vietni BetterHelp.com/ un izbaudiet septiņu dienu bezmaksas terapiju, lai uzzinātu, vai tiešsaistes konsultācijas jums ir piemērotas. BetterHelp.com/.

Mišela: Un mēs atkal runājam par bipolāriem plašsaziņas līdzekļos.

Gabe: Tev ir taisnība. Mēs piešķiram vīriešiem daudz vāka, un mēs Kanye daudz sedzam, jo ​​mēs domājam, ka viņš ir drosmīgs, ka tik publiski runā par dzīvi ar garīgām slimībām. Bet kādu brīdi izdalīsim šo vēstījumu. Viņa vēstījums ir, ja jums ir bipolāri traucējumi, jūs nevēlaties sabojāt prātu, lietojot zāles. Tāpēc nelietojiet tos. Tagad, ja reperis ir daudzmiljonārs platīna pārdevējs, varbūt tas ir labākais lēmums. Bet lielākā daļa cilvēku, kas dzird viņa vēstījumu, nav slaveni mākslinieki, kas pārdod daudzplatīnu.

Mišela: Un tāpēc viņam ir bīstami teikt šīs lietas.

Gabe: Tieši tā.

Mišela: Un otrs komentārs, ko viņš teica, bija tas, ka viņš neteica šo vārdu pa vārdam, bet viņš pieminēja, ka psihiskie mediķi padarīja viņu resnu, un tagad viņš ļauj cilvēkiem zināt, ka oh psihiskie mediķi var padarīt jūs resnu. Lieta ir tāda, ka psihiskajiem medikamentiem var būt dažādas jebkādas blakusparādības, un jūs nezināt, kādas ir blakusparādības, līdz jūs tos lietojat un redzat, kā viņi reaģē uz jūsu ķermeni, un tas var būt kaitinošs, bet tad jūs varat arī lietot citas zāles, kas novērsīs šo blakusparādību. Jums ir jāizmēģina dažādas lietas. Tāpat kā es vienmēr saku, pret galvassāpēm ir dažādi medikamenti, tāpat kā dažādi psihiski mediķi. Jums ir jāizdomā, kurš no jums darbojas. Visiem tiem ir dažāda veida blakusparādības. Kāds varētu būt svara pieaugums, kāds - svara zudums.

Gabe: Man šķiet, ka jūs to esat teicis kā pāris reizes miljonu reižu.

Mišela: Es to esmu teicis. Es to atkārtoju atkal un atkal, jo tur ir tādi cilvēki kā Kanje Vests, paziņojot, ka psihiskie mediķi padara jūs resnu un, ja jūs esat jauna meitene, kas aug kā es, un ja es kādreiz esmu dzirdējis, ka psihiskie mediķi padara jūs resnu un es Es uzaugu vidusskolā, domājot, ka man ir jābūt izdilis, izdilis, izdilis, izdilis, gaidi, vai man vajadzētu lietot zāles? Pagaidiet, tie var padarīt jūs resnu? Es to nepieņemšu, jo tas mani padarīs resnu.

Gabe: Un tas ir tik biedējoši, jo būtībā tiek teikts, ka jūs drīzāk būtu miris, nevis resns. Jo ar to jūs riskējat. Garīgās slimības ir nopietnas; bipolāri traucējumi 15% mirstības rādītājs, šizofrēnija - 15% mirstības līmenis, abus veicot pašnāvībā. Tātad, nesaņemot pareizu ārstēšanu, jūs paaugstināt izredzes mirt no pašnāvības. Diemžēl cilvēkiem ar šizofrēniju un bipolāriem traucējumiem mēs mēdzam kļūt resni, pat ja mēs nelietojam zāles, jo mēs nevaram atļauties dārgu pārtiku. Es domāju, ka jūs zināt daudz, piemēram, bezpajumtnieku šizofrēniķu, kuri labi ēd? Jūs domājat, ka mēs ēdam liesu gaļu? Nē, mēs ēdam nevēlamu pārtiku un taukainus ēdienus, kurus varam atrast. Es domāju, ka mums vienkārši ir jāsaprot, ka pasaulē ir sliktākas lietas nekā resnums un varbūt 16 gadus vecs to nesaprot. Jūs vienmēr sakāt 16 gadus veca meitene, bet viņi ir 16 gadus veci zēni, kas arī to nesaprot. Paskaties, ka neviens negrib kļūt resns. Mēs visi piekrītam, ka mēs visi vēlamies būt plāni, veselīgi supermodeli un izskatīties fantastiski. Bet, lai izskatītos fantastiski, mums ir jābūt dzīviem, un veselībai ir vairāk nekā skaitlim skalā.

Mišela: Ļoti patiess. Un es nedomāju, ka būt resnam tiešām ir vissliktākā blakusparādība. Pastāv daudz sliktākas blakusparādības. Vai jums kādreiz ir bijusi akatīzija? Tas ir šausmīgi.

Gabe: Paskaidrojiet mūsu klausītājiem akatīziju.

Mišela: Akatīzija. Man tas radās, lietojot noteiktu antidepresantu, bet būtībā šķiet, ka lecat ārā no savas ādas, jūs nevarat pārtraukt kustību, jūs nevarat pārtraukt runāt, jūs nevarat pārtraukt neko nedarīt. Tas ir tik briesmīgi. Tas ir tāpat kā jūsu iekšienē rāpjas lietas, un jūs vēlaties noplēst ādu. Tā ir visbriesmīgākā sajūta jebkad. Es atceros, ka es braucu un man bija akatīzija, un es gribēju vemt, jo es tik ilgi sēdēju uz vietas. Es tikai domāju, ka grābšos no mierīgas sēdēšanas. Tas ir tik šausmīgi.

Gabe: Bet vai nav labi, ja ir tāda sajūta, kamēr esi glīts un tievs?

Mišela: Nē.

Gabe: Bet kāpēc cilvēki tā domā? Un es runāju nopietni. Es nevienu neizveidoju jokam, vienkārši mums ir tāda tendence mūsu valstī, Amerikā, justies kā vissvarīgākais, kā mēs izskatāmies, un mums ir vienalga, kā mēs jūtamies. Jūs zināt cilvēkus, kuri lieto psihiatriskas zāles, un viņi tiek ārstēti iemesla dēļ. Viņi jūtas pašnāvīgi, dzird balsis, mēs halucinējam, esam nomākti, mēs nevaram nokāpt no dīvāna, mēs nevaram noturēt darbus, mēs nevaram uzturēt jēgpilnas attiecības, mēs neatrodam prieks par dzīvi un medikamenti, kā arī terapijas un pārvarēšanas prasmes un atbalsta grupas visām šīm lietām, lai to labotu. Klausieties, es labāk gribētu būt resna un laimīga, nekā ļoti skaists līķis vai ļoti skaists cilvēks, kurš nevar pamest savu māju, jo uztraukuma un panikas dēļ viņš vienkārši ir pārāk nobijies.

Mišela: Un tā ir taisnība. Bet jūs zināt, ko es darīju, kad es paskaidroju, kad mans pašreizējais ārsts? Kā tas bija, ka es jau iepriekš biju lietojis tādu antidepresantu un man radās šī sajūta, un tieši tad viņš man pastāstīja, kas ir akatīzija, un tagad es biju tāda: "Ak, man bija akatīzija?" Un viņš saka: “Ak, ja jums ir akatīzija, vienkārši lietojiet šīs zāles kopā ar to. Tas notiks uzreiz. ” Un es biju kā: “Ko? Man vienkārši jālieto vēl viena tablete, un akatīzijas tur nebūs? " Tāpēc man nācās dzert citas zāles, un jūsu blakusparādība izzūd. Ta-da!

Gabe: Un tas nav vienīgais veids; dažreiz viņi var zināt, vai mainīt narkotikas. Izmantojiet antidepresantu piemēru. Ir daudz antidepresantu, un klases notiek kopā. Piemēram, pieņemsim, ka viņi izraksta antidepresantu A un tas, piemēram, izraisa akatīziju. Viņi var teikt, ka antidepresants B ir ļoti tuvu A. Tātad mēs pārvietosim jūs no A un uzliksim jūs uz B un redzēsim, vai šis simptoms izzūd, un tad, kad tas izzūd, jūs varat palikt uz antidepresanta B ļoti ilgi ilgu laiku. Tagad es esmu lietojis dažus savus medikamentus, gandrīz divus gadu desmitus. Pagāja ilgs laiks, lai atrastu pareizo kombināciju. Bet, kad esat atradis pareizo kombināciju, tas ir tikai neliels uzlabojums šeit un tur. Jūs zināt, ka tas ir līdzīgs tam, kā jums paiet ilgs laiks, lai atrastu perfektu kleitu, taču tās uzvilkšana prasa tikai piecas minūtes. Ideālas kombinācijas atrašana prasa ilgu laiku. Bet, kad jums ir ideāla kombinācija, tas ir tikai tā papildināšanas jautājums.

Mišela: Tieši tā.

Gabe: Jāatrod īstie apavi.

Mišela: Tieši tā. Un tad, kad atradīsit šo perfekto kombināciju, jūs esat tikai tas, kas jūs varat būt labākais. Tā es jūtos. Esmu atradis perfektu kombināciju. Un es esmu tik laimīga.

Gabe: Viena no lietām, ko mēs, protams, sākām no šīs sarunas, bija “tas apslāpē manu radošumu”. Un, protams, es eju uz lielo, jūs nevarat būt radošs, ja nomirstat pašnāvībā. Bet nedaudz piezvanīsim. Jūs zināt, ka pašnāvība acīmredzami ir vissliktākais scenārijs, un no tā es visvairāk baidos pasaulē. Bet tas ne vienmēr ir lielākais un ne vienīgais, kas apslāpē radošumu. Piemēram, ja jūs esat tik nomākts, ka nevarat izkāpt no gultas, cik radošs jūs esat? Ja jūs nevarat atstāt savu māju, cik radošs jūs varat būt? Tā kā jūs nevar iedvesmot daba. Ja visi draugi ar jums nerunā un jūsu dzīve ir haosa un visi ir dusmīgi, ko tas dara ar radošo procesu? Un, protams, ja jūs nevarat sevi uzturēt, ja jūs nevarat zināt darbu vai iegūt pārtiku, un jums nav stabilas dzīves situācijas vai zināt, no kurienes nāk jūsu nākamā maltīte, ko tas dara radošums? Man patīk strādāt ar tevi, Mišel, jo tu savā ziņā esi kaut kāds stereotips, jo tu esi garīgi slims, tikai tas mums pieder. Un jūs esat arī mākslinieks.

Mišela: Jā.

Gabe: Runājiet par to, kā šis ceļojums bija jums, jo es zinu, ka sākumā jūs ļoti satraucāt par to, ka nevarat būt mākslinieks, ja lietojat zāles un acīmredzami vairs nejūtaties.

Mišela: Nu sākumā tiešām daudz no tā bija mākslas darbi. Tas bija sports. Tā bija saruna ar cilvēkiem. Es nevarēju atrast pareizos medikamentus ļoti ļoti ļoti ilgu laiku, un tikai viss, kas daudz no tā bija ar sportu, piemēram, ja man būtu slikta diena, es to vainotu saviem medikamentiem. Tāpat kā tad, ja man praksē būtu slikti. Manu zāļu dēļ es vairs nekad nelietoju zāles. Tas padara mani sliktu sportā vai, piemēram, ja es mācītos mākslas klasē un man likās, ka es nevarēju kaut ko pareizi uzzīmēt, tas bija, piemēram, ka manas zāles man tagad sniedz sliktas idejas. Tā tikai vainošana ir vainošana visu vainošana. Ja es domātu, ka man vienkārši ir kaut kā slikta saruna vai kaut kas tāds. Viss, kas, manuprāt, notika nepareizi, es vainos savus medus. Jebkas. Ne tikai māksla, viss, ko es vainoju mediķiem.

Gabe: Es esmu iestrēdzis satiksmē, stulbi mediķi.

Mišela: Viss, tāpēc es vienkārši ieslēdzu un izslēdzu, ieslēdzu un ieslēdzu un izslēdzu, līdz beidzot tikko teicu, ka jūs zināt, ko, es esmu laimīgāks par mediķiem. Es ņemšu tos un tad es redzēju, ka mana dzīve kļūst labāka. Jūs zināt, ka es patiešām redzēju, ka mana dzīve kļūst labāka, un citi cilvēki sāka pamanīt, ka esmu laimīgāka. Es nebiju tik omulīgs. Mani tuvākie draugi ir kaut kas tāds, kā: “Vai jūs esat lietojis savas zāles? Patīk, kas ar jums atšķiras? ” Tas bija lieliski.

Gabe: Visveiksmīgākie panākumi, kas jebkad bijuši kā mākslinieks.

Mišela: Jā.

Gabe: Ir ieradies pēdējos trīs gados.

Mišela: Mm hmm.

Gabe: Pēdējo trīs gadu laikā, kad jūs esat bijis, es ienīstu teikt, ka tas ir atbilstošs, bet jā, jūs esat bijis?

Mišela: Taisnība.

Gabe: Tātad, pirms lietojāt medikamentus, jums, iespējams, bija radošas svītras, piemēram, jūs teicāt, ka uztrauksieties, un jūs uzzīmējat šos ļoti detalizētos zīmējumus, bet pēc tam, kad esat ieguvis stabilu un pareizo medikamentu, jūs varējāt pāriet uz nākamo fāzi, kas bija tos pārdot, sagatavot un tirgot, un tagad cilvēki burtiski visā pasaulē ir redzējuši jūsu mākslu. Ja jūs joprojām nebūtu medikamentozs, vai domājat, ka būtu sācis savu apģērbu līniju un publicējis izdrukas un tamlīdzīgas lietas? Vai arī jūs joprojām sēdētu viens pats savā istabā un būtu ļoti radošs, bet neviena neredzama?

Mišela: Ja es nebūtu medikamentozs, es būtu miris.

Gabe: Labi. Bet pieņemsim, ka jūs tā nebijāt.

Mišela: Labi. Jā. Bet saki, ka es nebiju miris?

Gabe: Nē nē. Tas, ko jūs raksturojat, ir sēdēšana vienatnē un zīmēšana.

Mišela: Es redzu, ko jūs sakāt. Ja es nebūtu medikamentozs, es šeit nebūtu. tāpat kā man nebūtu podkāsta, man nebūtu uzņēmuma, man nebūtu nekā.Es dzīvotu savā bērnības guļamistabā, piemēram, “Ak jā, es domāju, ka man joprojām ir mana skiču grāmata ar maniem marķieriem. Es joprojām zīmēju visus šos zīmējumus un vairs ar tiem neko nedaru. ” Es domāju, ka es nekad neko nebūtu darījis. Es vienkārši neko nedarītu. Kā mamma uzkliedza iztīrīt manu istabu.

Gabe: Tas vienmēr ir vēstījums, ka man patīk tur izkļūt. Jūs zināt bipolāru māniju. Tam ir šī sabiedrisko attiecību problēma.

Mišela: Jā, ko viņš teica par paaugstināšanu.

Gabe: Ak nē.

Mišela: Uzbraukt uz augšu. Jā. Viņš turpināja teikt. Tas bija laiks, kad viņš tuvojās Dievam.

Gabe: Caur mani plūst viss aizraujošais Visums. Tas ir brīnišķīgs. Un klausieties, varbūt, ja jūs esat slavens daudzplatīna multimiljonārs, tas darbojas. Bet es jums saku - pārējiem mums, man un tūkstošiem cilvēku, ar kuriem esmu runājis ar māniju, mums šķiet, ka Dievs darbojas caur mums. Mums šķiet, ka Visums darbojas caur mums. Bet, atskatoties uz patiesībā paveikto, atbilde nav nekas. Mums bija vesela kaudze ideju, un mēs daudz runājām, bet nekas nenotika.

Mišela: Jā. Kad esat Kanje Vests, jums ir nauda, ​​lai faktiski notiktu.

Gabe: Un cilvēki jums seko apkārt un pieraksta.

Mišela: Es domāju, ka es varētu saprast, kāpēc viņš var iegūt visu maniakālo un visu tamlīdzīgo, jo viņam ir tūkstošiem miljonu sekotāju un daudz un daudz naudas. Es varu saprast, kāpēc viņš tāds kļūst. Tāpat kā tikai viņam jādara, ir jādomā par visu naudu un jādomā par visu ietekmi, kas viņam ir. Padomājiet par to, kā viņš ir precējies ar Kimu Kardašjanu un ko jūs domājat par viņu, kas viņš ir un cik slavens viņš ir. Ja man tas viss būtu, es būtu kā Jā. Paskaties uz mani, paskaties, kas es esmu. Es esmu bagāts. Es to visu dabūju, ko es varētu darīt, ko vien vēlos, ja vēlos to darīt un darīšu to, ko vēlos darīt tieši tagad. Es piezvanīšu. Es to panākšu. Jā, viņš var būt tik radošs, cik vēlaties. Viss, kas jums jādara, ir veikt tālruņa zvanu labi.

Gabe: Bet tas nav radošums, tas ir vuajisms. Cilvēki viņu vēro, jo viņi ir aizrāvušies, un jūs audzinājāt Kardašianus. Nākamo pāris minūšu laikā mēs nerunājam par garīgām slimībām. Neviens nav garīgi slims. Jūs esat 22 gadus veca sieviete, un jūs izsaucat Kimu Kardašjanu un sakāt: “Sveika, Kardašjanas jaunkundz. Man ir nepieciešams padoms karjeras uzsākšanai. ” Un Kima Kardašjana saka: “Lūk, ko jūs vēlētos darīt. Jūs vēlaties atvērt sociālo tīklu kontu un ievietot savu muca attēlus. Jūs gribēsiet visu nakti iziet ārā un redzēt jūs piedzēries dažādos bāros. ”.

Mišela: Viņa to nedara.

Gabe: “Ja jums var būt daži draugi, kuri var ar jums iesaistīties kautiņos un skandālos? Jūs patiešām vēlaties radīt daudz sajūsmas par visām lietām, kas aizrauj šarms, grims un mode. ” Tā kā tas viss darbojās Kimas Kardašjanas labā, un viņa ar to ir slavena, un šī ir lieliska ideja. Ja jūs esat Kardašians. Bet vai jūs tiešām domājat, ka vidusmēra 22 gadus vecajam cilvēkam tiešām vajadzētu tikai ievietot viņas dibena attēlus sociālajos tīklos. Vai tā viņai ir laba ideja?

Mišela: Tas ir dīvainākais salīdzinājums, Gabe. Mēs tikko veicām dīvaināko salīdzinājumu.

Gabe: Es neveicu dīvainu salīdzinājumu. Es domāju, ka esmu, un es tikai saku, ka tas, kas der Kardašjaniem, nederēs vidusmēra cilvēkam. Bet nez kāpēc.

Mišela: Jā, bet daudzi cilvēki mēģina. Daudzi cilvēki mēģina.

Gabe: Jā, un kas notiek ar šiem cilvēkiem?

Mišela: Labs jautājums.

Gabe: Viņi cieta neveiksmi.

Mišela: Viņi cieta neveiksmi.

Gabe: Labs jautājums. Nekas. Viņiem nekas nenotiek, bet kāda iemesla dēļ, kad Kanje Vests sniedz garīgās veselības padomus, cilvēki, šķiet, sekos tam. Tā ir laba ideja. Vai tā nav slikta ideja? Varbūt mums nevajadzētu saņemt garīgās veselības padomus no slaveniem cilvēkiem tāpat kā mums nevajadzētu saņemt karjeras padomu no Kimas Kardašjanas, ja vien jūs nevēlaties būt realitātes zvaigzne un tad varbūt. Bet tā nav. Tas nav piemērots visiem izmēriem. Un man nepatīk, kā visi saņem slaveno cilvēku padomus dzīvošanai ar garīgām slimībām. Viņu dzīve nav tāda pati kā mūsu. Pirmkārt, viņiem ir nauda, ​​resursi, palīdzība un veselības apdrošināšana. Daudziem cilvēkiem ar garīgām slimībām nav nevienas no šīm lietām. Mēs uzskatām sevi par laimīgiem, jo.

Mišela: Man ir ļoti paveicies.

Gabe: Tā kā mums ir atbalstoša ģimene un tāpēc, ka mēs esam vidusslānis, tad ja mums ir paveicies, ka mums ir atbalstoša ģimene un esam vidusslānis, kur ir Kanje Vests? Mums ir paveicies. Gabei Mišelā ir paveicies. Tātad viņš ir tikko ārpus šīs jāšanās stratosfēras.

Mišela: Jā, es domāju, ka tas ir arī interesanti, ka viņš teica, ka jūs zināt, ka viņš ir bijis bipolārs, jūs zināt, ka viņam ir diagnosticēta, jūs zināt, ka viņam tas ir bijis tikai divus gadus. Un es esmu kā gaidīt, gaidīt, gaidīt. Jums ir diagnosticēta pirms diviem gadiem. Cik ilgi jums tas ir bijis?

Gabe: Jā. Ak jā, viņam tas ir bijis visu mūžu.

Mišela: Tas, ka tas tika diagnosticēts pirms diviem gadiem, nenozīmē, ka esat bijis bipolārs tikai divus gadus.

Gabe: Jā, viņš vienkārši slido bez diagnozes.

Mišela: Visiem vienkārši jāzina, ka tas, ka esat diagnosticēts noteiktā vecumā, nenozīmē, ka jums tas bija tikai kopš šī noteiktā vecuma.

Gabe: Mēs kaut kā tuvojamies izrādes beigām, un es domāju, ka esam apskatījuši daudz lietu. Atkal Kanye West, kā reperis, kā izpildītājs, kā mākslinieks, cepure viņam ir nost. Viņš acīmredzot ir pārsteidzošs.

Mišela: Viņam ir talants.

Gabe: Viņš ir neticami talantīgs, bet man tikai jāsaka, ka kā garīgās veselības aizstāvis viņš ir bīstams un maldinošs, un viena no lietām, ko viņš teica, atklāti sakot, manuprāt, bija visvairāk aizvainojošā lieta, ko viņš teica, ka viņš ir visvairāk tur ir slavens bipolārs. Un tajā brīdī, kad viņš teica, ka es domāju tikai par to, kur, pie velna, ir Kerija Fišere, kad viņa tev ir vajadzīga? Tāpat kā viņa celsies no miroņiem un saka: “Atvainojiet? Fuck you. Es esmu princese, sasodītā Leja. Es uzrakstīju grāmatu par bipolāriem traucējumiem. Es iestājos par visu šo valsti. ” Un man jāsaka, ka lielākajai daļai cilvēku, kas vecāki par 50 gadiem, nav ne jausmas, kas ir Kanje Vests. Viņi visi zina, kas ir Kerija Fišere. Tas ir pierādījums tam, ka puisis ir bipolārs, jo domāt, ka esat slavenākais, ir maldi.

Mišela: Man patika tas, ko jūs tikko teicāt. Tas bija brīnišķīgi. Man tas patīk.

Gabe: Paldies visiem, ka klausījāties šo Bipolar, šizofrēniķa un Podcast epizodi. Ja jūs nedalāties mūs ar draugiem, tas nozīmē, ka jūs nedalāties mūs ar saviem draugiem. Kāds tu esi draugs? Sociālie mediji to atvieglo. Mēs nevaram to padarīt vieglāku. Lūdzu, pārejiet uz vietni .com/BSP, lai atrastu iecienītākās epizodes un ievietotu tās visur. Mēs redzēsim visus nākamajā nedēļā.

Diktors: Jūs esat klausījies A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast. Ja jums patīk šī epizode, neturiet to pie sevis, dodieties uz iTunes vai vēlamo Podcast aplikāciju, lai abonētu, novērtētu un pārskatītu. Lai strādātu ar Gabi, dodieties uz vietni GabeHoward.com. Lai strādātu ar Mišelu, dodieties uz Schizophrenic.NYC. Lai iegūtu bezmaksas garīgās veselības resursus un tiešsaistes atbalsta grupas, dodieties uz vietni .com. Šīs izrādes oficiālā vietne ir .com/BSP. Jūs varat nosūtīt mums e-pastu uz [email protected]. Paldies, ka klausījāties, un dalieties plaši.

Iepazīstieties ar saviem bipolāriem un šizofrēnijas saimniekiem

Pēc tam, kad 2003. gadā viņa bija nodota psihiatriskajai slimnīcai, GABE HOWARD oficiāli tika diagnosticēti bipolāri un trauksmes traucējumi. Tagad, atveseļojoties, Gabe ir ievērojama garīgās veselības aktīviste un godalgotās Psych Central Show podkāsta vadītāja. Viņš ir arī godalgots rakstnieks un runātājs, ceļojot pa valsti, lai dalītos ar humoristisku, tomēr izglītojošu stāstu par savu bipolāro dzīvi. Lai strādātu ar Gabi, apmeklējiet vietni gab Kautard.com.

MICHELLE HAMMER 22 gadu vecumā oficiāli diagnosticēja šizofrēniju, bet 18 gadu vecumā nepareizi diagnosticēja bipolārus traucējumus. Mišela ir godalgotā garīgās veselības aizstāve, kura ir parādījusies presē visā pasaulē. 2015. gada maijā Mišela nodibināja uzņēmumu Schizophrenic.NYC, garīgās veselības apģērbu līniju, ar misiju samazināt stigmatizāciju, uzsākot sarunas par garīgo veselību. Viņa ir pārliecināta, ka pārliecība var novest jūs jebkur. Lai strādātu ar Mišelu, apmeklējiet Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->