Podcast apraide: resursdatoram ierakstīšanas laikā ir tiešraides panikas lēkme

Panikas lēkmes var parādīties visērtākajā laikā, piemēram, kad ierakstāt aplādi. Šajā epizodē Gabei mikrofona priekšā ir panikas lēkme, un viņa nolemj, ka sudraba uzlika parāda klausītājiem, ka pat kādam, kas atveseļojas, ir simptomi.

Klausieties šo epizodi, lai uzzinātu par panikas lēkmēm un noskaidrotu, vai Gabe to izdara. (Brīdinājums par spoileri: ar viņu viss ir kārtībā.)

ABONĒT UN PĀRSKATĪT

"Mēs saucam sevi par atveseļošanos, taču šie simptomi pilnībā neizzūd."
- Mišela Hammera

Spilgtākie notikumi no sērijas “Panic Attack Live”

[2:30] Gabe piedzīvo panikas lēkmi, un mēs to ierakstījām.

[4:00] Kas izraisīja šo panikas lēkmi?

[7:40] Gabes panikas lēkmju vēsture.

[11:00] Kāpēc Gabe zina tik daudz par savu slimību?

[12:50] Mišela klātbūtne un šī izrāde liek Gabei uzsvērt.

[18:00] Vai sabiedrības viedoklis ir stresa faktors?

[25:00] Simptomi pilnībā neizzūd, pat lietojot medikamentus.

Datorā ģenerēts atšifrējums raidījumam “Saimniekam ir panikas lēkme tiešraidē ierakstīšanas laikā”

Redaktora piezīme:Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis atšifrējums ir ģenerēts datorā, un tāpēc tajā var būt neprecizitātes un gramatikas kļūdas. Paldies.

Stāstītājs: [00:00:09] Iemeslu dēļ, kas pilnīgi aizbēg no visiem iesaistītajiem, jūs klausāties A Bipolar, šizofrēniķi un Podcast apraidi. Šeit jūsu vadītājas Gabe Howard un Michelle Hammer.

Mišela: [00:00:19] Laipni lūdzam vietnē A Bipolar, šizofrēniķis un aplāde. Es esmu Mišela. Man ir šizofrēnija.

Gabe: [00:00:25] Mani sauc Gabe. Man ir bipolāri traucējumi.

Mišela: [00:00:27] Un šodien mēs runājam par panikas lēkmēm. Gabe, kas notika nesen?

Gabe: [00:00:35] Tāpēc es nedaudz atvelku priekškaru un paskaidrošu, kā mēs ierakstām izrādi.

Gabe: [00:00:40] Lielākajā daļā mūsu šovu Mišela iekāpj lidmašīnā un lido uz manu māju, piemēram, cik ļoti mēs esam veltīti labas kvalitātes šovu veidošanai.

Mišela: [00:00:49] Lidmašīna faktiski nolaižas viņa priekšējā pagalmā.

Gabe: [00:00:52] Tas ir patiešām lieliski. Man ir milzīgs priekšpagalms ar lidlauku.

Mišela: [00:00:56] Jā.

Gabe: [00:00:58] Un mēs ceļamies tajos vai plānojam izrādes, ierakstām izrādes, dodamies pēc Diētas koksa. Dīvainā kārtā mēs daudz nonākam Sema klubā, taču vienlaikus ierakstām kā daudz izrādes.

Gabe: [00:01:10] Tas ir liels trīs / četru dienu iestudējums, lai ierakstītu šīs izrādes, un mēs to darām daudz.

Mišela: [00:01:17] Šajā konkrētajā dienā es un Gabe skatāmies Tautas tiesu, un viņam sākas panikas lēkme. Varbūt tā bija Tautas tiesa un Gabe iet, man ir panikas lēkme. Ejam ierakstīt.

Gabe: [00:01:33] Jā. Tad tieši tā arī notika. Tātad tas, ko jūs dzirdēsit, ir ļoti rediģēta versija. Jūs zināt, ka faktiskais ieraksts bija apmēram 45 minūtes, varbūt tuvāk stundai, kad Gabe piedzīvoja panikas lēkmi un Mišela mēģināja saprast, kas notiek. Bet mēs to rediģējām līdz aptuveni 10 minūtēm pienācīgas kvalitātes audio. Tas ir mazliet sajaukts. Daži no izcirtņiem nav tie, ko jūs noteikti varētu sagaidīt, taču mēs vēlējāmies iegūt labās daļas, un mēs to nedarījām. To visu neviens negrib dzirdēt.

Mišela: [00:02:03] Gabe sāka uz mani kliegt.

Gabe: [00:02:06] Tas bija jautri. Tas bija jautri. Tātad jūs to klausīsities nākamās 10 minūtes, un tad mēs ar Mišelu atgriezīsimies, lai izskaidrotu notikušo. Te nu mēs esam.

Stāstītājs: [00:02:17] Šeit ir jūsu vadītājas Gabe Howard un Michelle Hammer.

Mišela: [00:02:20] Laipni lūdzam vietnē A Bipolar, šizofrēniķis un Podcast. Es esmu Mišela. Es esmu šizofrēniķis.

Gabe: [00:02:25] Es esmu Gabe. Es esmu bipolārs un man ir panikas lēkme.

Mišela: [00:02:28] Jā, jūs to dzirdējāt visi. Gabe piedzīvo panikas lēkmi. Gabe, es vēlos, lai es zinātu labākās lietas, ko tev šobrīd pateikt, lai palīdzētu tev izkļūt no šī panikas lēkmes. Bet vai jūs zināt, kas izraisīja šo panikas lēkmi?

Gabe: [00:02:40] Tas ir liels stress. Ir daudz ... tas ir ļoti saspringti, ja Mišela ir manā mājā, un tas ir ļoti saspringts, ja jādara aplāde, un ir ļoti saspringti, ja jārunā par mēģinājumiem visu turēt kopā un visu turēt ...

Mišela: [00:02:58] Vai jūsu sirds šobrīd vienkārši sirdsklauves kā traka?

Gabe: [00:03:01] Es nedomāju, ka tas ir sirdsklauves, piemēram, tas sit.

Mišela: [00:03:03] Tas pukst. Vai jūs svīstat? Vai jūtat elpas trūkumu? Vai jums šķiet, ka jūs slāpē?

Gabe: [00:03:10] Jā.

Mišela: [00:03:11] Es zinu, ka tā jums ir kā ļoti drausmīga pieredze. Cik bieži Jums ir panikas lēkmes?

Gabe: [00:03:17] Pāris reizes nedēļā.

Mišela: [00:03:19] Vai viņi visi ir vienādi?

Gabe: [00:03:21] Nē, es domāju, ka nekas nav tas pats, viss vienkārši nav tas pats. Paskaties uz…

Mišela: [00:03:27] Kas notiek ar jūsu roku, ko jūs man šobrīd rādāt? Vai jūsu… vai jūs… Vai jūsu rokas tik ļoti trīc, ka jūs vienkārši nevarat turēt rokas nekustīgas?

Gabe: [00:03:35] Tur ir tā. Bet paskaties uz to visu.

Mišela: [00:03:37] Jūs maināt krāsas.

Gabe: [00:03:38] Paskaties uz visiem sviedriem.

Mišela: [00:03:40] Visi sviedri, jo jūs vienkārši esat tik karsts, ka esat pārkarsis.

Gabe: [00:03:44] Nē man nav ... es nedomāju, ka tas ir pārkarsis. Es domāju, ka tas ir…

Mišela: [00:03:48] Kāds ir labākais scenārijs, kas, jūsuprāt, jums šobrīd palīdzētu? Iet gulēt? Skataties vairāk TV? Tusēties ar savu suni?

Gabe: [00:03:57] Es parasti ēdu tikai daudz kā sāļus ... piemēram, zemesriekstus vai kliņģerus, jo tikai sajūta manā mutē jūtas labāk un kraukšķēšana mani novērš. Es nezinu, vai tam ir jēga. Tas vienkārši jūtas labi.

Mišela: [00:04:15] Tāpēc šo panikas lēkmi izraisa stress, kad es esmu šeit.Mums šeit jāreģistrē daudz Podcast apraides, rīt strādājiet ar mani pār savu citu Podcast Podcast for Psych Central Show ... tas ir tikai daudz darāmo lietu, un tas viss jums vienkārši uzbruka uzreiz, un jūs esat vienkārši laipns zaudēt to savā ziņā, kas ir tas, kas to visu izraisīja? Vai bija kaut kas līdzīgs kaut kam teikts vai kaut kas… Vai bija kāds ārējs faktors, vai, jūsuprāt, tas viss bija iekšējs?

Gabe: [00:04:42] Nē, es nedomāju, ka kāds būtu izdarījis neko nepareizu. Es domāju, ka tā ir tikai mana dzīve.

Mišela: [00:04:46] Tava dzīve līdz mūža galam. Jūs domājat, ka būs šādi.

Gabe: [00:04:49] Jā.

Mišela: [00:04:49] Vai jums ir ātras darbības pretsāpju tabletes, kuras jūs kādreiz lietojat?

Gabe: [00:04:55] Jā.

Mišela: [00:04:56] Vai esat to lietojis?

Gabe: [00:04:57] Nē.

Mišela: [00:04:57] Vai jūs to uzņemsit pēc tam, kad sāksim ierakstīt?

Gabe: [00:05:00] Iespējams.

Mišela: [00:05:02] Vai jūs šobrīd baidāties?

Gabe: [00:05:04] Man nav bail. Es nedomāju, ka kāds mani sāpinās. Es nedomāju, ka tu mani sāpināsi. Es nedomāju ... man nav vārdu, ko aprakstīt. Es domāju, ka manas dzīves realitāte. Neviens neticēs kaut kam.

Mišela: [00:05:18] Ko jūs mēģināt un vienkārši sakāt, ka mēs cenšamies pateikt, ka mēs to saņēmām.

Gabe: [00:05:21] Nē, es tikai domāju, ka tas ir ... Es domāju, ka ikviens, kurš to klausās, domās, ka tas ir kaut kāds blēņas triks. Es nedomāju, ka es esmu tikai es.

Mišela: [00:05:30] Panikas lēkmes var izraisīt jebkas. Neviens nedomās, ka tas ir triks, neviens nedomās, ka jūs melojat. Vienkārši notiek panikas lēkmes. Lai arī mēs visu laiku skatāmies šo podkāstu un runājam, ņirgājamies un priecājamies, kamēr runājam par garīgo veselību un garīgām slimībām, cilvēki ne vienmēr saprot, ka jā, mēs esam garīgi slimi un mēs tos pārdzīvojam lietas. Tāpēc ir ļoti labi, kad mēs dalāmies ar to, ka jūs zināt mūsu stāstus un kad mums klājas labi, bet arī tad, kad mums neveicas labi un kāpēc tas notiek, un tikai jūs zināt, nevis jūs zināt, ka mēs sevi saucam par atgūtiem, bet šīs lietas tomēr notiek mums. Un jūs zināt, ka garīgās slimības nepazūd tikai tāpēc, ka mēs lietojam zāles, jūs zināt, ka simptomi ne tikai izzūd. Viņi joprojām var parādīties, tie joprojām var mūs patiešām ietekmēt. Viņi vienkārši var mainīt mūsu domu gaitu, viņi var vienkārši uzbrukt jums, vienkārši panikas lēkmes vienkārši uzbrūk cilvēkiem dažu minūšu laikā. Es nekad neesmu redzējis, ka jūs šādi rīkotos. Ja jūs domājat, ka cilvēki domā, ka tas ir triks, ko jūs teiktu kādam, kurš saka, piemēram, Oh Gabe, ka jums nav panikas lēkmes, kāpēc jūs vienkārši nenomierināties, piemēram, panikas lēkmes un mazām meitenēm?

Gabe: [00:06:46] Tas ir smieklīgi - panikas lēkmes vai mazām meitenēm. Es domāju, ka jums tas jāuzvelk uz krekla. Esmu piesūcinājis džinsus. Es valkāju kapuci, un tas ir sviedru izskats. Varbūt jūs varat to aprakstīt tāpat kā aprakstīt to, ko redzat.

Mišela: [00:07:10] Es redzu nosvīdis sporta krekls. ES biju kā. jūs zināt, ka es tikko googlē panikas lēkmi, un tas ir tas, ko tā saka. Panikas lēkme ir pēkšņa intensīvu baiļu vai diskomforta parādīšanās, kas sasniedz maksimumu dažu minūšu laikā un ietver vismaz četrus no šiem simptomiem. Tie ir sirdsklauves, sirdsklauves vai paātrināta sirdsdarbība, svīšana, drebuļi vai kratīšanas sajūtas, elpas trūkums vai slāpēšana. Es teiktu, ka jums noteikti visi šie simptomi ir simtprocentīgi. Kā vislabāk izkļūt no šiem simptomiem? Ko jūs vēlaties, lai cilvēki darītu? Ko darīt, ja tu būtu jauna meitene un kad tu sāktu saņemt panikas lēkmes?

Gabe: [00:07:52] Pirmais panikas lēkme, ko jebkad atceros, bija precējies.

Mišela: [00:08:00] Tava pirmā sieva.

Gabe: [00:08:00] Jā. Un mēs bijām pie tirdzniecības centra ar viņas tanti, kura viesojās no pilsētas, un mēs sastrīdējāmies. Es neatceros par ko. Un es sēdēju tur, tirdzniecības centra vidū, un man aiz muguras bija tantes Annas kliņģeri. Un pēc tam, kad viņi aizgāja, man bija vienkārši tik karsti un es nezināju, kāpēc man bija karsti. Un es jutos dīvaini, un es domāju, ka esmu izsalcis. Piecēlos un nopirku pāris kliņģerus un dzērienu. Un es apsēdos un apēdu kliņģeri un dzērienu, un pēc tam es vienkārši jutos labāk. Un vienmēr, kad man šī sajūta radīsies vēlreiz, es domāju, ka tas ir izsalkums. Tāpēc ikreiz, kad es justos tā, es tikai domāju, ka es atkal esmu izsalcis, un es gribētu, lai es ēdu, un tas turpinājās gadiem ilgi. Tikai pēc tam, kad man tika diagnosticēti bipolāri traucējumi, es sapratu, ka tie ir trauksmes un panikas simptomi, un tie nav bada sāpes. Bet panikas lēkmes es biju ārstējis ar pārtiku. Es domāju, ka jūs zināt, ka es svēru 500, un es domāju, ka es nezinu, cik es toreiz svēru, bet jūs zināt, ka mans maksimālais svars bija pieci simti piecdesmit mārciņas. Tāpēc nebija pārsteidzoši, ka kļūdījos ... Es vienkārši ēdu daudz.

Mišela: [00:09:35] Es saprotu, ka jūsu situācija un saistība ar pārtiku bija tā, kā jūs domājāt, ka jūs novēršat problēmu, kad nezināt, kāda ir problēma. Tāpēc uzzināt, ka esat bipolārs un ka tie ir panikas lēkmes, patiesībā bija ļoti izdevīgi, jo tad jūs varētu izturēties pret viņiem pareizi, nevis vienkārši iet un ēst. Tāpēc bija lieliski, ka uzzinājāt, kas jums patiesībā ir.

Gabe: [00:10:02] Jā, medicīnas zinātne ir lieliska.

Mišela: [00:10:04] Vai jūs domājat, ka ir atšķirība starp panikas lēkmi un trauksmes lēkmi?

Gabe: [00:10:08] Es to nedaru padomā pastāv atšķirība starp panikas lēkmi un trauksmes lēkmi. Es zināt ir atšķirība starp panikas lēkmi un trauksmes lēkmi.

Mišela: [00:10:16] Labi. Tātad, vai jums kādreiz ir trauksmes lēkmes?

Gabe: [00:10:21] Jā.

Mišela: [00:10:22] Tātad, kā jūs atšķirt sevi un trauksmes lēkmi un panikas lēkmi

Gabe: [00:10:22] Tāpēc, ka panikas lēkmes ir akūtas. Viņi ātri nonāk, ir tūlītēji un izkliedējas, un trauksmes lēkmes ir dažādas. Viņi ir tikai medicīniski atšķirīgi. Un viņiem ir dažādi simptomi, cēloņi un jūtas, un es zinu atšķirību starp tiem, un tā ir tikai pieredze. Man jaunībā bija draugs, kuram bija vēzis. Viņš bija mans vecums, mums abiem bija 15 gadi. Es mēdzu domāt, ka viņa mamma bija tik neticami gudra, jo viņa zināja tik daudz par vēzi, par viņa medikamentiem un ārstēšanu, un viņai bija visas atbildes, kas jums kādreiz būtu jāzina. Bet viņa nebija gudra. Es domāju, ka viņa bija, viņa ir gudra, viņa ir gudra dāma. Tā bija izdzīvošana. Viņai tas bija jāzina, lai glābtu savu bērnu un pasargātu savu bērnu un lai viņš justos labāk. Tāpēc es tik daudz zinu par bipolāriem traucējumiem un panikas lēkmēm, trauksmi un garīgām slimībām. Tas nav tāpēc, ka es esmu gudrs, bet tāpēc, ka man tas ir jādara, tāpat kā viņai vajadzēja un viņam vajadzēja.

Mišela: [00:11:46] Tātad, lai saglabātu sevi labi, jūs uzturat sevi izglītotu.

Gabe: [00:11:50] Jā. Lai sevi labi noturētu, man tas jāzina.

Gabe: [00:11:53] Vai tā jums ir stresa lieta? Vai šodien iet pusdienās bija stresa lieta?

Gabe: [00:11:59] Es domāju, ka tu esi tikai saspringta, Mišela.

Mišela: [00:12:01] Esmu stress.

Gabe: [00:12:03] es domāju ...

Mišela: [00:12:03] Tikai darīšana ar mani. Vai esmu neprognozējams?

Gabe: [00:12:07] Nē, diemžēl jūs esat ļoti paredzams.

Mišela: [00:12:10] Es tev teicu kaut ko nepareizi? Vai tas ir…

Gabe: [00:12:12] Nē, Mišel. Tas nav. Nē, tas nav tas, ko es domāju. Es tikai domāju, ka varbūt cilvēki nesaprot mūsu darba attiecību struktūru. Jūs zināt, ka mums nav naudas. Tātad, kad mēs darām daudz šo lietu, tad, kad mēs strādājam, jūs esat blakus un kad mēs nestrādājam, jo ​​jūs uzturaties manā mājā, jūs zināt, jūs esat manā mājā, un nav nekādu atslodzi un nav kur iet, un mēs esam tikai ... tas ir tikai šis uzbrukums. Jūs neesat jūs, tā nav Mišela Hammera, tā nav tikai…

Mišela: [00:12:48] Strādā.

Gabe: [00:12:49] Dažas lietas, ko mēs darām, lai izveidotu šo izrādi, man nav garīgi veselīgas, tās nav.

Mišela: [00:12:55] Tāpat kā lietas, par kurām mēs runājam.

Gabe: [00:12:57] Lietas, par kurām mēs runājam, par lietām, ko mēs darām, par to, kā mēs ierakstām. Jūs zināt, dažreiz būtu labāk, ja tas būtu gluži kā, labi, labi, ka Mišela ir sadusmojusies un nevēlas par to runāt. Tāpēc gudrākais veids, kā man būtu vienkārši līdzināties, ak, labi, es iešu šeit stāvēt, un mēs par to runāsim rīt, bet mēs par to nevaram runāt rīt, jo rīt jūs esat lidmašīnā un tad tu esi Ņujorkā. Tāpēc es domāju, ka mums tas jādara. Pašlaik jādara. Mēs tikām līdz. Un tad tu esi tāds: Nu izdrāzies, Gabe, beidz ar mani runāt, un es esmu, piemēram, jā, tāpēc es arī nevēlos ar mani runāt.

Mišela: [00:13:32] Nu nekas nekad nav viegli, ja ir darīšana ar citiem cilvēkiem.

Gabe: [00:13:36] Jā. Cilvēki sūkā. Es pat to nedomāju. Ikviens, kurš mani pazīst, dzird mani sakām, ka cilvēki sūkā, tas ir, kad viņi zina, ka esmu atsitis pret sienu.

Mišela: [00:13:44] Es domāju, ka dažreiz, kad jums kaut kā ir plāns darīt lietas, un tad, kad jūsu plāns neizdodas, kā plānots, tas ir ļoti nomākta, un tas vienkārši samazina daudz stresa un ka jūs zināt kā jūs darīšu. Un tad jūs vienkārši domājat, ka visa pasaule sabrūk, jo nekas nenotiek, kā plānots, un viss kaut kā sabrūk.

Gabe: [00:14:04] Protams. Vai esat kādreiz redzējuši filmu Gattaca? Tas iznāca 80. vai 90. gados. Bet vienalga, kas bija viena no tām, jūs zināt, distopijas nākotnes lietām, kur viņi paņēma cilvēku DNS un, pamatojoties uz DNS testu, noteica, ko cilvēki varētu darīt. Un tur bija šī persona, kur viņi paņēma viņa DNS un, pamatojoties uz savu DNS, noteica, ko viņš varētu darīt. Bet viņš to nepieņēma. Tātad viņa brālim, galvenā varoņa brālim, bija DNS, kurā teikts, ka viņš var nopeldēt 10 jūdzes. Es patiešām sajaucu šo stāstu ellē. Tātad abiem zēniem, vienam bija DNS, kas teica, ka viņš to var izdarīt, un otram bija DNS, kas teica, ka viņš to nevar.

Mišela: [00:14:54] Viņi mainīja DNS?

Gabe: [00:14:55] Nē, viņi nemainīja DNS. Brālis nevarēja saprast, kā viņa brālis, kurš, domājams, nevarētu peldēt līdz pat bojai un mugurai, varētu to atgriezties, nemirstot. Un viņš teica, jo, ja es nepeldētu atpakaļ, es nomirtu. Un šajā situācijā jums tas vienkārši ir jādara. Es nezinu, kā es veicu sūdus. Tā nav dzīve vai nāve, tas ir mūsu šova darbs.

Mišela: [00:15:22] Es to saprotu, bet es ceru, ka tas nav tas, ko 23 un Es darām ar mūsu DNS. Arī tikai sakot, ka tas bija joks, joks.

Gabe: [00:15:32] Nē, es tiešām tikai domāju, ak, fuck. Es domāju, ka to viņi dara ar mūsu DNS.

Mišela: [00:15:37] Es biju glābējs sešas vasaras. Ja jūs peldat līdz pat bojai un nevarat peldēt atpakaļ, tad dodaties uz muguras un jūs kaut kā vienkārši peldat uz muguras un tādā veidā atgrūžat sevi, elementāra mugura.

Gabe: [00:15:52] Tā bija tikai līdzība.

Mišela: [00:15:54] Es zinu, ka tā bija tikai līdzība, bet es to saprotu. Jums ir jāzina, jauda cauri, jo jums ir jāatgriežas.

Gabe: [00:16:02] Tāpēc, ka nav citu iespēju to izdarīt. Kad mums būs vairāk laika, vairāk enerģijas, vairāk naudas, varbūt mēs to darīsim citādi.

Stāstītājs: [00:16:11] Šo epizodi sponsorē BetterHelp.com. Droša, ērta un pieejama tiešsaistes konsultēšana. Mūsu konsultanti ir licencēti, akreditēti profesionāļi. Viss jūsu kopīgotais ir konfidenciāls. Ieplānojiet drošas video vai tālruņa sesijas, kā arī tērzēšanu un īsziņu nosūtīšanu ar terapeitu, kad vien jums šķiet, ka tas ir nepieciešams. Tiešsaistes terapijas mēnesis bieži maksā mazāk nekā viena tradicionāla klātienes sesija. Dodieties uz vietni BetterHelp.com/ un izbaudiet septiņu dienu bezmaksas terapiju, lai uzzinātu, vai tiešsaistes konsultācijas jums ir piemērotas. BetterHelp.com/.

Mišela: [00:16:43] Labi, Gabe, un mēs esam atgriezušies. Visi tikko dzirdēja šo stresa izraisīto panikas lēkmi, ko pārdzīvojāt, un visu, ko teicāt. Mans lielākais jautājums, kāpēc es esmu tik ļoti saspringta?

Gabe: [00:16:56] Kā es paskaidroju šovā, tas nav tikai jūs. Tā nav viena lieta. Šo raidījumu ierakstīšana ir patiešām grūta. Es tiešām nedomāju, ka cilvēki saprot visu jūsu sliktāko brīžu, visu jūsu nožēlu, visu jūsu kļūdu domāšanas emocionālos izdevumus. Es domāju, ka mēs esam daudz ieguldījuši šajās epizodēs. Mēs tiešām cenšamies nebūt sērfošana. Mēs patiešām cenšamies dziļi iedziļināties savās emocijās par dzīvošanu ar garīgām slimībām un vienas, divu dienu laikā veikt divas, trīs, četras, piecas, sešas izrādes. Tas ir daudz. Un jūsu skriešana pa manu māju, dzenājot manu suni.

Mišela: [00:17:35] Tavs suns vēlas spēlēt ar mani Gabe.

Gabe: [00:17:39] Mans suns ir slikts dupsis. Es nemelošu.

Mišela: [00:17:42] Un tad jūs arī teicāt kā cilvēki domā, ka jūs to viltojat.

Gabe: [00:17:46] Cilvēki to dara.

Mišela: [00:17:46] Tas ir tik nenozīmīgi, ka cilvēki domā, ka jūs izkrāpjat panikas lēkmi.

Gabe: [00:17:50] Es to nedomāju, es nedomāju. Es negribēju teikt, ka cilvēki domā, ka man ir panikas lēkme. Viņi vienkārši ... kad esat sabiedrības uzmanības lokā tāpat kā mēs, jūs uzaicināt komentārus. Daudzi no šiem komentāriem ir ļoti nomierinoši, un tie ir ļoti papildinoši, un viņi jūtas kā liels apskāviens, taču ne visi no tiem ir. Mēs saņemam daudz ļoti kritisku e-pastu. Un man ir bieza āda. Gadu gaitā esmu izveidojis vienu, bet dažus no viņiem ir grūti neuztvert personīgi. Un to, kuru visgrūtāk nepieņemt personīgi, ir cilvēki, kas saka, ka jūs viltojat uzmanību. Jums nav garīgu slimību. Jums nav bipolāru traucējumu, cilvēki ar šizofrēniju rīkojas šādi, cilvēki ar bipolāriem. Jums ir mājas, tāpēc es nezinu, kāpēc jūs sūdzaties par garīgām slimībām un joprojām ... tas ir daudz jāiztur. Man nepatīk, ja mani sauc par meli. Man nepatīk, ja man saka, ka es meklēju uzmanību.

Mišela: [00:18:44] Es tam piekrītu. Es tam piekrītu. Man ir tas pats, ka tam ir jēga. Tas ir ļoti nomākti, ja cilvēki vienkārši mazina jūsu garīgās slimības, jo viņi domā, ka ikvienam, kam ir garīga slimība, nevar būt nekādi panākumi vai sasniegumi, kas patiesībā ir tikai vesels kaudzes kauns. Es domāju, vai jūs ... Vai cilvēki nevēlas redzēt, ka cilvēki ar garīgām slimībām dzīvo labi? Un tad, kad viņi to dara, viņi ir: Ak, jūs neesat garīgi slims.

Gabe: [00:19:07] Mēs patiešām kaut kā pastāvam šajos divos veidos, vai nu mēs esam neticami slimi un nekad nebūsim labi, vai arī mēs būsim dramatiski, viltus meļi. Mums nevar būt slims un labsajūta, mēs varam būt tikai slimi un viltoti, vai slimi, un blēži, vai slimi, un drāmas. Un tas mani patiešām nomāca, jo neviena no izvēlēm nav laba. Es nevēlos, lai mani uztver kā dramatisku melīgu stereotipu, kurš cilvēkus izslēdz no naudas. Es arī negribu būt, jūs zināt, slims un pārbijies un staigāt pa manu priekšpagalmu, turot dēmonus prom no manas sievas, kas ilggadējiem šova klausītājiem, ka viņi ir dzirdējuši šo stāstu vienu vai divas reizes un tu zini, Mišel, mēs esam par tevi runājuši. Es domāju, ka domāju par visiem no jums, domājat, ka jūsu mamma gribēja jūs nogalināt. Jūs noteikti nevēlaties atgriezties pie tā.

Mišela: [00:19:57] Neviens ne mazums. Es vispār negribu pie tā atgriezties. Nekad nav paranojas. Ja man ir kāda paranojas lēkme, es tajā pašā laikā uztveru trauksmi, jo esmu tik ļoti nobijusies no paranojas domām, kas man ienāk galvā. Tā ir viena no drausmīgākajām lietām. Es gandrīz tik ļoti baidos un kļūstu paranoiķis gandrīz vairāk nekā man būs paranoja.

Gabe: [00:20:20] Tā ir viena no lietām, ko mēs tam pieskārāmies savā kliedzošajā mačā, kuru rediģējām. Paldies, Mišel, ka joprojām esi mana vadītāja. Bet tas ir biedējoši sīkumi. Tagad man jums ir jautājums, Mišel.

Mišela: [00:20:35] Jā.

Gabe: [00:20:36] Jūs piedzīvojāt to pašu. Mēs kaut kā mazliet par to runājām, ziniet, pēc tam, kad esam pabeiguši ierakstīšanu, jūs zināt vēlāk tajā vakarā, arī jums ir grūti, jo esat prom no mājām. Jūs uzturaties svešā vietā. Jums nav neviena no jūsu draugiem, un, pēc jūsu vārdiem, jūs domājat, ka Ohaio ir patiešām garlaicīgs un…

Mišela: [00:20:54] Es neesmu vienīgais. Es neesmu vienīgais, kurš uzskata, ka Ohaio ir patiešām garlaicīgs.Tas noteikti jūtas tā. Es neesmu vienīgais.

Gabe: [00:21:05] Bet jums ir jāpavada trīs vai četras dienas, veicot arī šo dziļo emocionālo niršanu. Un tas ir daudz darba, tas ir daudz enerģijas, un, lai strādātu, jūs esat prom no savas atbalsta sistēmas ... mēs tiešām esam ieslēgti telpā, kur veicam visu šo ierakstu. Tas ir patiešām grūti. Kā jūs ar to rīkojaties? Es zinu, ka panikas lēkmes ir simptoms, ar kuru jūs ciešat, bet es zinu, ka jūs emocionāli iztukšojat. Es varu pateikt, kā jūs uz mani kliedzat trešajā dienā, ka tur kaut kas notiek, un tas nav apvainojums.

Mišela: [00:21:34] Kad jums vienkārši jāspēlē šī dziesma par cilvēkiem, kuri iegūst apļa dejas.

Gabe: [00:21:36] Jā, jā, jā, labi, mēs to zinām. Es zinu dziesmu, ko klēpja deja, tā ir mana dziesma.

Mišela: [00:21:41] Izslēdziet šo dziesmu. Es nevaru nojaukt šo dziesmu. Visi tā vairs nav. Es pat tagad neēdu stresu, jo jūs esat jaunā elementā. Jūs nezināt, kur atrodaties. Tas, ko es daru, lai atrastu jūsu vietu, ir tas, ka es dzen jūsu suni apkārt viesistabai. Tavs suns ir mans labākais draugs.

Gabe: [00:21:57] Hei.

Mišela: [00:21:59] Ko?

Gabe: [00:21:59] Es esmu tavs labākais draugs.

Mišela: [00:22:01] Kendall ir tavs labākais draugs.

Gabe: [00:22:04] Nē. Liza ir mana labākā draudzene.

Mišela: [00:22:07] Jūsu sieva, domājams, ir jūsu labākā draudzene Gabe.

Gabe: [00:22:11] Kāpēc tā ir lieta?

Mišela: [00:22:12] Vai jums nav jāprecas ar savu labāko draugu?

Gabe: [00:22:17] Es domāju, ka tas ir visu laulības šķiršanas iemesls valstī, un mēs sagaidām, ka mūsu laulātie būs viss. Burtiski viss. Viss, ko jūs nosaucāt par cilvēkiem, bija tāds, ka tam vajadzētu būt jūsu sievai. Jūsu sievai vajadzētu būt jūsu partnerim, jūsu labākajam draugam, televizora skatīšanās draugam. Jūsu uzticības persona. Bet es domāju tieši tajā brīdī, kad jūs tik daudz uzliekat vienam cilvēkam, ka viņi vienkārši ir līdzīgi, es esmu ārā? Tas ikvienam izraisītu panikas lēkmi, un tāpēc es to tiešām izvirzu, atrodoties Ohaio. Es jums esmu viss. Un, lai izmantotu mūsu laiku, jūs man esat viss. Tāpēc mēs nevaram aizmukt viens no otra. Mēs saņemam vislielāko veiksmi vai neveiksmi, mūsu laimi, mūsu darbu, visu, kas notiek, ir Gabe Mišela, Gabe un Mišela, Gabe un Mišela, un trešajā dienā es esmu tieši tāda, kā es ienīstu tevi Mišelu! Un jūs esat tāds kā ...

Mišela: [00:23:14] Es ienīstu tevi, Gabe!

Gabe: [00:23:15] Tieši tā. Un nav labāka veida, kā to izdarīt. Es domāju, ka, ja mums būtu miljardi dolāru, būtu labāks veids.

Mišela: [00:23:22] Ja ir eņģeļu investors, ja esat eņģeļu investors un zināt, ja esat filantrops, ja vēlaties mums iedot kā miljardu dolāru, lai mēs neiekļūtu šajos stresa pilnas cīņas, jūs esat laipni aicināti nosūtīt mums čeku, nosūtīt mums e-pastu uz [email protected]

Gabe: [00:23:40] Jā. Nosūtiet mums e-pastu uz [e-pasts aizsargāts] ar savu miljardu dolāru čeku. Jā.

Mišela: [00:23:44] Jā jā. Izliekot to tur, ir vairāk nekā apsveicami.

Gabe: [00:23:46] Nekad nevar zināt. Atbilde vienmēr ir nē, ja jūs nejautājat. Jautājumam patiešām vajadzētu būt: Kāpēc man nav vairāk panikas lēkmju, kad esat blakus? Man ir trauksmes traucējumi. Man ir panikas traucējumi, un tas ir grūti. Es to neatkārtoju atkal un atkal, lai kaitinātu cilvēkus, es tikai paziņoju, ka šis ir pirmais panikas lēkme, kāda man jebkad ir bijusi ēterā, patiešām diezgan ievērojams. Tā tiešām ir. Tādā veidā es vēlos pateikties Mišelai, jo tas parāda, ka jūs esat lielisks un atbalstošs līdzvadītājs. Es nevēlos izrādi taisīt ar kādu citu, jo es domāju, ka ar kādu citu tas būtu daudz sliktāk, jo tas ir grūti. Un ticiet vai nē, bet jūs patiešām labi atbalstāt. Kad gribi būt.

Mišela: [00:24:34] Kad gribu, kad gribu būt.

Gabe: [00:24:35] Kad vēlaties būt.

Mišela: [00:24:37] Kad es gribu būt. Es domāju, ka es domāju, ka tas ir labi arī tāpēc, ka tas parāda, ka jūs zināt, ka krāsas ir atjaunojušās. Bet jūs zināt, ka šie simptomi neizzūd.

Gabe: [00:24:44] Viņi to nedara.

Mišela: [00:24:45] Es domāju, ka es lietoju septiņas zāles, es to esmu teicis daudzas reizes, tomēr es joprojām runāju ar sevi.

Gabe: [00:24:51] Un jums šobrīd ir lielisks videoklips. Jums patiešām vajadzētu pāriet uz Facebook lapu. Skatieties video sadaļā, un ir lielisks videoklips, ko izveidoja Mišela Hammera, kur viņa parāda sevi sarunājamies ar sevi un runā par šiem simptomiem. Šīs epizodes raidījuma piezīmēs ievietosim saiti. Bet atkal jūs varat arī pāriet uz Facebook lapu un dot tai pulksteni. Tas ir patiešām labi. Tagad galu galā, Mišel, tev ir jāuztraucas, un mums tas ir jāreģistrē, tāpēc es nezinu, vai man ir jāslēpj tavi mediķi, vai varbūt tevi turu trīs dienas. Bet mums jau ir bijusi spēle, lai spēlētu šāda veida izrādes, un šovā mēs paniku paniku. Vai Mišela šmucē šovā?

Mišela: [00:25:28] Es nevaru lietot savas nakts zāles un pēc tam nelietot rīta zāles, un es vienkārši iesaku.

Gabe: [00:25:35] Šī nav laba ideja. Un mēs to nedarīsim. Mums, iespējams, vajadzētu atteikties, pirms mēs šeit aizveramies. Ziniet, dariet tā, kā mēs darām, nevis tas, ko mēs sakām, ir tas, ko mans tēvs mēdza man teikt. Es nezinu, kāpēc, kad man bija panikas lēkme un es paskatījos uz Mišelu, pirmā lieta, par kuru es domāju, bija, ak dievs, augšā ir podcasting aprīkojums. Tas, iespējams, nav veselīgākā lieta, ko darīt. Un man jāatzīmē un jāsaka, ka, ja Mišela nebūtu tur, es būtu paņēmusi ... Man šim nolūkam ir zāles, kuras nēsāju kabatā. Es būtu dziļi ievilcis elpu. Sieva man berzētu muguru. Es nepieņēmu gudru lēmumu, nolemjot reģistrēt un ļaut panikas lēkmei.

Mišela: [00:26:14] Nē. Jūs tiešām pieņēmāt gudru lēmumu, jo mēs saviem klausītājiem parādām, kāds var būt panikas lēkme, un parādām, kā tas var izpausties dažādiem cilvēkiem. Lai arī mēs uzskatām, ka esam atveseļojušies, mēs cilvēkiem parādām, ka jā, mums joprojām ir panikas lēkmes, un es domāju, ka ir laba lieta ierakstīt par to aplādi tikai tāpēc, lai parādītu cilvēkiem, kā tas notiek un kad tas notiek, kā tas var būt. Un jūs esat izcilā Gabe Hovarda, Show vadītāja un A Bipolar, šizofrēniķa un Podcast apraides vadītāja. Un tomēr jums joprojām ir panikas lēkmes, tāpēc jūs vienkārši esat atvērta grāmata un visiem parādāt, kāda tā ir.

Gabe: [00:26:51] Man tas patīk. Esmu nolēmusi, ka no šī brīža es esmu lieliskā Gabe, bet tu - lieliskā Mišela.

Mišela: [00:26:57] Labi, es esmu noraizējies.

Gabe: [00:26:59] Kopā mēs esam… mums ir nepieciešams kaut kas, kas sākas ar H, jo mums abiem ir H uzvārdi. Godājamais Hovards un Āmurs, izņemot godājamos, ir klibs.

Mišela: [00:27:08] Godājams ir sava veida klibs.

Gabe: [00:27:10] Mēs to nodosim savai auditorijai. E-pasts [aizsargāts pa e-pastu] par to, kāds H vārds ir Hovardam un Hammeram, kas raksturo lielisko Gabe un lielisko Mišelu. Paldies visiem, ka esat pieskaņojies šai A Bipolar, šizofrēnijas un Podcast epizodei. Ja jūs to nesakāt draugiem, jūs mūs padarāt nabadzīgus. Lūdzu, pastāstiet visiem, ka jūs zināt, tāpat kā mēs, novērtējiet mūs, ierindojiet mūs visur, kur lejupielādējat šo aplādi, un, visbeidzot, komentējiet vietni .com/BSP. Mēs redzēsim visus nākamnedēļ!

Mišela: [00:27:40] Kāpēc es esmu tik saspringta !?

Stāstītājs: [00:27:43] Jūs klausījāties A bipolāru, šizofrēniķi un Podcast. Ja jums patīk šī epizode, neturiet to pie sevis. Dodieties uz iTunes vai vēlamo podcast lietotni. Abonējiet, novērtējiet un pārskatiet. Lai strādātu ar Gabi, dodieties uz vietni GabeHoward.com. Lai strādātu ar Mišelu, dodieties uz Schizophrenic.NYC. Lai iegūtu bezmaksas garīgās veselības resursus un tiešsaistes atbalsta grupas, dodieties uz vietni .com. Izrādes oficiālā vietne ir .com/BSP. Jūs varat nosūtīt mums e-pastu uz [email protected]. Paldies, ka klausījāties, un dalieties plaši.

Iepazīstieties ar saviem bipolāriem un šizofrēnijas saimniekiem

Pēc tam, kad 2003. gadā viņa bija nodota psihiatriskajai slimnīcai, GABE HOWARD oficiāli tika diagnosticēti bipolāri un trauksmes traucējumi. Tagad, atveseļojoties, Gabe ir ievērojama garīgās veselības aktīviste un godalgotās Psych Central Show podkāsta vadītāja. Viņš ir arī godalgots rakstnieks un runātājs, ceļojot pa valsti, lai dalītos ar humoristisku, tomēr izglītojošu stāstu par savu bipolāro dzīvi. Lai strādātu ar Gabi, apmeklējiet vietni gab Kautard.com.

MICHELLE HAMMER 22 gadu vecumā oficiāli diagnosticēja šizofrēniju, bet 18 gadu vecumā nepareizi diagnosticēja bipolārus traucējumus. Mišela ir godalgotā garīgās veselības aizstāve, kura ir parādījusies presē visā pasaulē. 2015. gada maijā Mišela nodibināja uzņēmumu Schizophrenic.NYC, garīgās veselības apģērbu līniju, ar misiju samazināt stigmatizāciju, uzsākot sarunas par garīgo veselību. Viņa ir pārliecināta, ka pārliecība var novest jūs jebkur. Lai strādātu ar Mišelu, apmeklējiet Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->